Onko muilla tämmöinen "parisuhde", että luottamus on ihan nolla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oo tuollaista parisuhdetta mulla, enkä sitä kyllä pitkään katselisi jos olisi. Eikö sun ois helpompi lasten kanssa keskenään, jos et kuitenkaan koskaan pääse mihinkään mieheltä? Silloin ainakin jäis tappelu ja muu vitutus vähemmälle.

No meillä kyllä kysytään toiselta, onko mitä suunnitelmia ennen ku karataan minnekään.
Mut ei tuo kuulosta kivalta, että mies voi mennä miten haluaa, jos joku asia ottaa päähän.

Mä oon käynyt viime aikoina tosi paljon ulkona: en välttämättä tekemässä mitään erikoista, tapaamassa ystävää tai jotain. Onneksi mies antaa mun mennä, kun sellanen kausi tulee. Toisaalta tiedän, että vaikka mulle tekee tiukempaa, munkin pitää antaa sille oma tilansa. Muuten homma tukahtuu, eikä meistä kumpikaan sitä halua.

Alkuperäinen kirjoittaja paikanpäällä:
Höpö höpö, Popeda esiintyy tänään Nivalassa.

Ups, viesti karkasi käsistä. Mutta asiaan. Ei ole kyllä tasapainoinen parisuhde. Onko historiassa pettämistä tms?

Ja kyllä meillä ainakin kysytään "lupa", siis siten, että toisellekin osapuolelle passaa meno. Mun mielestä se on vaan kohteliasta. Aina on kummallekin sopinut toisen meno, kyse ei siinä mielessä ole luvan pyytämisestä, vaan toisen huomioimisesta. Meillä on sen verran harvoin noita menoja, että yleensä näistä asioista sovitaan vähintään paria viikkoa ennen :D

Nivalassa esiintyy popeda tänään B)
On meillä ollut pettämistä alkuaikoina molemmin puolin. Luottamus on siis menetetty. Mutta siltikin mä oon yli kaksi vuotta jo kökkiny käymättä ystävien kanssa missään, että tuo ois tyytyväinen. Itseensä en kyllä ole kieltänyt.
Tietty se nyt kaivaa tän ketjun tuolta sivuhistoriasta ja saadaan tappelu, mut ei voi mtn.
Meillä ei ole mahdollisuutta lähteä yhdessä koskaan, ei ole lapsenvahtia. Ja ei meillä ole kauheen kivaa kaksin, kun joudun olemaan niin tärkeenä, eli sama kun menisin linnankutsuille. Haluisin heittää vapaalle ja tanssia ja laulaa :ashamed:
Noh, enää kymmenen vuotta ja vanhin lapsista on 18 ja nuorin 11, joten saavat sit pärjätä yhden illan keskenään.

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Mutta, miltähän tuntus semmonen parisuhde et vois vaikka kerran parissa kuussa käydä ihan vaan ilmoittamalla toiselle ulkona vaik syömässä tai jtn bändiä kattomassa... Vois olla outoa.

Kannattaisko kokeilla? Voisi olla ihan tervettä.. Mä en vois elää tuollaisessa suhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Pakko kysyy ap, ootko onnellinen?

Kyllä mä väittäisin, että olen.
Elämässä on sattunut niin paljon pahaa, etten usko mun onnen olevan kiinni mistään kovin pienestä.
Hetkittäin, niinkun tänään, mä oon vaan niin loppu ja murtunut, ettei mulla ole aikuisen ihmisen oikeuksia :'(

Meillä yritetään järkätä mahdolliset menemiset niin, että kumpikin osapuoli on asiasta suht tyytyväinen - vähintään. Tasapuolisesti siis yritetään mennä, mieluusti kaksistaan mutta aina se ei onnistu. Miehen kyllä päästän ulos viihteelle, kun itse niin haluaa, tosin - harvassa on haluamiset :). Mieluummin on kotosalla muksujen kera tai sitten pienessä mutta tutussa porukassa istuvat iltaa vuorotellen tykönänsä. Ja terveellä tavalla olen mustasukkainen :), kuten pitääkin olla.

Ei kuulosta normaalille. Minusta parisuhteessa ei lupia kysellä, hyvä on tietenkin ilmoittaa ja sopia ettei tuu päällekkäisiä menoja, jotta lapset tulee hoidettua. Mutta meillä saa kyllä itse päättää menoistaan. En suostuisi tuohon.
Mutta on mulla parikin kaveria jolla on sama tilanne kuin sulla, en tiedä miten kauan jaksavat..