Ma olen tasta jo aikaisemmin kirjoittanut, mutta tosiaan.. Itsellani on 6kk vanha tytar, joka on sairastellut pienesta asti milloin mitakin. Saatiin sairaalasta 2vkon ikaisena happisaturaatio laite mukaan, joka mittaa siis nukkuessa pulssia ja happea, ja halyttaa jos menee alle normaalirajojen. Itsellani on mennyt menettamisen pelko niin pahaksi, etta vaikka lapsella on jo terveen paperit niin en uskalla antaa laitetta pois. Lapsi ei siis edes nuku ikina ilman laitetta, tai jos nukkuu niin valvon jatkuvasti hengitysta.
Naan jatkuvasti kamalia painajaisia kaikesta mita voi sattua, ja pelko katkytkuolemaa kohtaan on edelleen aivan jarjeton. Saan ihan fyysisia ahdistuskohtauksia kun olen erossa lapsesta, ja vaadin Isaa kertomaan puhelimessa jatkuvasti happi ja pulssimaaria (kayn toissa jo jonkin verran isan ollessa kotona)..
Ulospain ei kukaan tilannetta uskoisi, ja apua en VIELA ole hakenut, mutta pakko se on jos ei kohta ala jo helpottamaan, tilanne on kuitenkin jo huomattavasti parempi kuin vastasyntyneen kanssa, silloin sain jatkuvia hysteerisia itkukohtauksia ja en edes nukkunut, nyt kayn vain taistelua oman paani sisalla.
Olen raskaana uudelleen, ja toivon etta tokan kohdalla helpottaisi..