Onko muille käyny menkkojen kanssa näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelijä

Vieras
Eli, ekat merkit menkkojen alkamisesta tuli jo perjantaina, silleen et pyyhkiessä paperiin jäi verituhrua. No lauantaina ei vuoto alkanutkaan, oli täysin "merkitön päivä. Sunnuntai myös oireetonta. Maanantaina aamulla pyyhkiessä taas verta, mutta ei koko päivänä muuta kuin hieman rusehtavaa aina vessakäynnillä. Nyt tänään taas liman seassa hieman verta, mutta vuoto ei ala. Menkkojen tulisi alkaa ihan näillä näppäimillä, hiukan kierto heitteleepi, mutta on v23-26pvää. Nyt on siis kp 27.
Ihmeissäni oon tän kroppani kans, ei oo koskaan ennen tämmösiä temppuja tehnyt... Rinnat on olleet kipeät ja menkkakipuja perjantaista saakka, vaikka mulla ei normisti tämmöset ees kuulu menkkaoireisiin. Ehkäisyä ei oo käytössä.

Minulla tuo on ihan normaalia joka ikisten menkkojen alkua ennen.
Sitten yhden päivän tulee kun saavista ja se on siinä.
Toisaalta helppoa ja toisaalta ei, mutta vuosien varrella on jo oppinut milloin pitää olla enenmmän sidettä tai tamppoonia lähellä ja milloin vasta tuhruilu vaihe.

joo, mielessä on käynyt kyllä tuo raskauden mahdollisuuskin, mutta tuo, että menkat välillä ns. "näyttäytyy" pistää ihmetyttään et mistäköhän kyse. Oisko hormoonihäiriö kuitenkin. Ja raskaus nyt sinänsä oisi toivottuakin :) Täytynee odotella vielä muutama päivä, mutta oon jo ihan hermo raunio ku perjantaista asti tuollaista on of menoa ollut.
Muilla vastaavia kokemuksia?

Mulla on joskus ollut noin, mutta kyllä ne menkat sitten 3:n päivän sisällä ovat kunnolla alkaneet. Ja on kyllä noinkin vieläkin, mutta nyt on hormoonikierukka, joten sen kanssa tuollaista tulee enempikin. Tekisin minäkin sen testin varuilta, koska tuo on alkanut yllättäen.

Jep Ninnatar, edellisessä raskaudessa oli pari viikko tuhruvuotoa ja välillä kirkastakin rv 6-8 mutta en ehkä heti ois osannu aatella et voi tähän ihan alkuunki kuulua.
Ja tosiaan koskaan ikinä ennen ei oo tämmösiä menkkaoireita ollut. Kivut alkaa vasta ku ekat havainnot menkoista tehty, hikoilu merkkaa mulle menkkoja ja se on nyt totaalisen poissa... Ehkäpä seurailen vielä päivän pari ja käyn sitte testiostoksilla :) Ja lisäkokemuksia vastaavasta otan mielelläni vastaan.

Itselläni just sama homma meneillään.Sunnuntaina tuli verituhru,sen jälkeen ei mitään.
Yleensä viim.seuraavana päivänä menkat alkaneet,nyt ei kuulu...
Yllärinä tulisi vauva jos näin on käyny,pitää vielä päivä-pari odotella ja sit tilaan netistä testin.
Pirullista tää epätietoisuus..

Mulla oli just vastaava tilanne. To illalla kp 22 tuli pientä tuhrua pyyhkiessä ja sama jatkui pe ja la. Sunnuntaina ei tullutkaan enää mitään ja olin vähän ihmeissäni. Tällaista kun ei ole ennen ollut vaan menkat on alkanut heti kunnolla. Eilenkin oli melkein tuhruton päivä, ainoastaan illalla tuli hieman. Ehdin jo eilen miettiä mitäs jos oonkin raskaana, ehkäisyä kun ei ole käytössä (kolmonen ois tervetullut :) ) mutta aamulla sitten alkoi kunnolla menkat. Mullakin on kierto 24-25 päivää. Nyt sitten kp 27 muuttui kp 1.

kiitokset onnitteluista! Aika hullultahan tämä tuntuu, mutta onnellinen olen :) Yllätyksenä kyllä tulee tavallaan, mutta ei haittaa. 'Toivottavasti kaikki menee hyvin, eikä vuotoja enää ilmenisi. Tää on meille kolmas lapsi jos se nyt suodaan.

Yhteistyössä