Onko muita äitejä vaikeassa elämäntilanteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erilainen perhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erilainen perhe

Vieras
Kyselenpä löytyykö täältä muita äitejä jollain lailla hankalassa elämäntilanteessa. Itselläni on 1,4v poika ja mies, jolla on syöpä. Välillä on tosi raskasta, kun sairaus kuormittaa ja kaikki hommat pitää usein yksin hoitaa. Tuntuu välillä, että on aivan yksin eikä oikein ketään, jolle uskaltaa kertoa todellista tilannetta. Muilla äideillä tuntuu olevan niin hyvin kaikki.

Olen ollut samassa tilanteessa kauan aikaa sitten. Olen siis oletettavasti sinua huomattavasti vanhempi, mutta jos haluat kirjoitella, laita sähköpostiosoitteesi näkyviin, niin otan sinuun yhteyttä.

muumi77@netti.fi
Postia saa laittaa. Iällä ei ole väliä eikä muutenkaan tarvitse olla juuri samanlainen tilanne. Ylipäätänsä vaan jokin vaikea elämäntilanne, joka kuormittaa tavallisen lapsenhoidon rinnalla.

terve!Taidat olla oikea henkilö puhumaan kaikesta maan ja taivaan välillä:)Minulla rankat hoidot käynnissä,vuosi sitten todettiin lapsettomuus jonka jälkeen elämä mennyt vain alamäkeä!!Kauhean vaikea löytää juttuseuraa;mutta olisin onnellinen jos haluat tutustua ja kertoa ja kuunnella:)olen 20-vuotias ja elämässä käynyt sitäkin kovempia asioita.Kesällä menin naimisiin mutta siitähän se soppa alkoiki n kun kaikki kyselevät perheen lisäyksestä,olen vaan sanonut että kaikki aikanaan.Henkisesti olen aivan loppu jonka vuoksi olisi kiva saada juttuseuraa:)Jos yhtään kiinnostaa niin vastaa tähän ni vaihdetaan s-posti osoitteet:)VOINTEJA

Yhteistyössä