onko muita joiden miehet ei siivoa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiorja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiorja

Vieras
tarkoitan yhtään, ei laita tavaroita paikoilleen käytön jälkeen eikä oo moksiskaan jos koira on repinyt vaikkapa peittonsa pitkinpoikin vanusilpuksi, se ite jättää astiansa pöytään, sen vaatteita lojuu joka paikassa ja mä en nyt enää todellakaan jaksa.

en tarvii nyt mitään päänaukomista vaan olisko jollain kokemusta ja miten homma eteni?

´meillä aivan sama homma, ja tuota ei saa tekemään mitään vaikka kuinka sille huutais, päivät pitkät vaan pelaa koneella ja minä hoidan kodin, lapsen, koiran KAIKEN! ja sit se vielä kehtaa mulle sanoa että mä en tee mitään jos oon vaikka jättänyt jonkun homman tekemättä kun ei oo jaksanut

Meillä ei oo koiraa, mutta ei tuo ukko kyllä siivoa, joskus saa siivoushepulin sekin on EHKÄ 1 kerran vuodessa jos sitäkään! On siitä joskus keskusteltukin, sanoo vain että niin kauan ku oon kotona enkä töissä ni mä siivoan, toisaalta ymmärränkin tuon jutun. Vaatteiden lojumaan jättämisestä olen huomauttanut miljoona kertaa :kieh: kun tuossa olohuoneen nojatuolin vieressä on aina keko, työvaatteita yms. |O

Jätä ne siivoamatta. Lopeta miehen pyykkien peseminen. Älä tee miehelle ruokaa, teet vain ittelles ja lapsille jos teillä on. Kun vaihdat puhtaat lakanat, niin vaihda vaan ittelles. Älä nalkuta asioista, annat vaan olla.

Meillä ei oo kyllä tota ongelmaa, mutta luulis nuo keinot jotain auttavan.

Jos ei puhe tehoa, osta saavi. Kerää päivän mittaan kaikki moisen kakaran jäännökset siihen ja ilmoita että ylläpitopalvelu loppui nyt ja saavi tyhjenee roskakatokseen seuraavana aamuna, jos ei ole tyhjennetty. Niin kauan kuin kuljet perässä ja keräät kaiken minkä jättää, niin kauan ei taatusti ole moksiskaan, että näännyt taakkasi alle.

Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Meillä ei oo koiraa, mutta ei tuo ukko kyllä siivoa, joskus saa siivoushepulin sekin on EHKÄ 1 kerran vuodessa jos sitäkään! On siitä joskus keskusteltukin, sanoo vain että niin kauan ku oon kotona enkä töissä ni mä siivoan, toisaalta ymmärränkin tuon jutun. Vaatteiden lojumaan jättämisestä olen huomauttanut miljoona kertaa :kieh: kun tuossa olohuoneen nojatuolin vieressä on aina keko, työvaatteita yms. |O

joo mullakin ymmärrystä ehkä heruis enemmän jos ukko olis edes töissä mut ei! tuolla se vaan lojuu päivät pitkät saamattomana

ukko jättää kans kaiken levälleen.Ne on siinä levällään niin kauan kun minä ne siitä pois laitan. Joskun kokeilin kauanko kestää että se siivoo jälkensä kuukauden päästä mulle meni hermot ja siivosin itse. Ei tee mitään kotitöitäkään vaikka mä raadan töissä enemmän kuin se.Itte olen ukkoni valinnot joo tiedän! Mutta tää ukko ei ikinä kasva aikuseksi,se on jo nähty.

Alkuperäinen kirjoittaja zarian:
:wave:

Paras oli ku lapset oli kaatanu litran sokeria lattialle ja leikkivät siinä sitten luistinrataa :headwall: Mies odotti että minä tulin töistä klo 10 illalla siivoamaan sotkun...

Mä olisin varmaan piessyt tuollaisen"miehen ja isän".

Ja muutenkin kaikille että jätätte tekemättä miehelle kuuluvat hommat.

Se ehkä parhaiten tehoaa, jos jättää miehen vaatteet siihen mihin ukko ne tiputtaa, eikä kerää niitä pyykkiin. Ei myöskään pese miehen pyykkejä, vaikka olisivat pyykkikorissa. Jonakin aamuna äijä havahtuu, kun joutuu lähtemään likaisissa kalsareissa töihin. Ehkä sitten oppi.