Onko muita joiden miehet omistautuneet työpaikallaan (yrittäjiä ei lasketa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä mies lähti pariksi tunniksi (käytännössä varmaan 3-4) töihin, koska hän jää talvilomalle/isyyslomalle päivänä minä tahansa. RIippuen tietty siitä, koska tämä vauva päättää syntyä.

Mutta töissä on kiirettä ja aikoo sitten vähän paikata noita lomiaan sillä, että tekee töitä tässä ennakkoon. Oli pääsiäisenäkin siellä huhkimassa.

Ja muutenkin aina tätä samaa. Tekee ylitöitä ihan tuosta noin vaan eikä käsitä lähteä kotiin, kun on niin lojaali pomolleen.

Mun mies on samanlainen myöskin, suorastaan RAKASTAA työntekoa, olis aina vaan töissä kun mahdollista, se on hänen luonteessaan kai jotenkin, ei juurikaan lomia pitäis ellei pakko olisi. Vkonloputkin tekisi töitä mutta nyt ei ole hetkeen tarvittu ja sekös häntä harmittaa :D Myöskin jos on ylitöitä niin mun mies on eka jolta kysytään voitko jäädä koska hän jaa aina.

:wave: Voisin työntää ton miehen työpuhelimen sinne missä aurinko ei paista. Välillä ottaa meinaan hermoon todella.
On se vaan kumma kuinka koko lafka tuntuu kaatuvan jos miestä ei saada kiinni taikka ei muutamaan ylimääräistä tuntia tee päivittäin.

Yhteistyössä