Onko muita, joiden mielestä HIUSTENPIDENNYKSET, TEKORIPSET, RAKENNEKYNNET

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Truetrue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ei ole mitään "lisäkkeitä", mutta en ymmärrä miten ne olisi nolompia tai rumempia kuin vaikka meikki tai värjätyt hiukset. Mun mielestä on ihan sama onko hiukset värjätty vai pidennetty jonkun toisen karvalla, kumpikaan ei ole aitoa. Tai onko ripsissä pidennykset vai ripsiväriä. Harvalla se ripsarikaan näyttää luonnolliselta, itseasiassa maltillisilla pidennyksillä tulisi varmaan luonnollisempi ja siistimpi lopputulos kuin kokkareissella maskaralla joka tekee ripsistä hämähäkinjalkojen näköiset ;)
Niin meikillä, hiusvärillä kuin kaikenlaisilla lisäkkeilläkin voi saada ihmisestä todella epäaidon, mutta taitavasti ja hyvällä maulla laitettuna myös luonnollisen kauniin näköisen.

Mä en koskaan jaksa laittaa ripsiväriä niin voisin ottaa ripsiin pidennykset (en mitään kovin pitkiä kuitenkaan), mutta pelkään laitattaa niitä liimoja ym. aineita silmän lähelle.

omat ripset on nysät joten siksi pidennykset, maltilliset. tiedän ettei vedä vertoja aidoille mutta minkäs teet. muutenkin olen vähentänyt meikkausta joten en suinkaan pahemman luokan bimbon näkösenä kulje. pidennykset oli joku aika sitten siksi että halusin hiuksistani pidemmät (mulle kaikki nyt heti-joo tiedän) mutta ne olivat 30cm eli ei persettä hipovat, olivat laadukasta hiusta ja kampaajan laittamat joka oli laittanut niitä paljon. rakenne kynnet ollut siksi koska siskoni tekee niitä työkseen eli ilmaista minulle, yleensä juhlatilaisuuksia varten kesäisin olen niitä laitattanut hänellä. en oikeastaan osaa perustella mitään näistä millään tavalla, minusta tosin näytin nätiltä pidennyksillä (tyttömäisemmältä) mutta olen kasvattamassa nyt ihan omia hiuksiani pidemmäksi ja kaiken tämän hoidattaminen on raskasta puuhaa, vaatii enemmän puunausta ainakin hiusten suhteen kun on pidennykset. oma mielipide tosin, jokaisella olkoot omansa.

Viimeksi muokattu:
et oo ainut mä pidin kans ennen kaikkee teko juttuja ja nykyään inhoon tekoripsiä ja tekokynsiä välillä laitan pidennykset jos juhlat on muuten tykkään olla kyl ilman mitään tekojuttuja oon mukavuuden halunen :P mut silti laittaudun :) mut en tekojutuilla, koska ne on mun mielest tyhmiä ja epämukavia:)
"amanda81"
Vierailija

Miksikö? Siksi et sun mies tykkää niistä .....Ootko miettiny missä on hän iltaisin "harrastamassa".

(tohon sanoen mun mies vihaa tekoripsiä ja kynsiä :D ei tykkää yhtään jos laitan :D )

Kun niitä tekojuttuja nyt jo näkee niin usein osaa ne erotta aidosta. Se tekee niistä jollakin tapaa rumat tai ainakin se on keinotekoisen näköstä.
Minusta luonnonkaunis on sitä oikeaa kauneutta. Enkä nyt tarkoita että ei saisi meikata tai käyttää hiustuotteita. Kun ihminen on oikeasti kaunis hän ei tarvitse mitään tekohärpäkkeitä.
Niin ihminen, siis yleensä nainen :D

Yhteistyössä