V
"vieras"
Vieras
Mulla ei ole mitään "lisäkkeitä", mutta en ymmärrä miten ne olisi nolompia tai rumempia kuin vaikka meikki tai värjätyt hiukset. Mun mielestä on ihan sama onko hiukset värjätty vai pidennetty jonkun toisen karvalla, kumpikaan ei ole aitoa. Tai onko ripsissä pidennykset vai ripsiväriä. Harvalla se ripsarikaan näyttää luonnolliselta, itseasiassa maltillisilla pidennyksillä tulisi varmaan luonnollisempi ja siistimpi lopputulos kuin kokkareissella maskaralla joka tekee ripsistä hämähäkinjalkojen näköiset
Niin meikillä, hiusvärillä kuin kaikenlaisilla lisäkkeilläkin voi saada ihmisestä todella epäaidon, mutta taitavasti ja hyvällä maulla laitettuna myös luonnollisen kauniin näköisen.
Mä en koskaan jaksa laittaa ripsiväriä niin voisin ottaa ripsiin pidennykset (en mitään kovin pitkiä kuitenkaan), mutta pelkään laitattaa niitä liimoja ym. aineita silmän lähelle.
Niin meikillä, hiusvärillä kuin kaikenlaisilla lisäkkeilläkin voi saada ihmisestä todella epäaidon, mutta taitavasti ja hyvällä maulla laitettuna myös luonnollisen kauniin näköisen.
Mä en koskaan jaksa laittaa ripsiväriä niin voisin ottaa ripsiin pidennykset (en mitään kovin pitkiä kuitenkaan), mutta pelkään laitattaa niitä liimoja ym. aineita silmän lähelle.