Onko muita joiden seksielämä on kuollut? tai miten olette ratkaisseet ongelman

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parisuhde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

parisuhde

Vieras
tullaan ihan hyvin toimeen, mutta seksi ei kiinnosta pätkääkään. Minua. Miestä vielä kiinnostaisi mutta ei sitäkään varmaan enään kauan.

Me ollaan varmaan molemmat jossain kohtaa alettu laiminlyömään esim. itsestä huolehtimista, minä olen käynyt kampaajallakin varmaan puoli vuotta sitten. Mies ei pidä kunnostaan/ terveydestään huolta vaan mättää karkkia ja sipsiä joka ilta. Ei hän kumminkaan lihava ole. Mua tuo vaan jotenkin ärsyttää tod. paljon, saako tuollaisesta ärsyyntyä?

Lisäksi tuntuu ettei mies panosta meidän suhteeseen, töllöttää telkkua joka ilta. Mä haluaisin heivata sen töllön jorpakkoon, voisin elää ilmankin.

Muita ?

Paitsi että mun mies istuu tietokoneella eikä telkkarin edessä.. Mun kyllä tekis mieli seksiä ja varmaan miehenkin, mutta kun meillä ei ole koskaan edes mitään että halattais tai pussattais niin kai se on sit liian iso harppaus lähtee petipuuhiinkaan.. Sit kun ei harrasteta seksiä tyyliin kun 2x/kk(jos sitäkään), eli jos näin pääsee tapahtumaan, että ollaan niin pitkällä että petipuuhissa, niin mun mies sitten laukee n.30sekuntissa. Se on ihan ymmärrettävää kun harrastetaan niin harvoin niin on varmaan aika herkässä se tuleminen.. mut koska näin on niin ei tee edes mieli alottaa mitään kun tietää, että mä jään ilman nautintoja ja miehelle se on pisto kasto ravistus anteeks pyytelyä ja nukkumista.. meidän suhde nyt on muutenkin muuttunu ihan täysin lapsien myötä. Mä oon kotitalouskone joka tekee ja huolehtii ja vääntää ja kääntää kotona kaiken ja mun mies on koko ajan töissä ja kun tulee töistä istuu tietokoneella.. Sit aina pohdin, että mussa on varmaan jotain vikaa kun se käyttäytyy noin. Oonko mä niin ruma, ettei se halua mua. Oonko mä jotenkin itsestäänselvä, ettei mua tarvi huomioida. Joskus oon kysyny että luuleeko se että mulla on rutto, kun se ei voi koskee muhun. Oon myös miettinyt että haisenko mä jotenkin pahalle.. ;D En tiiä.. Me ollaan oltu yhdessä ikuisuus ja vanhin lapsi on jo 6-vuotta. Nyt on varmaan viimesen kaks vuotta tosiaan menty niin että eka tuntu että ollaan vaan kavereita, mutta nyt tuntuu, että ollaanko edes sitä.. Mä puhun monelle mun ystävälle enemmän nykyään kun omalle puolisolle.. SÄÄLITTÄVÄÄ!!!!!!!

Kissa pöydälle ja puhukaa. Meillä oli parisuhde todella huonossa jamassa.Viimeisen puolen vuoden ajan poljettu tosi syvässä suossa, mietitty yksin ja yhdessä eroa ja yhessäoloa, pääyttiin molemmat siihen että halutaan jatkaa yhdessä. Pitkä tie on edessä ja ylä ja alamäkeä, mutta molemmat panostaa omalta osaltaan suhteeseen ja perheeseen. Seksiäkin on pari kertaa viikossa entisen kerran puolessa vuodessa tilalla, kosketetaan, pussataan, ollaan lähekkäin. Arjenrakkaus ei vaadi isoja tekoja, mutta jos suhde on niin huonossa kunnossa ettei pelkkä arjessa huomioiminen riitä pelastamaan suhdetta niin paljon pitää tehä jos parisuhteen haluaa pelastaa.

no meillä on ollut aika varhaisesta vaiheesta kuivia kausia, mies ei ole koskaan ollut sieltä viriilimmästä päästä, ja itselle iski masennus (muista syistä). Ajoittain on ollut parempaa, mutta viime vuosina sattuneista syistä on ollut taukoa.

Mutta suhde on niin pitkä ja muuten toimiva joten luottamus on suuri, että sellaisesta kuopasta voi vähitellen nousta johon on vähitellen pudottukin. ja silloin pienikin lähentyminen tuntuu hyvältä.

Meillä myös. Vanhin lapsi on jo 11, mutta nuoria ollaan silti vielä. Yhdessä ollaan myös oltu jo kauan.
Meillä mulla on urheilu lähellä sydäntä, mies lähinnä töllöttää sitä töllöstä. Josku käy salilla, mutta siinäpä se. Ollaan kai jo oltu näivettymiseen saakka kimpassa?
Meillä seksi on huippua(silloin kerran kuussa, kun sitä on), mutta meillä on ongelmana USKO tai älä mun liian aikainen laukeaminen?! Toisenki kerran voi tulla liian hätään. Ne nauraisivat meidät varmaan pellolle jostakin seksuaaliterapeutilta. Mies on harmissaan tästä ja toivoisi meillä olevan enemmän seksiä, että se ei olisi noin lyhyt hetki.

Alkuperäinen kirjoittaja Täällä myös;26246135:
Se on ihan ymmärrettävää kun harrastetaan niin harvoin niin on varmaan aika herkässä se tuleminen.. mut koska näin on niin ei tee edes mieli alottaa mitään kun tietää, että mä jään ilman nautintoja ja miehelle se on pisto kasto ravistus anteeks pyytelyä ja nukkumista..

Eikö miehesi osaa tyydyttää sinua muulla tavoin? Käsin/suulla? Vai onko suhde siinä jamassa että häntä ei kiinnosta. Tuo nopeasti laukeaminen on ymmärrettävää, mutta se, että sen jälkeen kääntää kylkeä ja käy nukkumaan: EI! Puhu miehellesi!!!

Eikö miehesi osaa tyydyttää sinua muulla tavoin? Käsin/suulla? Vai onko suhde siinä jamassa että häntä ei kiinnosta. Tuo nopeasti laukeaminen on ymmärrettävää, mutta se, että sen jälkeen kääntää kylkeä ja käy nukkumaan: EI! Puhu miehellesi!!!

meillä ainakin se ongelma on minussa, en tule (enään) vain käsin/suulla. Siitä aikaisin laukeamisesta on tullut niin suuri ongelma että koko tunnelma lässähtää heti siihen, tulee pettymys.

Yhteistyössä