Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:aina on....tultiin suomeen takas -04, kohta muutto Italiaan...tosin haluaisin avata myymälän Kapkaupunkiin joten sinne haluisin mennä myös....
Alkuperäinen kirjoittaja tasmaanian tuholainen::wave: mä voisin lähtee heti!!! singaporea jos joku tarjois ,niin salamana lähtisin.... hoitsuja tuskin siirretä ulkomaille...
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:aina on....tultiin suomeen takas -04, kohta muutto Italiaan...tosin haluaisin avata myymälän Kapkaupunkiin joten sinne haluisin mennä myös....
Mitä myisit?
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:aina on....tultiin suomeen takas -04, kohta muutto Italiaan...tosin haluaisin avata myymälän Kapkaupunkiin joten sinne haluisin mennä myös....
Mitä myisit?
samaa juttua ku tähänkin asti mutta omalla nimellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja olivia:Ja minä asun ulkomailla ja mieli tekee Suomeen jo takasin näiden neljän vuoden jälkeen. Olenko omituinen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:aina on....tultiin suomeen takas -04, kohta muutto Italiaan...tosin haluaisin avata myymälän Kapkaupunkiin joten sinne haluisin mennä myös....
Mitä myisit?
samaa juttua ku tähänkin asti mutta omalla nimellä![]()
No mitä?
Kapkaupunki herätti uteliaisuuden, on tuttuja siellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Periaatteessa joo. Ehkä sitten joskus. Muksujen kanssa niin hankala ajatus, että ehkä sitten 10 vuoden päästä, kun lapset ovat omillaan. Känädään takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Minulla taisi mennä nuoruudessa suurin into ulkomailla olemiseen. Tykkään kyllä kovasti reissata, mutta en enää niin paljon kuin ennen monestakin syystä, yksi on ilmastonmuutos ja toinen on se, että on niin paljon kaikkea täällä kotimaassa (ystävät, sukulaiset, koti, mökki, harrastukset, työ ja siihen liittyvä järjestötoiminta....).
Taidan olla vähän jymähtänyt keski-ikäinen. =) Olen käynyt noin 35 maassa, ja jäljellä ei ole enää semmoisia ihan ehdottomia must-paikkoja, jotka haluaisin nähdä. Olen onnekseni päässyt niihin paikkoihin, mihin eniten olen halunnut.