Onko muita jotka asuvat kaukana kaikista sukulaisistaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy ja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsy ja pettynyt

Vieras
Miten sujuu, jos sisaret asuvat lähellä lastenne isovanhempia ja ylipäänsä kaikki muut sukulaiset asuvat lähempänä toisiaan?

Minä olen niin pettynyt. Odotukset ovat mielestäni ihan vaatimattomat, mutta tuntuu, että ketään ei kiinnosta paskan vertaa. Siis lapset jääneet vieraiksi, ketään ei kiinnosta. Kukaan ei muista. Kukaan ei tiedä, miten rankkaa elämä on, kun kaikki apu on rahan varassa ja pakko ostaa ta vastaavasti kaikki on otettava omasta selkänahasta.

Kesän jälkeen niin väsynyt ja pettynyt. Tuntuu, että meillä on ihan täysi työ selvitä arjessa. Silti vaatimukset toiseen suuntaan ovat olemassa, vaikka omissa lapsissa ihan tarpeeksi.
 
Mulla vanhemmat ovat kuolleet ja muut sukulaiset ovat sitä mieltä,että äidit eivät saa väsyä eli apua en saa.Olen 5v,3v ja vauvan yksinhuoltaja.Isä ei kanna vastuutaan käytännössä juuri ollenkaan.Mutta jaksettava on,jotenkin.
 

Yhteistyössä