V
väsy ja pettynyt
Vieras
Miten sujuu, jos sisaret asuvat lähellä lastenne isovanhempia ja ylipäänsä kaikki muut sukulaiset asuvat lähempänä toisiaan?
Minä olen niin pettynyt. Odotukset ovat mielestäni ihan vaatimattomat, mutta tuntuu, että ketään ei kiinnosta paskan vertaa. Siis lapset jääneet vieraiksi, ketään ei kiinnosta. Kukaan ei muista. Kukaan ei tiedä, miten rankkaa elämä on, kun kaikki apu on rahan varassa ja pakko ostaa ta vastaavasti kaikki on otettava omasta selkänahasta.
Kesän jälkeen niin väsynyt ja pettynyt. Tuntuu, että meillä on ihan täysi työ selvitä arjessa. Silti vaatimukset toiseen suuntaan ovat olemassa, vaikka omissa lapsissa ihan tarpeeksi.
Minä olen niin pettynyt. Odotukset ovat mielestäni ihan vaatimattomat, mutta tuntuu, että ketään ei kiinnosta paskan vertaa. Siis lapset jääneet vieraiksi, ketään ei kiinnosta. Kukaan ei muista. Kukaan ei tiedä, miten rankkaa elämä on, kun kaikki apu on rahan varassa ja pakko ostaa ta vastaavasti kaikki on otettava omasta selkänahasta.
Kesän jälkeen niin väsynyt ja pettynyt. Tuntuu, että meillä on ihan täysi työ selvitä arjessa. Silti vaatimukset toiseen suuntaan ovat olemassa, vaikka omissa lapsissa ihan tarpeeksi.