Onko muita jotka ei haluais voittaa lotossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "veera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"veera"

Vieras
Ite oon tyytyväinen elämään näin vaikka rahoja saa laskea mutta en tiiä tekeekö se raha onnelliseksi :/ ei varmaan onnistuis enään elämä täällä pikkupaikka kunnalla, ja kuulostaa varmaan hullulta mutta mua pelottais että joku ryöstäis mun lapset ja haluais rahaa..

Todellakin haluaisin voittaa! En mä sitä kyllä kellekään kertoisi, paitsi sisaruksilleni. Toki he sen huomaisikin, koska haluaisin jakaa onnestani myös heille.

Raha yksin ei tee onnelliseksi, mutta elämästä tulisi paljon helpompaa rahan avulla. Ja olisin kyllä onnellinen jos voisin toteuttaa haaveitani rahan avulla.

En minä välttämättä täysosumaa tarvitsisi, pienempikin summa riittäisi :) 20 000 - 100 000 olisi sellainen sopiva näin ensi alkuun :) Tosin ne vieläkin pienemmän voitot kelpaa kyllä, muutama tonnikin auttaisi asiaa hetkellisesti.

en mäkää kyl haluis... mut sen verran voisin ottaa et sais asuntolainan pois ja kunnon autot molemmille... mut se riittäis. kyl haluisin tehdä töitä elannon eteen...

Ymmärrän ajatusmaailman, varmasti seuraisi myös monia ongelmia ja inhottavia hännystelijöitä voitosta, mutta ihan mielelläni silti ottaisin sellaisen summan että rahahuolet olisi historiaa :) En mä ainakaan haluaisi elääkseni töitä tehdä jos ei olisi pakko, ihan sitten harrastustoimintana jos siltä tuntuisi, erittäin iso jos :D

mun mielestä nuo usean miljoonan potit on ihan turhia, ei kukaan oikeasti tarvii noin isoa summaa. 1 miljoonakin on hemmetin iso summa ja varmasti riittävä.

toivottavasti menee tosi useaan osaan tuo iso potti huomenna :)

Ihan hyvä vaan, että ette halua :D Meitsi haluaa. Mun ongelma on tosin se, etten usko lottovoiton mahikseen, enkä siis lottoa :snotty: Mutta jos nyt edes yrittäis. Ehkä se 1 mahis 13 000000 osuisi just meille.

Mä en lopettaisi työtäni kokonaan, mutta tekisin sitä 20h/viikko. Kämppä vaihtoon, autot vaihtoo (tai asumaan sellaiseen paikkaan ettei tarvitsisi kuin yhden auton), lainat pois, sisarusten elämää helpommaksi, lisää harrastuksia koko perheelle, lisää lomia. Siinäpä se. Äkkiä me yks 13 miljoona laitettais sileeksi :snotty:

No siis, pakkoko siitä potista on kertoa kellekään (viittaan tuohon, että lapset ryöstettäis jne)? En mä ainakaan kertois muuta kuin sellaisille ihmisille, joihin voi 100% luottaa (ja se piiri on tosi pieni).

No siis, pakkoko siitä potista on kertoa kellekään (viittaan tuohon, että lapset ryöstettäis jne)? En mä ainakaan kertois muuta kuin sellaisille ihmisille, joihin voi 100% luottaa (ja se piiri on tosi pieni).

Täällä meidän tuppukylässä kyllä juorut leviää tai ei ainakaan vois mitään uutta (autoa tai asuntoa) ostaa muutenhan kaikki arvais..

Toisaalta haluisin voittaa ja toisaalta en. Se vois olla liian suuri elämänmuutos ja vielä kun olen sellanen että jos mulla on ylimääräistä mun on pakko tuhlata ne koska muuten ahdistaa kun mietin päänpuhki mihin ne laitan joten saan rauhan kun ne poissa. Joten tulisisn kaiketi hullukis jos tilillä olis 7 miljoonaa.

Toisaalta olis ihanaa jos olis rahaa. Aina olen elänyt köyhyysrajan alapuolella ja olis kivaa ostaa asunto ja kunnolla uusia vaatteita ja maksaa omat ja läheisten velat pois ja ostaa äitille auto ja asunto ja siskolle asunto ja auttaa perhettä. Ei tarvis laskee senttejä enään ja vois ostaa kaupsta mitä vaan, raha kun ei olis este. Vois matkustella, ei tarvis kykkii kotona yms...

Yhteistyössä