Onko muita jotka ei koskaan voita mitään?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hippu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hippu"

Vieras
Parhaimmat voitot on ässästä 30€ ja markkina-arvalla sellanen kokouskansio. Muuten oon voittanut max. 5€. Moniin arvontoihin oon kuitenkin osallistunut ja laittanut luvattoman paljon rahaa arpoihin, lottoon yms. Nyt en kyllä enää osallistu kuin ilmaisiin arvontoihin kun ei kerran koskaan tärppää.
 
Aika vähäisin voitoin olen tähän asti päässyt. : /
Mulla ei ole onnea oikein missään, on se nähty. :snotty:
 
:wave: Miulla on niiin huono tuuri kaikissa peleissä jne. että enemmän säästäsin kun laittasin nekin rahat suoraan säästöön ku toivosin mitään voittoja saavani.
 
Olen maailman epäonnisin ihminen ja murheenkryyni kaikin tavoin. Olen syntynytkin perjantaina ja 13. päivä.
533423fhgswyx7ol.gif
 

Yhteistyössä