Onko muita jotka eivät ole koskaan olleet humalassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen aikuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen aikuinen

Vieras
Ja siten eivät ole myöskään kärsineet krapulasta?

Itse en saa alkoa niin paljoa alas että tulisin humalaan, tai edes hiprakkaan. Alkoholi on vaan niin pahaa ja en kaipaa mitään oksentelupäivää seuraavalle päivälle :)

Onko täällä muita jotka eivät ole koskaan olleet humalassa/krapulassa?

Ei mulla krapulaa ole tainnut olla koskaan. Jos ei sitten hääaamuna, silloin oli aika järkky olo, mutta saattoi vaan olla väsymystäkin kaiken stressin jälkeen.

Tykkään olla kontrollissa, en osaa relata alkoholinkaan kanssa.

Täällä! 27vuotias nainen pari kertaa olen siideriä maistanut. Pahaa oli ei vaan kiinnosta. Mitään uskonnollista syytä absolutismille ei ole mutta tuleepahan halvemmaksi eikä tartte kärsiä koskaan krapulasta. Sehän on kuulemma kamalaa.

en ole koskaan ollut humalassa enkä krapulassa.tulin hyvin nuorena äidiksi eikä hömpötykset ole kiinostanu. Pari kertaa olen siideriä maistanu. Tarpeeksi olen saanut miehen a-ongelmasta. Paljon mahtavampaa kokea ja näkeä asiat ja säilyttää muistot selvinpäin.

Pienessä humalassa olen ollut joskus, mutta ei minulla ole ollut krapulaa kuin kolme kertaa elämäni ainana (silloin olen siis oksentanut). Muistan aina kaiken mitä olen tehnyt illan aikana. Viimeksi olen ollut pikku hiprakassa elokuussa 2010.. Seuraavan kerran ehkä vuoden päästä kesällä kun nyt imetän..

En koe menettäneeni mitään elämässäni.. Niin ja olen 32-vuotias.

Yhteistyössä