Onko muita jotka eivät osaa juoda alkoholipitoista juomia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Geeneissä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Geeneissä?

Vieras
Olenkohan jotenkin outo, kun en niinkuin osaa juoda mitään aikuisten juomia? Siis juomilla tarkoitan olutta, viiniä, siideriä, viinaa ja sitä rataa.
Tänään otin yhden siiderin, ja sitä puolisen tuntia lipittelin kasvot ihan punaisena. Mies itse joskus voi juoda neljäkin tölkkiä olutta ilman, että kasvosta huomaisi juoneen jotain.
Omat vanhemmat eivät juoneet, isä korkeintaan pullon olutta ruuan kanssa, joten olisko tämä "alkoholi-allergiani" peritytynyt vanhemmiltani?

Mä en osaa juoda myöskään. Olut tai viinit tai viina ei mene alas lainkaan ja yhden siiderin saan juotua just ja just mut sekin alkaa tökkiä pahasti jo muutaman hörpyn jälkeen.

Et ole siis outo, kaikki ei tykkää alkoholipitoisista juomista :)

[QUOTE="miemie";28561030]Mä en osaa juoda myöskään. Olut tai viinit tai viina ei mene alas lainkaan ja yhden siiderin saan juotua just ja just mut sekin alkaa tökkiä pahasti jo muutaman hörpyn jälkeen.

Et ole siis outo, kaikki ei tykkää alkoholipitoisista juomista :)[/QUOTE]

Ihanaa kuulla, että on kanssasisaria. Eniten ihmetyttää miten joku voi juoda viinaa/vodkaa. Sehän maistuu aivan älyttömän pahalle.

[QUOTE="aap";28561114]Ihanaa kuulla, että on kanssasisaria. Eniten ihmetyttää miten joku voi juoda viinaa/vodkaa. Sehän maistuu aivan älyttömän pahalle.[/QUOTE]

no ei sitä viinaa/vodkaa maun takia juoda vaan päihtymyksen.

[QUOTE="aap";28561114]Ihanaa kuulla, että on kanssasisaria. Eniten ihmetyttää miten joku voi juoda viinaa/vodkaa. Sehän maistuu aivan älyttömän pahalle.[/QUOTE]

Niinpä, se on todella pahaa. Tai viinin ystäviä en ymmärrä myöskään, viini kun on ihan älyttömän pahaa. Mut jotkut voi niitä juoda tosta noin vaan, päihtyäkseen tai rentoutuakseen. Mut ei me :)

Ei minulla alkoholin juominen ole osaamisesta kiinni vaan yksinkertaisesti siitä, etten pidä melkein mistään alkoholijuomasta. Olemassa on pari drinkkiä, joista pidän, mutta yleisesti juon mielummin mehua. :)

Yhteistyössä