Y
ymmällään
Vieras
siis tarkoitan että mä en kastanut lastani koska mun mielestä mulla ei ole oikeutta päättää lapsen uskosta, vaan se saa päättää sitten isona (15->) liittyykö kirkkoon tai johonkin muuhun... kuitenkin haluan opettaa lapselleni kaikista uskonnoista asioita jotta osaa sen päätöksen tehdä..
mie itse voin käydä kirkossa,moskeijassa etc vaikak en mihinkään usko, ja koska se on mu oma päätös olla uskomatta niin en sitä lapselle opeta ehdottoman totuutena..
meidän perheessä ketään ei ole kastettu, mutta silti sisko uskoo vaikka ei kirkkoon kuulukkaan, veli liittyi kirkkoon ja uskoo ja nuorin veli on vähän niin ja näin. en oikein tiedä hänen vakaumustaan... äiti liittyi ortodokseihin aikuis iällä ja uskoo vahvasti..
joten mielestäni tälläinen ratkaisu on erittäin toimiva...
mutta löytyykö muita...?
mie itse voin käydä kirkossa,moskeijassa etc vaikak en mihinkään usko, ja koska se on mu oma päätös olla uskomatta niin en sitä lapselle opeta ehdottoman totuutena..
meidän perheessä ketään ei ole kastettu, mutta silti sisko uskoo vaikka ei kirkkoon kuulukkaan, veli liittyi kirkkoon ja uskoo ja nuorin veli on vähän niin ja näin. en oikein tiedä hänen vakaumustaan... äiti liittyi ortodokseihin aikuis iällä ja uskoo vahvasti..
joten mielestäni tälläinen ratkaisu on erittäin toimiva...
mutta löytyykö muita...?