Onko muita, jotka nauttivat seksistä vain lapsentekomielessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olenko kummallinen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olenko kummallinen?

Vieras
Heti alkuun sanon etten ole mikään lestadiolainen! Olen aina nauttinut seksistä vain jos seksiin liittyy raskautumisen tuoma merkitys ja jännitys. Muutoin seksin harrastaminen tuntuu tyhjältä. Olen tullut siihen lopputulokseen että seksi onkin tarkoitettu vain lapsentekoa varten. Muulloin ei luontaisesti huvita mikään.

Mä en ainakaan ole mikään seksuaalinen ihminen eli seksi ei juurikaan kiinnosta ilman vauvan mahdollisuutta. Suhteen alkuaikoina oli toki toisin, mutta siis nyt kymmennen vuoden jälkeen.

No mä en nyt sanoisi olevani ihan tuota mieltä, mutta mulla jotenkin heti halukkuus lisääntyy, jos tietää, että hommassa ei ole mitään ehkäisyä ja on se mahdollisuus, että mies siittää minut. Aivan hemmetin kiihottava ajatuksenakn. Mutta seksi kelpaa ehkäisylläkin kyllä.. Mutta eniten nautin siitä että ei ole mitään..

Me ei olla yritetty lasta kuin yhteensä 2 kk (1 kk eka kerralla ja 1 kk toisella) mutta joo, niinä aikoina seksi oli jotenkin ihaninta :) Luulen kyllä että se huuma olisi laskeutunut aika äkkiä, jos olisi pitänyt kovin pitkään "tehdä" lasta.

Yhteistyössä