Onko muita jotka yrittä kasvattaa ihan sukupuolineutraalisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitäs mieltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
te häpeätte itseänne ja pidätte itseänne huonompana mutta säälittävintä on , että ette edes tiedosta sitä vaan siirrätte ajattelu n lapsiinne.

Tiiäkkö että niin siirrät säkin. Sun otsikko ja puheet eivät mitenkään kohtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja anika harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taidat olla aika sekaisin? Miten sikiötä kasvatetaan? Pojista huonompia ihmisiä? Luehan muutama kasvatusopas ja etsi faktat niistä ja sieniopaskin voisi olla paikallaan. Kaikki eivät sovi syötäviksi :o

:laugh: :laugh: :laugh:

no miksi se sukupuoli pitää tietää, jos siihen ei ala suhtauttua eri tavalla jo sikiöaikana sukupuolen mukaan?
miksi se on ongelma jos ei kerro sukupuoltaan?

Jos olet palstaa opiskellut, niin raskaus testataan jo kp 21, vaikka se on aikaista, samalla tavalla sukupuoli voidaan haluta tietää etukäteen koska halutaan tietää kaikki! heti!

Minä voin ainakin tunnustaa, että halusin tietää sukupuolen, koska olin niin utelias enkä malttanut odottaa.

Eipä se odottaminen tosin siitä tiedosta oikeastaan mitenkään muuttunut.

Niimpä. Se hetken uteliaisuus vaikka vielä ultraan mennessä olin mieltä etten halua tietää.

Miesten kiinnostuksen kohteet ovat tuhonneet koko maapallon ja tappaneet kaikki eläimet sukupuuttoon. Puhdasta maata ilmaa ja vettä ei ole enää ja napajäätiköt ovat sulaneet tekniikan takia.
Silti ihailemme yliopistossa miehisiä aloja, ja kaikki ihmistä tutkivat tiede on vähempiarvoista huuhaata.
Meidät on opetettu tuntemaan huonommuutta ja pahinta on, että sitä emme edes tiedosta.

Miksi emme sano miehille, että yliopistossa pitää tulla rahaa humanistisille aloille. sodat tappavat lapsia jan uoria ja maapallo on tuhottu jo teknisten alojen , fysiikanym. takia.

Ne ovat vähempiarvoisia ja huonompia. Noin saa ihan yleisesti sanoa naisten kiinnostksen kohteista humanistisista aloista.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
te häpeätte itseänne ja pidätte itseänne huonompana mutta säälittävintä on , että ette edes tiedosta sitä vaan siirrätte ajattelu n lapsiinne.

No mistäs tämänki sait päähäsi? Siis oot selkeästi jokin rajatapaus, joka on hörähtänyt äärifeminismiin ja sosialismiin. Se on ihan ok, monet mielenterveysongelmaiset hörähtää erilaisiin aatteisiin. Hae apua, kiitos!

Huomaatko, että juuri tässä itse harrastat stereotypioita? Huomasit, että ihmiset kasvattaaki täällä hyvin lapsensa, niin sitten pitää ottaa stereotypia esiin.."ai katos, muut ei ajattelekaan kasin tyttöä huonoksi..voi paska". Sulla on itellä ihan nää perusargumentit, mitä feministit höyryissään esittelee. Ne on ihan vääriä, kukaan normi-ihminen ei niin ajattele -mut femmarithan ei ookkaan normaaleja..se siitä sit. Itse siis käytät stereotypioita mammoista ja muista naisista ja heidän kasvatuksestaan ja puhut nimenomaan stereotypioiden käyttämistä vastaan? Olet kuule ihme epeli! LUes omat tekstit =D

Sen jälkeen voit mennä nuolemaan näppejäsi ja lukemaan äärifemakoiden höpötystarinoita ;) Hae lääkkeet samalla apteekista, tarttet niitä.

Ymmärrän vihastuksesi.
Itse eksyin yliopistossa vahingossa sosiologian alan luennolle kerran ja siellä oli aiheena sukupuolten tasa-arvo. se mitä kulttuuri luo ja mikä on geeneissä.
Olin tosi vihainen. Sanoin jopa opettajalle, että voisi oikeasti mennä jonnekin, jossa naista oikeasti syrjitään. Suomessa on asiat hyvin. HÄn hymyili minulle. Hän oli nuori lapseton mies.
Nyt olen aivan päinvastaista mieltä. Siitä on jo pitkä aika. Mutta ihminen muuttuu ja kokemus opettaa.
Jonkun on pakko kantaa vastuu lapsista. Usein se vastuullisempi on nainen, ja oma ura jää taka-alalle ja laiskemmat ja ahneemmat ja tyhmemmät ja lahjottavammat sitten johtavat tätä maapalloa.

MIstä se viha oikein kumpuaa?
Onko meidät opetettu niin, että meillä ei ole mitään oikeuksia vaatia mitään? Pelkkä ajatus pöyristyttää.
Kaikki, aivan kaikki, mistä tytöt ovat luontojaan kiinnostuneita, on jotenkin yhteiskunnassa huonompaa.
ja lapset ovat tarkkoja huomaamaan ketä ja mitä arvostetaan.

Tunnemme huonommuutta ja puramme sen toisiimme.
Miksi?

Kukaan ei kehtaa vaatia mieheltä samaa raadantaa mitä perhepäivähoitajat/kotiäidit tekevät. 10 asiaa samaa aikaan.
Miesten töissä 10 miestä seisoo ja yksi tekee jotain.

Jonkun on pakko kantaa vastuu lapsista. Usein se vastuullisempi on nainen, ja oma ura jää taka-alalle ja laiskemmat ja ahneemmat ja tyhmemmät ja lahjottavammat sitten johtavat tätä maapalloa.

Hahaa... siis olet itse katkera, ettet pysty(syystä tai toisesta) luomaan uraa ja purat katkeruutesi nyt toisiin naisiin. Miksi?

Kukaan ei kehtaa vaatia mieheltä samaa raadantaa mitä perhepäivähoitajat/kotiäidit tekevät. 10 asiaa samaa aikaan.
Miesten töissä 10 miestä seisoo ja yksi tekee jotain.

Täh... kehtaa vaatia? Kyllä minä kehtaan. Mikset sitten sinä?

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ap kärsii vissiin peniskateudesta tms. Ihme miesvihaa, ja naisvihaakin näköjään.

Juurikin näin. Ap:n kaltaiset naiset ovat syy naisten alhaisempaan palkkatasoon. Ollaan niin kateellisia ja katkeria tosille naisille, että esim. kollegalle ei suoda palkankorotusta, ettei se vaan saisi enempää kuin itse.

Minusta on luontevaa kasvattaa lapset sukupuolineutraalisti (hirveä sana muuten...), mutta järkevissä rajoissa. En ole ollenkaan samaa mieltä ap:n esimerkeistä. Ei se noin mene. Todellakaan.

Miesten kiinnostuksen kohteet ovat tuhonneet koko maapallon ja tappaneet kaikki eläimet sukupuuttoon. Puhdasta maata ilmaa ja vettä ei ole enää ja napajäätiköt ovat sulaneet tekniikan takia.
Silti ihailemme yliopistossa miehisiä aloja, ja kaikki ihmistä tutkivat tiede on vähempiarvoista huuhaata.
Meidät on opetettu tuntemaan huonommuutta ja pahinta on, että sitä emme edes tiedosta.

Miksi emme sano miehille, että yliopistossa pitää tulla rahaa humanistisille aloille. sodat tappavat lapsia jan uoria ja maapallo on tuhottu jo teknisten alojen , fysiikanym. takia.

Ne ovat vähempiarvoisia ja huonompia. Noin saa ihan yleisesti sanoa naisten kiinnostksen kohteista humanistisista aloista.

Tuossa nyt on jo stereotypiaa kerrakseen: humanistiset alat naisten aloja, tekniikan alat miesten.

Meillä pojat saa olla poikia, mutta sais ne olla tyttöjäkin jos haluavat. Ei pakoteta leikkimään autoilla eikä nukeilla, leikkii millä leikkii. Opetan heille kotihommia ja mies opettaa pihahommia, kaikkee joutuvat kyllä raukat tekemään.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ap kärsii vissiin peniskateudesta tms. Ihme miesvihaa, ja naisvihaakin näköjään.

Juurikin näin. Ap:n kaltaiset naiset ovat syy naisten alhaisempaan palkkatasoon. Ollaan niin kateellisia ja katkeria tosille naisille, että esim. kollegalle ei suoda palkankorotusta, ettei se vaan saisi enempää kuin itse.

päinvastoin. En ollenkaa ymmärrä naisten kateutta toisiaan kohtaan. En ymmärrä missien haukkumista tai sitä, että esim. karpela on jotenkin huono sen takia, että on kaunis ja on nainen.
nainen pärjää vain (tekemättä 10 kertaa enemmän työtä) jos on kuten mies. puhuu miesmäisellä äänellä, lyhyt tukka, mielellään lihava ja ruma.

Koulussakin se menee niin, että palkinnot annetaan aina nykyisin kannustuksesta. Eli palkinnot annetaan pojalle yrittämisestä, lihavat saavat myös helpommin palkintoja heikoilla suorituksilla kuin ne lahjakkaat ja ahkerat tytöt. He ovat ainoita, joita ei koskaan palkita mistään.
Onko se kateutta tai jotain?

Koulussakin se menee niin, että palkinnot annetaan aina nykyisin kannustuksesta. Eli palkinnot annetaan pojalle yrittämisestä, lihavat saavat myös helpommin palkintoja heikoilla suorituksilla kuin ne lahjakkaat ja ahkerat tytöt. He ovat ainoita, joita ei koskaan palkita mistään.

Lahjakkuus ja ahkeruus ei läheskään aina asu samassa ihmisessä

Ai niin, kun lahjakkaita ovat ne viitosen pojat? eikö niin?!

Perusmammmojen tytöt kyllä oppivat enenn pitkää olevansa huonompia. Kaikki tyttömäisyys on aina automaattisesti huonompaa syntistä tai pahaa: kauneus, hyvyyys, kiltteys

Ja he oppivat haukkumaan niitä hyviä ja kauniita ja epäitsekkäitä.

Ai niin, kun lahjakkaita ovat ne viitosen pojat? eikö niin?!

Ei kun lahjakkaita on ne 9-10 oppilaat, jotka eivät nää juuri vaivaa.

nainen pärjää vain (tekemättä 10 kertaa enemmän työtä) jos on kuten mies. puhuu miesmäisellä äänellä, lyhyt tukka, mielellään lihava ja ruma.

Tästä nyt sitten taas on tutkimuksia, että kauniit naiset ärjäävät työelämässä paremmin kuin nuo kuvaamasi miesmäiset!

Miksi olet noin katkera? Kuka antaa stipendejä ns. viitosen pojille? Ainakin minun koulussani on välillä todella hankalaa löytää poikaa stipendin saajaksi, kun jotkut stipendin maksajat niin haluavat. 80% stipendeistä menee tytöille. Onko sekin huono juttu mielestäsi?

Perusmammmojen tytöt kyllä oppivat enenn pitkää olevansa huonompia. Kaikki tyttömäisyys on aina automaattisesti huonompaa syntistä tai pahaa: kauneus, hyvyyys, kiltteys

Ja he oppivat haukkumaan niitä hyviä ja kauniita ja epäitsekkäitä.

Olet tainnut itse oppia läksysi hyvin... Muista että esimerkki opettaa enemmän kuin sanat!

Alkuperäinen kirjoittaja ope:

Tästä nyt sitten taas on tutkimuksia, että kauniit naiset ärjäävät työelämässä paremmin kuin nuo kuvaamasi miesmäiset!

Miksi olet noin katkera? Kuka antaa stipendejä ns. viitosen pojille? Ainakin minun koulussani on välillä todella hankalaa löytää poikaa stipendin saajaksi, kun jotkut stipendin maksajat niin haluavat. 80% stipendeistä menee tytöille. Onko sekin huono juttu mielestäsi?

tarkoitin, että stipendit annetaan keskinkertaisillle jostain yrittämisestä Ne parhaimmat kympin tytöt eivät niitä saa.

Alkuperäinen kirjoittaja ope:

tarkoitin, että stipendit annetaan keskinkertaisillle jostain yrittämisestä Ne parhaimmat kympin tytöt eivät niitä saa.

Ja mietipäs vaan, miten paljon syljeksintää kauniit naiset saavat osakseen, verrattuna rumiin.

Yhteistyössä