Onko muita kenellä menkat paljon myöhässä ja sitten vasta plussanneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bellariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bellariina

Vieras
elikkäs minulla kp 42/21-22, eikä merkkiäkään kuukautisista. ei mitään oireita suuntaan ei toiseen, ainoastaan tylppää kipua välillä toisella puolella (munasarjoissa?) ja nyt parina päivänä tuli hennon hentoa hieman ehkä vaal. punertavaa vuotoa joka sekin loppui ja outoa "muljahtelua" tuntuu alavatsalla.. höm.. vaikea selittää =9

Osaako kukaan keertoa mistä johtuu?? voisinko olla raskaana, testejä kyllä olen tehnyt kaiken merkkisiä mutta puhtaita negoja ovat olleet. yritystä pian 8kk ja pillereitä en ole syönyt oikeastaan ikinä. vuosia sitten kokeillut 3kk ja siihen jäi. Toivo olisi kyllä kova vauvelista, mutta en haluaisi joka kerta kokea karvasta pettymystä, juuri kun toivo alkaa hiipiä mieleen...

löytyiskö lisää, ja mikähän raskaustesti varmimmin näyttää oikein? onko muilla ollu samanlaisia oireita? kauheeta kun vikko tolkulla menkat antaa odotuttaa, ja varmuutta ei oo suuntaan ei toiseen =(

joo jos myöhäs eikä ala kuulua, niin kannattaa testailla lääkärissä. En halua pelotella, mut kerron omasta kokemuksesta. Jos on kohdunulkoinen raskaus, niin raskaushormonin pitoisuus nousee normaalia hitaammin ja silloin ei testikään näytä plussaa kuukautisten pois jäätyä :(

no onko se kohdunulkoinen vaarallinen tila minulle jotenkin erityisesti? vaikuttaako seur. mahhdollisiin raskautumisiin? miten sinne lääkäriin pääsee? asun tod pienellä paikkakunnalla missä koko lääkäri systeemi ihan rappiolla tällähetkellä, tod vaikea päästä lääkäriin ilman akuuttia vaivaa? pitääkö verikokeisiin vai mitä? nyt todellakin huolestuin... =(

kävin jo jostakin lukasemassa että siihen kohdunulk. ras. usein(?) liittyy veristä vuotoa, enempi tai vähempi, mutta minulla ei sitä ollenkaan... Voi jestas kun rupesi nyt murehduttamaan. Auttaisikohan jos neuvolaan soittaisin huomen aamulla ja selittäisin tilanteeni? tuntuu ettei pää pian enää kestä. Tosin ystäväni kyllä minua jo rupesi lohduttamaan ennemmin että hänen eskoista odottaessa plussasi vasta 8:lla rv. Onko yleistä???

ajattelin soittaa sinne neuvolaan kun puhelinaika alkaa tunnin päästä. Haluaisin jotakin varmuutta jo johonkin päin, kun alkaa tässä jo pää hajota kun ei tiedä missä mennään...

menipäs yksin puheluksi =) soitin neuvolaan ja selitin tilanteen. Laittoi lähetteen että saan huomenna mennä viemään näytteen. Ja jos sekin neg niin sitten katsotaan että mitä seuraavaksi. toiveet on kyllä yön aikana nousseet niin korkealle että en tiedä miten taas otan jos nytkin nega.

mitenkä ne labrassa testaa kun sinne vielä pitää viedä näyte, vaikka sanoin että kotitestejä olen jo muutaman tehnyt. Ovatko labran testit tarkempia tai jotain?

vastaus oli negatiivinen.. mieli todella maassa. minä kun jo taas niin innostuin toivomaan =( Mutta neuvolasta vielä kiusaavat minua ajatuksella että että koska viime syksynä jäi yhdet kuukautiset välistä ja seuraavat tulivat ihan ajallaan, että olisi mahdollista että nytkin yhdet jääneet pois ja sen jälkeen sitten raskautunut. Minulla olisi jo tällä viikolla pitänyt alkaa toiset, mutta ei merkkiäkään. Ja jos se olisi tapahtunut näiden välissä, niin ei toki vielä testissä näkyisikään. Laittoivat 2 vkon päähän minulle vielä, verikokeen ja pissanäytteen. ja jos ei plussaa tai kuukautisia sittenkään kuulu, niin lääkärille tarkastukseen, missä vika.

Yhteistyössä