onko muita kuka ei koskaan meikkaa..

KullanMurutx4

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
10 344
0
36
mää en etes muista millo oisin viimeksi meikannu :whistle:
varmaa joskus vuonna 2001 :ashamed:
mulla ei oo etes tällä hetkellä meikin meikkiä ku ne tuppaa aina vanhentuu,siis ripsari ainaki ni en sit viitti niitä turhaa ostaakkaa... :)

No enpä kovinkaan usein. Tunnun olevan outolintu. Oikeestaan vaan silloin, kun on jotkut juhlat tai menen yöelämään. Eli ei montaa kertaa vuodessa tosissaankaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö uloskirjautuneena:
No enpä kovinkaan usein. Tunnun olevan outolintu. Oikeestaan vaan silloin, kun on jotkut juhlat tai menen yöelämään. Eli ei montaa kertaa vuodessa tosissaankaan.

Samoin, töihin en koskaan meikkaa! Meikkaan vain juhliin (en esim. lasten syntäreille...) ja kun menen baariin...

tottakai meikkaan töihin, baariin ja oikeestaan melkein aina jos kotoota ulos lähden. Olisi asiakkaitten aliarvioimista jos näyttäisin variksepelättimeltä. Tieten jos on niin luonnonkaunis ettei tartte, mutta mun tarttee...

En meikkaa koskaan, enkä ole koskaan meikannut =) Kaverit meikkas mut polttareihini, muuten ei oo meikkiä ollu mun naamassa.. En vaan osaa, nuorena kun kaverit opetteli meikkaamista, urheilin ja treenasin niin ahkerasti, etten meikkaamista ehtinyt opetella.

Minäkään en meikkaa. Oikeastaan en ole koskaan meikannu. Sillon kun olisi pitäny opetella se kiellettiin kotona ja sittemmin en ole viitsinyt vaivautua. Ja luonnon kaunis en oo. Aatellu et saa kelvata tämmösenä. Ja osittain laiskuutta, en jaksa seisoa ikuisuutta peilin ees. Se joka ei kestä mun luomu pärstää kattoo, ei oo pakko:)

Niin öh, mutta aika harva meistä on niin luonnonkaunis, että näyttäisi tosiaan joltain muulta kuin harakalta ilman meikkiä..
Ja varsinkin juuri palveluammatissa olevien olisi syytä edes hiukan siistiytyä..

Koskaan ja koskaan.
Voi mennä kuukausia etten meikkaa, juhliin yleensä vain.
Minulla kosmetiikka-allergia ja meikkaamisen jälkeinen viikko menee naama punaisena, joten mielellään ei meikkiä.

Yhteistyössä