Onko muita Me&I hurahtaneita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minuskeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tilasin itelleni valkosen froteemekon http://www.meandi.se/Upload/Images/Products/2008/08154008_individ.jpg hetken mielijohteesta ja aattelin jälkeenpäin, että ei hitto tota tuu kyllä ikinä pidettyy. Nyt kuitenkin kotona ilta-asuna kyseinen mekko ja tosi tykkään tosi paljon! Kaapisssa oottaa käyttäjäänsä tuo rottakarkkibody... Ihan kivoja vaatteita, tosin hintavia.

Alkuperäinen kirjoittaja ZikZik:
Mä tilasin itelleni valkosen froteemekon http://www.meandi.se/Upload/Images/Products/2008/08154008_individ.jpg hetken mielijohteesta ja aattelin jälkeenpäin, että ei hitto tota tuu kyllä ikinä pidettyy. Nyt kuitenkin kotona ilta-asuna kyseinen mekko ja tosi tykkään tosi paljon! Kaapisssa oottaa käyttäjäänsä tuo rottakarkkibody... Ihan kivoja vaatteita, tosin hintavia.

mä oon käyttäny tota tosi paljon, kuin myös sitä keltasta pilvimekkoa ja muutamaa muutakin... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
napasaara: juu, on sitä omppumekkoa koossa 134/140cm, koska mun likalla oli sen kokoinen :D

Muistelin, että ootkohan joskus myyny huutiksessa ne, mutta ajattelin että se isompi oli sen 122/128...Joo, eli tarttee sitten alkaa metsästämään. Se pienempi koko on ihan helppo saada, mutta toi isompi voi olla haasteellisempi :)

Voi että, jos tosiaan on IHANIN mallisto IKINÄ. Tulee kalliiksi, kun kolmelle ihmiselle niitä hamstraan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
napasaara: juu, on sitä omppumekkoa koossa 134/140cm, koska mun likalla oli sen kokoinen :D

Muistelin, että ootkohan joskus myyny huutiksessa ne, mutta ajattelin että se isompi oli sen 122/128...Joo, eli tarttee sitten alkaa metsästämään. Se pienempi koko on ihan helppo saada, mutta toi isompi voi olla haasteellisempi :)

Voi että, jos tosiaan on IHANIN mallisto IKINÄ. Tulee kalliiksi, kun kolmelle ihmiselle niitä hamstraan :whistle:

juu, on varmasti harvinaisempi tuo isompi =) se oli mun esikoiselle silloin vielä vähän reilukin.. miten olis se punainen paita isommalle ja se mekko pienemmälle? esikoinen sai salaisesta paketista sen omppupaidan =) ja tosiaan, kutsuja odotellessa :whistle:

juu, on varmasti harvinaisempi tuo isompi =) se oli mun esikoiselle silloin vielä vähän reilukin.. miten olis se punainen paita isommalle ja se mekko pienemmälle? esikoinen sai salaisesta paketista sen omppupaidan =) ja tosiaan, kutsuja odotellessa :whistle:

No, juu, tuo onkin sitten hyvä jos ei mekkoa löydy. Meillä molemmilla tytöillä salaisista tuli se paita. Onpas muuten hassua miettiä ens joulun vaatteita =)

No, juu, tuo onkin sitten hyvä jos ei mekkoa löydy. Meillä molemmilla tytöillä salaisista tuli se paita. Onpas muuten hassua miettiä ens joulun vaatteita =)

mä tiesin jo keväällä mihin mein likat pukeutuu jouluna :D nyt vaan odotellaan et nanooun talvimallisto ilmestyy :D

Tyypillistä uusretroa, joka on aika hinnakasta:( Tulee kivasti mieleen oma lapsuus söpöistä kuoseista, mutta jotenkin silti tulee sellainen fiilis, että pakko olla joka toisella...yksilöllisyys uuouu.

meandia nykyään jonkun verran näkee liikkuessa, mutta mä kiinnitin just lomamatkalla hesassa huomion siihen, että ensimmäistäkään katvigin, småfolkin, ej sikke lejn, moonkidsin yms uusretromerkkien vaatetta en lapsien päällä nähnyt.. että ei niitä ihan kauhean epäyksilöllisiksi voi vielä sanoa :D kummasti oli enemmän meiän likat yksilöllisen näköisiä :D

08154006_individ.jpg

Minulla tämä ja tytöllä samallainen. Ja mä olen tykänny. Mies nauraakin ku pidän tätä mekkoa että oot ku 70 luvun mammamallistosta ku oon ihan viimesillään nyt.

ja pojalla on yks vihree pilvipaita ja hän pitäis sitä aina. Arvokkaitahan nuo on,mutta kyllä meillä ainakin on kestäny paremmin ku esim hm vaatteet. Ja rummussakin olen käyttäny ja ei ole menny miksikään.

Yhteistyössä