M
Minuskeli
Vieras
Riikka: Oletko itse myyjä vai miten olet jo nähnyt sen? Voitko kertoa mitään yksityiskohtia? Edes jotain pientä? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eeve:Täällä kanssa yksi :wave: , tosin ovat vähän hintavia niin ei ole niin kauheasti niitä varaa ostella..
Alkuperäinen kirjoittaja ZikZik:Mä tilasin itelleni valkosen froteemekon http://www.meandi.se/Upload/Images/Products/2008/08154008_individ.jpg hetken mielijohteesta ja aattelin jälkeenpäin, että ei hitto tota tuu kyllä ikinä pidettyy. Nyt kuitenkin kotona ilta-asuna kyseinen mekko ja tosi tykkään tosi paljon! Kaapisssa oottaa käyttäjäänsä tuo rottakarkkibody... Ihan kivoja vaatteita, tosin hintavia.
Alkuperäinen kirjoittaja heikku:Alkuperäinen kirjoittaja eeve:Täällä kanssa yksi :wave: , tosin ovat vähän hintavia niin ei ole niin kauheasti niitä varaa ostella..
täällä tiedoton mistä vois katsoa millaisia ovat
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:napasaara: juu, on sitä omppumekkoa koossa 134/140cm, koska mun likalla oli sen kokoinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:napasaara: juu, on sitä omppumekkoa koossa 134/140cm, koska mun likalla oli sen kokoinen![]()
Muistelin, että ootkohan joskus myyny huutiksessa ne, mutta ajattelin että se isompi oli sen 122/128...Joo, eli tarttee sitten alkaa metsästämään. Se pienempi koko on ihan helppo saada, mutta toi isompi voi olla haasteellisempi![]()
Voi että, jos tosiaan on IHANIN mallisto IKINÄ. Tulee kalliiksi, kun kolmelle ihmiselle niitä hamstraan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:napasaara: juu, on sitä omppumekkoa koossa 134/140cm, koska mun likalla oli sen kokoinen![]()
Muistelin, että ootkohan joskus myyny huutiksessa ne, mutta ajattelin että se isompi oli sen 122/128...Joo, eli tarttee sitten alkaa metsästämään. Se pienempi koko on ihan helppo saada, mutta toi isompi voi olla haasteellisempi![]()
Voi että, jos tosiaan on IHANIN mallisto IKINÄ. Tulee kalliiksi, kun kolmelle ihmiselle niitä hamstraan![]()
juu, on varmasti harvinaisempi tuo isompi =) se oli mun esikoiselle silloin vielä vähän reilukin.. miten olis se punainen paita isommalle ja se mekko pienemmälle? esikoinen sai salaisesta paketista sen omppupaidan =) ja tosiaan, kutsuja odotellessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:napasaara: juu, on sitä omppumekkoa koossa 134/140cm, koska mun likalla oli sen kokoinen![]()
juu, on varmasti harvinaisempi tuo isompi =) se oli mun esikoiselle silloin vielä vähän reilukin.. miten olis se punainen paita isommalle ja se mekko pienemmälle? esikoinen sai salaisesta paketista sen omppupaidan =) ja tosiaan, kutsuja odotellessa![]()
No, juu, tuo onkin sitten hyvä jos ei mekkoa löydy. Meillä molemmilla tytöillä salaisista tuli se paita. Onpas muuten hassua miettiä ens joulun vaatteita =)