Onko muita palstalla, jotka eivät voi uskoa onneaan parinvalinnassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Tuo mies on täydellinen. Joko olen kuollut ja päässyt taivaaseen tai herään koomasta jonkin ajan kuluttua ja kaikki oli vain unta. Mitä tuo Täydellinen Mies minussa näkee, miten olen ansainnut hänen rakkautensa?

Ei tajua pieni ihminen, mutta on erittäin kiitollinen ja suunnattoman onnellinen.

En usko, että asiassa oli kysymys mistään valinnasta. Ihminen vain konkreettisesti käveli minua vastaan kadulla, ja se oli sen päivän jälkeen siinä. En ole voinut ajatella sen jälkeen mitään tai ketään muuta. Olen ollut aikaisemmin vähän skeptinen sen suhteen, josko minkäänlaista kohtaloa tai asioihin vaikuttavaa hyvää, pahaa tai neutraalia voimaa on olemassa, mutta nyttemmin tuntuu uskomattomalta, että tämä kaikki voisi olla silkkaa sattumaa.

Taianomaista, että joku ihminen voi tuntua niin hyvältä, niin oikealta ja niin todelliselta.

Aivan kuin minun näppikseltä.

Mieheni on kaikkea mitä toivoin, jopa enemmän. Sain kaupanpäälle vielä rahaa ja komeutta, joten luonteen, suuren sydämen ja uskomattoman huumoritajun kanssa melkoinen kokonaisuus.

[QUOTE="vieras";24868809]Kulissit kaatuu vielä - vai kuinka monta "kunnes kuolema meidät erottaa" -tapausta tunnet (verrattuna kaatuviin suhteisiin)[/QUOTE]

Sanoo katkeruutta äänessään;)

Mun äiti ja isä ei ole eronnut, ei myöskään mummut tai papat. Miehen vanhemmat ei ole eronnut, eikä sisarukset...

Ja jos tämä kulissia olisi, niin tuskin meillä mieheni kanssa olisi 18v avioliittovuoden jälkeen yhtä ihanaa ja romanttista kuin vastarakastuneilla.

Nytkin mieheni tuossa vieressä hipsuttaa selkääni ja katsoo lätkää. Pizzat kyspyy uunissa ja olemme menossa illalla kylpypaljuun katsomaan tähtitaivasta.

• Tykkää
Reactions: idunnor
En aina jaksa uskoa, kuinka hyvä onni äijällä on käynyt: koko universumi tilaa ja hän sai minut!! Olen melkein kateellinen äijälle, saada nyt elää minun kanssani.

Yhteistyössä