seksiunesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteliäs

Vieras
Huomenta,

Toivottavasti minua ei tuomita, koska olen mies selkeästi naisten palstalla, mutta koska kaipaan nimenomaan naisten mielipiteitä, niin rohkenen tulla kysymään mielipidettä.

Olen seurustellut rakkaani kanssa puolisen vuotta, rakastan häntä aivan äärettömän paljon, mutta aikaisempien ihmissuhteiden surkeat kokemukset välillä pistää miettimään ja epäilemään sen toisen ihmisen tunteita. Hän osoittaa kyllä vahvasti rakastavansa minua ja yritän kovasti tehdä töitä sen eteen, että saisin sen iskostettua myös omaan päähäni.

Mutta oikeastaan kysymykseni ei suoranaisesti liittynyt tuohon vaan seuraavaan asiaan, johon ensin pieni johdanto.

Rakkaani työpaikalla työskentelee joskus sellainen hänen ikäisensä mies, joka on kuulemma ihan charmikas mies, joka kuitenkin käyttäytyy muruni mielestä ahdistavasti. Tämä mies kuulemma röhöttää kahvihuoneessa jalat levällään esitellen kuulemma muhkeaa etumustaan. Tämän lisäksi mies on kovin itserakas ja tuijottaa herkeämättä naistani esim. koko lounastauon ajan. Tuollainen mies tietysti aiheutti minussa puistatuksia ja sanoin, että ilmoittaa esimiehelle, jos voisi käydä eriaikaan syömässä silloin kun tuo mies on töissä. Tuollaista kun ei tarvitse sietää.

Noh tästä meni eteenpäin ehkä reilu viikko ellei kaksi. Herättiin aamulla ja naiseni kertoi nähneensä ihan pöhköä unta. Kysyin tietysti mielenkiinnosta, että kerro millaista. Naiseni kertoi, että oli nähnyt sellaista unta, että se mies oli tullut töissä pyytämään naistani treffeille. Naiseni oli sanonut, ettei hän lähde, mutta kun mies aikansa oli suostutellut, päätti hän lähteä. Ilmeisen onnistuneen illan jälkeen, rakkaani oli vielä nussinut sitä sikaa.

Silloin kun minä näin viimeksi seksiunia jonkun toisen naisen kanssa (ennen suhdettamme), niin nehän ovat hyvin yksityiskohtaisia ja usein erittäin seksuaalisia ellen sanoisi kiimaisia unia.

Tuntuu todella kurjalta ajatella, että minun rakas, elämäni tärkein ja ihanin henkilö tekee jonkun tuollaisen sian kanssa sitä unessaan. Välillä tuli päähäni vain kauheita ajatuksia, kuinka rakkaani nauttii sen sian painautumisesta häneen. (ihan hirveä tunne)

Hirveän hankala uskoa ettei hän sitä oikeasti tahdo, ja erityisen vaikea on uskoa, etteikö hän merkitse hänelle mitään. Minä en ole heidän keskinäisiä katseita ja miehen mahdollisia iskuyrityksiä töissä näkemässä. En voi tietää miten rakkaani oikeasti reagoi siihen mieheen.

Mitä ajatuksia kertomani teissä herätti?

Unet eivät kysy lupaa, eivätkä noudata "soveliaisuuden" rajoja. Se mikä päivällä askarruttaa tulee usein uniin, joskus myös käänteisenä. Miellyttävä onkin epämiellyttävää ja päinvastoin.

Tyttösi ehkä koke epävarmutta sinun epäröinnistäsi ja tällainen uni voi kuvastella niitä tuntoja; hän toivoo että uskallat tahtoa juuri hänet ja heittäytyä 100%.
Uni käyttää kaikkia symboliikan keinoja, eli kuka tahansa mies voi edustaa omaa kumppania. (Hieman juonesta poiketen esim. talo on usein ihmisen itsensä kuvajainen; kellari on alitajunta, makuuhuone rakkausasiat/seksi, kylppäri on puhdistautuminen, itsestä huolehtiminen ... jne..)

Ei unelle kannata olla mustasukkainen. Tietenkin voi myös nähdä eroottista unta sellaisesta jonka haluaa oikeastikin, mutta tyttösihän on sinuun sitoutunut. Eihän meillä kenelläkään parisuhteessa ole muuta kuin toisen sana ja luottamus siihen. Pettymystenkin jälkeen.

Kiitos unisieppari, olo helpottui taas hieman. Toivoisin muutamia muitakin kommentteja tämän asian tiimoilta, erityisesti sitä miten itse suhtautuisitte. Minuun ainakin vaikuttaa se, että kyse oli juuri tuollaisesta miehestä. Luulen, että olisin suhtautunut ehkä vähän eri tavalla, jos kyse olisi ollut jostain muusta miehestä. Siis ikävältähän se olisi tuntunut joka tapauksessa, mutta mielestäni juuri tämän miehen kohdalla erityisen kurjalta. Koska en tiedä millainen mies on, en tiedä miten Janika on siihen suhtautunut ja ehkä senkin takia, että tuollaiset miehet ärsyttävät minuakin niin suunnattomasti. Olen itse aina pyrkinyt olemaan tuollaisen miehen vastakohta ja ehkä senkin takia ahdistaa, että oma rakkaani näkee seksiunia juuri tuollaisista miehistä.

Hän todella tietää, että haluan juuri hänet 100%. Tai ainakin hänen pitäisi tietää, olen sen kyllä hänelle osoittanut monella tapaa.

Jotenkin toivon tuntevani naiseni, enkä toivo, että hän voisi syttyä tuollaisista miehistä, koska jos hän syttyy, niin se on mielestäni ainakin pieni merkki siitä, ettei hän ole minua varten.

Pitää vaan yrittää ymmärtää, että kyse oli vain unesta, hän sanoo pitävänsä sitä miestä edelleen hyvin epämiellyttävänä ja muutenkin rakastaa vain minua ja haluaa olla vain minun kanssani petipuuhissa ja muutenkin.

Hän myönsikin, että tämä uni olisi ollut hänelle ensimmäinen kerta meidän aikana, jossa hän harrastaa seksiä jonkun muun kuin minun kanssani.

Samaa mieltä unisiepparin kanssa. Olet fiksu mies, mutta teet pikkiriikkisen varautuneen ja "puhtaan" vaikutelman. Rakkaasi ei taatusti haaveile sikamaisesta miehestä, mutta hän kaivannee "porsastelua", villimpää seksiä luotettavan partnerin kanssa. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

Samaa mieltä unisiepparin kanssa. Olet fiksu mies, mutta teet pikkiriikkisen varautuneen ja "puhtaan" vaikutelman. Rakkaasi ei taatusti haaveile sikamaisesta miehestä, mutta hän kaivannee "porsastelua", villimpää seksiä luotettavan partnerin kanssa. Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta meillä on kyllä todella hyvää seksiä. Vaikka sen itse sanonkin ja poikkeuksellisenkin rajua. Nautin sellaisesta kovemmasta menosta itsekin. =) Että siitä ei varmaankaan ole kyse.

Ehkä aikaisemmat suhteet ovat tehneet minusta varautuneen ja epävarman, josta yritän kovasti pääst eroon.

Mitä tarkoitat tällä "puhtaalla" vaikutelmalla ja porsastelulla?

Viimeksi muokattu:
Okay, unohda mitä sanoin. On aina parasta, että unennäkijä kertoo unensa itse. Näillä tiedoilla sanoisin, että rakkaasi nautii seksistä kanssasi laidasta laitaan, ja siksi otti mallikseen seksuaalisuutta rempseästi esittelevän tyypin.

Jospa se uni toimiikin varoittavana esimerkkinä.

Nyt kun tyttö on tuon unen nähnyt, ja jos käytännön tilanne alkaa mennä tuon unen suuntaiseksi, niin silloin hän osaa tuon unen perusteella olettaa mitä tulemanpitää.
Ja osaa toimia viisaammin, kun hänellä on tuo unikokemus.

on unia. Jos unilla on jotain merkitystä, olisin vainaa ties monennenko kerran. Olen huomannut unien ja päivittäisten tapahtumien yhteyden. Joskus kylläkin omituisia unia menneisyydestä.
Mutta nekin unet perustuvat tapahtuneisiin asioihin.
Joskus olen unessa osannut lentää jollain ihme härvelillä, omatekoisella. Usein juokseminen ei onnistu unessa alkuunkaan, vaikka kintut on hyvässä kunnossa.
Tuntuu että olen kuin kahlittu johonkin tervaan.
Joskus kuolleetkin ovat ilmielävinä kuvioissa mukana. Unien maailma, todella ihmeellistä. Kun jotain unta alkaa herättyä muistelemaan, se sikälis pyyhkiytyy pois muistista.

Lisään yhden unen. Tapahtui äskettäin. Unessani oma penis sojotti jäykkänä, ja aloin imeä sitä. Ihmettelin miten tämä on mahdollista, mutta helpostihan se siinä unessa kävi. Siitä vaan taivutin kumaraan, ja pitkä penikseni oli suihin otettavissa. Sitä sitten lutkutin.
Mistähän tämäkin kertoo, onko luuranko komerossa odottamassa julkituloa?

Joskus kuolleetkin ovat ilmielävinä kuvioissa mukana. Unien maailma, todella ihmeellistä. Kun jotain unta alkaa herättyä muistelemaan, se sikälis pyyhkiytyy pois muistista.

Niin onhan noita ihan älyttömiä unia kaikilla, mutta usein seksiunet on aina merkki jostain, joko just siitä, ettei saa omassa suhteessaan sellaista seksiä kuin toivoisi tai että oikeasti pitää siitä miehestä jollain tapaa tai ainakin haluaisin panna sitä sen yhden kerran.

Toivottavasti näin ei kuitenkaan ole. En vaan toivoisi oman rakkaan ihailevan, saatika haluavan sellaista sikaa.

Olemme keskustelleet asiasta ja hän sanoo, että uni oli ihan pöhkö, ettei siinä unessa ollut mitään järkeä ja ettei hän todellakaan halua sitä miestä, ei edes seksuaalisessa mielessä.

Minun on uskottava hänen sanaansa, en voi muuta.

Viimeksi muokattu:
unia. Olen joskus nähnyt unta x-rakkaastani, että ollaan palattu 15 vuoden jälkeen yhteen.
Taitaa olla toteutumaton uni.
Ei sen puoleen, voisihan tuon kanssa jatkaa siitä, mihin jäätiin. On vielä naisen näköinen.

Olin lapsuuteni saarella, oli kesä ja ajoin tuntemattoman miehen kanssa polkupyörällä tuttua santatietä. Vastaan ajoi nainen helmat hulmuten ja sanoi, että meidän pitää varoa jotain, en kuullut mitä. Näin tiellä kaksi mustaa, 30 cm pituista lakritsipötköä muistuttavaa viivaa vierekkäin poikittain tiellä. Olivat käärmeitä ja mies sanoi jotain, että jos pääsevät puremaan tekee kipeätä. Lisäsin siihen, että jos vielä molemmat pääsisivät iskemään, niin...en muista mitä. Taisin sano, että vain lapsille ja vanhuksille käärmeen purema on vaarallinen. Tiesin myös, että oli käärmeiden paritteluaika.

Luin eilen illalla kirjaa, jonka sisöktä oli aika vaikeaa ymmärtää. En usko unen liittyvän seksiin, olen sen ikäinen, ettei seksi täytä koko maailmaani ja vaikka käärme siihenkin liitetään, plus että vaikka tämä on seksipalsta. Ja silläkin olen vain sattumalta. Mitä ajatuksia teille tulee unesta?

Alkuperäinen kirjoittaja Käärmeet;10604917:
Olin lapsuuteni saarella, oli kesä ja ajoin tuntemattoman miehen kanssa polkupyörällä tuttua santatietä. Vastaan ajoi nainen helmat hulmuten ja sanoi, että meidän pitää varoa jotain, en kuullut mitä. Näin tiellä kaksi mustaa, 30 cm pituista lakritsipötköä muistuttavaa viivaa vierekkäin poikittain tiellä. Olivat käärmeitä ja mies sanoi jotain, että jos pääsevät puremaan tekee kipeätä. Lisäsin siihen, että jos vielä molemmat pääsisivät iskemään, niin...en muista mitä. Taisin sano, että vain lapsille ja vanhuksille käärmeen purema on vaarallinen. Tiesin myös, että oli käärmeiden paritteluaika.

Luin eilen illalla kirjaa, jonka sisöktä oli aika vaikeaa ymmärtää. En usko unen liittyvän seksiin, olen sen ikäinen, ettei seksi täytä koko maailmaani ja vaikka käärme siihenkin liitetään, plus että vaikka tämä on seksipalsta. Ja silläkin olen vain sattumalta. Mitä ajatuksia teille tulee unesta?

Käärme ei välttämättä liity varsinaiseen seksuaaliseen aktiviteettivaiheeseen, rakasteluun tai seksiajatuksiin. Ihminen kuitenkin on kohdusta hautaan seksuaalinen olento jo itsessään, ilman vastakkaista sukupuoltakin.

Käärme on myös uusiutumisen symboli - "nahanluonti". Itse liitän sen enempi sisäiseen uudistumiseen kuin ulkoisiin muutoksiin. Unessasi on kaikki ainekset; mies, nainen, lapset/lapsuus ja vanhuksetkin sen kautta mitä sanoit unessa. hulmuavat helmat ovat intuitiivisesti ajatellen sensuellin elämänilon symboli. Kaksi käärmettä - feminiininen ja maskuliininen. Hmm?
Sekin vaikuttaa miten unennäkijä miten käärmeisiin suhtautuu. Itse en pelkää tai inhoa käärmeitä vaan ovat minulle tärkeä osa ekologiaa. Jos taas inhoaa käärmeitä, tulkintakin on toinen.

Olen itse nähnyt kerran unen että olimme automatkalla mieheni ja hänen hyvän ystävänsä kanssa. Tiellä oli musta käärme. Pysähdyimme, miehet kauhistelivat kun menin käärmeen eteen ja ojensin käteni. Käärme puri minua kämmeneen - sitä odotinkin. Puremasta tuli hieman verta mutta en saanut myrkytystä tms. oireita. Lähellä tien vieressä oli suuri pyöreä alue josta kaikki kasvillisuus oli kuivunut ja palanut.
Pidin mieheni ystävää aika puoleensavetävänä mutta mitään "peliä" ei ollut välillämme missään vaiheessa siinä unessa eikä valvemaailmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja unisieppari/ käärmeistä;10606103:
Käärme ei välttämättä liity varsinaiseen seksuaaliseen aktiviteettivaiheeseen, rakasteluun tai seksiajatuksiin. Ihminen kuitenkin on kohdusta hautaan seksuaalinen olento jo itsessään, ilman vastakkaista sukupuoltakin.

Käärme on myös uusiutumisen symboli - "nahanluonti". Itse liitän sen enempi sisäiseen uudistumiseen kuin ulkoisiin muutoksiin. Unessasi on kaikki ainekset; mies, nainen, lapset/lapsuus ja vanhuksetkin sen kautta mitä sanoit unessa. hulmuavat helmat ovat intuitiivisesti ajatellen sensuellin elämänilon symboli. Kaksi käärmettä - feminiininen ja maskuliininen. Hmm?
Sekin vaikuttaa miten unennäkijä miten käärmeisiin suhtautuu. Itse en pelkää tai inhoa käärmeitä vaan ovat minulle tärkeä osa ekologiaa. Jos taas inhoaa käärmeitä, tulkintakin on toinen.

Olen itse nähnyt kerran unen että olimme automatkalla mieheni ja hänen hyvän ystävänsä kanssa. Tiellä oli musta käärme. Pysähdyimme, miehet kauhistelivat kun menin käärmeen eteen ja ojensin käteni. Käärme puri minua kämmeneen - sitä odotinkin. Puremasta tuli hieman verta mutta en saanut myrkytystä tms. oireita. Lähellä tien vieressä oli suuri pyöreä alue josta kaikki kasvillisuus oli kuivunut ja palanut.
Pidin mieheni ystävää aika puoleensavetävänä mutta mitään "peliä" ei ollut välillämme missään vaiheessa siinä unessa eikä valvemaailmassa.

Kiitos paljon, että vastasit. Kieltämättä käärme luonnossa pysähdyttää ja pelottaakin, mutta silti se on minulle kuin elämä itse ja sisältää aivan kaiken. Nahanluonti sopii minun tämänpäiväiseen itseeni erittäin hyvin. Jälkeenpäin muistin, että ajoin vasemmalla ja käärmeet olivat minun puolellani, yhtä pitkiä molemmat. Lisäksi paikkakunnalla on oikeasti paljon käärmeitä.

Mielenkiintoinen käärmeuni oli sinullakin. Minulle tuli mieleen, että musta käärme oli "viettelys", koska pidit miestä puoleensavetävänä. Taisit käsitellä itsellesi avoimin silmin eroottisen tilanteen, sinuun sattui hieman, mutta estit siten, ettei kaikkien teidän elämänne myrkyttynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Käärmeet;10606131:
Kiitos paljon, että vastasit. Kieltämättä käärme luonnossa pysähdyttää ja pelottaakin, mutta silti se on minulle kuin elämä itse ja sisältää aivan kaiken. Nahanluonti sopii minun tämänpäiväiseen itseeni erittäin hyvin. Jälkeenpäin muistin, että ajoin vasemmalla ja käärmeet olivat minun puolellani, yhtä pitkiä molemmat. Lisäksi paikkakunnalla on oikeasti paljon käärmeitä.

Mielenkiintoinen käärmeuni oli sinullakin. Minulle tuli mieleen, että musta käärme oli "viettelys", koska pidit miestä puoleensavetävänä. Taisit käsitellä itsellesi avoimin silmin eroottisen tilanteen, sinuun sattui hieman, mutta estit siten, ettei kaikkien teidän elämänne myrkyttynyt.

Wau! Kiitos tulkinnasta:) Kyllä tuossa taitaa olla vinha perä. Itse kuulostelen paljon unia, mutta aina toiselta tulkitsijalta saa uutta ulottuvuutta. Nyt ymmärrän tuon "poltetun maan" symboliikankin. Se olisi voinut olla loputulos...

Yhteistyössä