Onko muita rv:lla 38+?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janniina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Janniina

Vieras
Hei,
Onko muita joilla on meneillaan vikat pari viikkoa? Itsella nyt Rv 38+1 ja ajattelin etta ois kivaa vaihtaa kuulumisia nailla viimeisilla viikoilla? Tiedan etta taalla on noita aikaisemmin kirjoittelun aloittaneita ryhmia mutta ois kiva nyt vaan vaihtaa kuulumisia tassa viime metreilla...

Terkuin Janniina

Moi Janniina!
Täällä ainakin yksi! Mulla viikkoja on 38+0 :) Masu on tosi pinkee koko ajan ja joka päivä (ja yö) sitä odotellaan millon tulee lähtö synnärille. Tuntuu että sitä poksahtaa jos menee vielä monta viikkoo...

Hei Lumi,
Sullahan on sitten paiva mun jalkeen LA! Sama taalla, esikoistani odotan joten ""kaikki"" sanoo etta menee varmaan yli lasketun ajan mutta itse haluaisin etta vaavi paattais syntya mieluummin liian aikaisin kuin myohaan, etta paasis tasta masusta eroon. Nahka on niin kireella ja kauhulla odotan josko kohta saan raskausarpia - tahan asti kun olen niilta valttynyt!

Onko sulla ollut viela mitaan synnytyksen alun merkkeja? Mulla ei oikeestaan mitaan, ihan muutaman tipan verran on tullu limaa jonka oletan olevan limatulppaa, mutta en oo siitakaan varma. Mitaan supistuksia ei oo ollenkaan ollu... Tanaan oli katilon tapaaminen ja hanen mukaan paa on jo tosi alhaalla mutta ei viela taysin kiinnittynyt.

Joka paiva odotan etta josko se tanaan alkais... synnytyskin pelottaa joten kovin hirvean isoksi en tata vauvelia haluais kasvattaa:)

terkuin Janniina

ps: Asun ulkomailla joten sen takia ei noita a:n ja o:n pisteita loydy..

Heips Janniina!

Mäkin olen välttynyt vielä toistaseks raskausarvilta ja ajattelinkin että ehkä niitä ei tule ollenkaan, mutta yhdestä ketjusta luin että niitä olikin tullut yllättävän monelle vasta ihan viime metreillä! Saas nähdä miten täällä käy. Ei se nyt mun maailmaa kaada mutta mukavampaahan olis jos selviäis ilman niitä :)

Hmm...synnytyksen alun merkkejä...no viikon verran on ollut alavatsassa menkkakipuja ja supistuksia on tullut ihan kiitettävästi. Enää ei oikeastaan edes niihin kiinnitä huomiota kun ei niin hirmukipeitä ole ollut.
Mulla vauva meinas syntyä jo kymmenen viikkoa sitten, mutta onneks nopeella toiminnalla sai sen lopulta estettyä. Sairaslomalla oon ollut siitä lähtien ja vasta nyt oon saanut luvan alkaa liikkuun kun viikkoja on jo tarpeeks. Vähän ironiselta tuntuu kun nyt sitten lääkäri onkin alkanut oleen sitä mieltä että nyt onkin sitten hyvin mahdollista että meneekin raskaus pitkäks. Mä kyllä toivon että tulis mielummin ennemmin kuin myöhemmin kun on jo kuitenkin täysaikanen.

Täällä vauvan pää on ollut todella alhaalla siitä ""melkein synnytyksestä"" asti ja ilmeisesti kiinnittynyt joku pari viikkoa sitten. Huomas kyllä kun paineen tunne alamasussa lisäänty.

- Lumi

Hei vaan,

Nayttaa tosiaan silta etta mulla menee varmaan pitkaksi kun ei tosiaan nayta viela mitaan merkkeja olevan ilmassa. Sellaisen olen tosin huomannut, etta nyt viimeisen vajaan viikon ajan suoli on tyhjentynyt useamman kerran paivassa mika on aika suuri muutos kun koko raskauden karsin ummetuksesta! Meille sanottiin taalla synnytysvalmennuksessa etta se on kanssa yksi luonnon keino miten kroppa valmistautuu synnytykseen tyhjentamalla paksusuolen jolloin vauvalle jaa enemman tilaa.

Etta jospa tama tasta...

Odotellaan taas..

Janniina

Yhteistyössä