Onko muita sairaankuljettajien puolisoita paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piipaa puupää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piipaa puupää

Vieras
Kuinka tiiviisti puolisosi pitää yhteyttä vapaa-ajalla työkavereihinsa?
Ymmärrän että työn luonteen ja vaativuuden vuoksi porukka on yhtenäinen ja "me-henki" korkealla mutta...
Välillä minua vaivaa kun puolisoni soittelee tai hänelle soittelee vastakkaista sukupuolta oleva työkaveri. Juttelevat siis vapaa-aikanakin paljon ja ihan muutakin kuin työasiaa. Nyt puolisoni on käynyt muutamia kertoja ko. kaverin luona puhumassa työasioita (?).
Ja lisämausteena tässä sopassa se että en itse ole tavannut työkavereita kun työpaikka eri paikkakunnalla ja illanistujaiset yleensä ilman puolisoita. Ja työparin kanssa ollaan yhdessä vuorokauden putkeen...

Olemme olleet yhdessä yli 13 vuotta ja nyt jotenkin tuntuu että eräs kollega on tullut liian "tutuksi"...

Häiritseekö muita samanlaiset asiat vai olenko nyt jotenkin saanut herneen nenääni? En usko että puolisonikaan ihan kovasti ilahtuisi jos roolit olisivat toisinpäin....

Tulipahan tilitystä!

Mun ex oli ensihoitaja. Töissä välillä palolaitoksella lanssissa ja välillä ensiavussa. Oli kyllä hänelläkin tosi tiivis ja hyvä työporukka, sieltäpä löysikin nykyisen naisensa :snotty:

Aion kyllä puhua asiasta mieheni kanssa mutta haluaisin kuulla onko muillakin ko. hommissa olevilla tiivistä yhteistyötä vapaa-ajalla... En todellakaan haluaisi olla kyttäävä mustis, mutta en todellakaan mikään hyväuskoinen hölmökään... Ja jos jotain on tapahtunutkin tai tapahtumassa, mulla ei ole todisteita siitä.
Huoh....

Mullakin sairaankuljettaja mies(pelastuslaitoksella)ei ole kyllä työkavereitten kaa tekemisissä vapaa-ajalla,mutta soittelevat kyllä pitkiä puheluita ja puivat menneitä "keikkoja"ja työpaikan asioita...

Se mitä aiemmista puolison työpaikoista olen oppinut, on että naiset sillä alalla eivät ole ihan sen tyyppisiä että ystävyyttä meidän välillä voisi syntyä. Enkä TODELLAKAAN tarkoita ko. kommentilla loukata alalla työskenteleviä naisia. Kaikki kunnia teille rankasta ja tärkeästä työstä! Mutta työ on niin henkisesti rankkaa että myös naiset (tai ainakin ne joita olen henk.koht. tavannut) harrastavat mustaa huumoria ja kiroilevat kuin mitkäkin. En tiedä ovatko sitten siviilissä erilaisia?
Mutta ihan hyvä ehdotus että kutsumme työkaverin kahville? Jos mies kieltäytyy kutsumasta, eikö sekin jo kerro jotain...?

Mullakin ensihoitoammattilainen (mies) puolisona ja hän sanoo: Ei siellä työpaikalla se me-henki sentään niin korkealla ole, että vapaa-ajatkin pitäisi sen vuoksi yhdessä "kutea". On taidettu vain hakea ensihoitotyön (kovin ylimainostetusta) erikoisluonteesta tekosyy tuollaiseen yhdessä vehtailuun. Voi tiettykin olla, että se on vain sellaista "tiivistä ystävyyttä"..........!!

Mä kallistun kans tuohon, että on vähän muutakin kuin pelkkä työpari.
Uskon, että miehesi ensireaktio paljastaa paljon kun sanot että pyytää työparisi teille kylään jotta näet millaisen ihmisen kanssa tekee töitä.

Alkuperäinen kirjoittaja piipaa puupää:
Kiitos kommenteista! Tiedän että asia täytyy jotenkin käsitellä. Halusin vain hieman "suojatulta". Täytynee heti sopivalla hetkellä tarttua toimeen!

Täältähän saa aina suojatulta kun on miesten teilaamisesta kyse:)

Itse sairaanhoitajan töiden ohella teen keikkaa ambulanssissa ja on totta, että työpaikalla lentää ronskit puheet ja asioita puidaan paljon työkavereiden kanssa. En kuitenkaan vietä heidän kanssaan vapaa-aikaani, vaan minulla ainakin on kova kiire keikan jälkeen oman aviomieheni kainaloon. Mutta totta on, että tällaisessa työpaikassa työpaikkaromanssit puhkeavat herkästi. Tsemppiä sulle ap ja toivotaan, että miehesi ystävyys on vain ystävyyttä.

Yhteistyössä