V
vierailija
Vieras
Voitte te oikeastikin mennä pois. Kävin katsomassa ja vauva toimii jo mainiosti. Kävin myös siellä kehumassa uudistusta ettei vaan ylläpito luule uudistusta huonoksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voitte te oikeastikin mennä pois. Kävin katsomassa ja vauva toimii jo mainiosti. Kävin myös siellä kehumassa uudistusta ettei vaan ylläpito luule uudistusta huonoksi.
Ei teillä näköjään ole huumorintajua ollenkaan.Jessus mikä typerys.
Kyselee hän, joka on saa aina itkupotkut, kun joku on kanssasi eri mieltä.Ei teillä näköjään ole huumorintajua ollenkaan.
Miksi kävisin, eihän siellä muutkaan käy. Sehän on sikailijoiden palsta.Mikset peijjooni käy vauvalla omalla nimellä ja naamallasi?
Siksi, kun aina uliset siitä rekkautumisesta.Miksi kävisin, eihän siellä muutkaan käy. Sehän on sikailijoiden palsta.
Vauvalla toi vittuilu pyritään pitämään edes jossain määrin älyllisenä.Miksi kävisin, eihän siellä muutkaan käy. Sehän on sikailijoiden palsta.
Olen vain valistanut että rekkautuessanne saisitte käyttöön ne peukut joita olette itse toistuvasti ulisseet.Siksi, kun aina uliset siitä rekkautumisesta.
Höpöhöpö. Ketään ei haittaa että olette täällä tai vaikka jos rekisteröidyttekin. Ainoa mikä haittaa on se, että osa aaveelaisista on todella huonokäytöksisiä ja pahantahtoisia.
Tää ois ihan jees, jos voisi vielä peukuttaa.Miksi minä näen av:n keskustelussa vain 6.10. kirjoitettuja keskusteluja?
Eikä sivut näytä miltään uudelta? Sama juttu niin kännykällä kuin tabletilla.
Kokeile selaimen vaihtoa. Mulla auttoi kun vaihdoin mobiilissa firefoxiin.Onko vauvan av jo toiminnassa? Miksi ei mulla näy mitään laatikoita vaan ainoastaan tiistaisia juttuja? Vai toimiiko vain pc:llä?
Tää ois ihan jees, jos voisi vielä peukuttaa.
Avle en palaa, meni semmoseksi laatikkoleikiksi.
Moi kaikille! Väsyttää, mutta päätin valvoa. Olin päivällä av-palstalla mutta nyt palasin tänne.
No millasta siellä oli?
No millasta siellä oli?
Välillä sielläkin voi jopa olla kivaa. En sit tiedä missä porukat nykyään kirjoittelee. Liekö vittuuntuneet tämän palstan ankeuteen. Kai ne jossain on, mutta missä? Mä kävin kattomassa Ylilaudan ja se on ihan![]()
Koska sut on estetty.Miksi minä näen av:n keskustelussa vain 6.10. kirjoitettuja keskusteluja?
Eikä sivut näytä miltään uudelta? Sama juttu niin kännykällä kuin tabletilla.
No mikäs se sai rouvan mielen muuttumaan? Eilen vielä nakkelit paskapökäleitä niskaan.
Palstaa lukeneena ei ole. Täällä "sikaillaan".Miksi kävisin, eihän siellä muutkaan käy. Sehän on sikailijoiden palsta.