Onko muka helpompi ymmärtää (pettämisestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lady grey
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lady grey

Vieras
Onko muka helpompi ymmärtää tätä asiaa näin? Petin miestäni ja jäin asiasta kiinni oikein totaalisesti omaa tyhmyyttäni. Tunnustin sitten kaiken ja vastailin kysymyksiin joita miehelläni oli. Mieheni oli nyt tietenkin sitten ottanut selvää kuka tämä tyyppi on ja minkä näköinen ja nyt hänen on kuulemma vaikea käsittää mitä näin tyypissä, koska hänen mielestään kyseinen mies on ruma. Olisiko muka oikeutetumpaa jos olisin ollut jonkun nuoren ja helvetin hyvännäköisen miehen kanssa, ymmärtäisikö sen helpommin? Vai liittyykö se siihen, että miettii mitä siinä on sellaista mitä minussa ei ole? (Hänessä oikeasti oli iloisuutta ja pilkettä silmissä ja hän huomioi minua kohteliaasti, jotakin mikä on puuttunut elämästäni kauan) Älkääkä moralisoiko. Olen pettäjä, mutta yritän ymmärtää asiaa. Haluan tehdä tästä lähtien asioita loukkaamatta toista, vaikka lopputulos olisikin eroaminen.

Olen pettäjä, mutta yritän ymmärtää asiaa. Haluan tehdä tästä lähtien asioita loukkaamatta toista, vaikka lopputulos olisikin eroaminen.

No voithan sä tehdä asiat toista loukkaamatta vaikka et ymmärtäisikää mitä miehesi tarkootti...

Se tuos nimenomaan on, että sitä ettii niitä asioita mitä toises muka on parempaa ku ittes. Mikä sai toisen pettämään tuollaasen rumiluksen kans. Miks mua rumempi ihminen on muka parempi ja sen takia pitää pilata parisuhde.

Tuollaasia ajatuksia voisin kuvitella olevan miehes mieles.

Emmä kyl tiedä. Ehkä osalle miehistä ulkonäkö on silleen oleellinen juttu ettei niille tule edes mieleen muuta syytä pettää kuin se että toinen näyttää pirun paljon paremmalta kuin oma.

Tai sit vain loukkaantuneena haukkuu toista.

Kai toi on tilanteta, missä helposti tulee sanottua just se minkä sylki suuhun tuo.

Niin mieheni on tietysti oikeutettu sanomaan kiukkuisena noita asioita. Olen repinyt jotain hajalle nyt. Itse en kiinnitä ihmisten ulkonäköön sellaista huomiota, katson ihan eri asioita enkä pidä siitä, että ulkonäköä haukutaan En esimerkiksi koskaan sano ketään rumaksi, minun oli ylipäätään vaikeaa kirjoittaakin tuo sana. Mutta toki tiedän, etten ole oikeutettu puolustelemaan toista miestä eikä hän sitä tarvitsekaan, koska ei tiedä tästä keskustelusta yhtään mitään.

No itse ymmärsin että mies oli meidän suhteessa jo melkoisen epätoivoinen, kun vehtaili selkäni takana takertuvan ruman paksukaisen kanssa.

Tottahan toki se olis ollut vaikeampi sulattaa, jos olisi pettänyt siksi että toinen on paljon kauniimpi, fiksumpi ja hauskempi kuin minä. Vika ei ollut minussa, vaan meidän keskinäisessä suhteessa; kommunikoinnissa, toisen arvostamisessa jne jota mies koitti hakea muualta epätoivoisesti.

No itse ymmärsin että mies oli meidän suhteessa jo melkoisen epätoivoinen, kun vehtaili selkäni takana takertuvan ruman paksukaisen kanssa.

Tottahan toki se olis ollut vaikeampi sulattaa, jos olisi pettänyt siksi että toinen on paljon kauniimpi, fiksumpi ja hauskempi kuin minä. Vika ei ollut minussa, vaan meidän keskinäisessä suhteessa; kommunikoinnissa, toisen arvostamisessa jne jota mies koitti hakea muualta epätoivoisesti.

Minunkin suhteessani on juurikin lähes kaikki ollut pielessä. Mutta minun silmissäni tietenkään asia ei ole niin, että olisin kokenut tämän toisen miehen rumaksi. Se oli puolisoni näkemys. No ehkä hän on aina pelännyt menettävänsä minut jollekin paremmalle kuin itse on. Nyt ehkä joutuu kohtaamaan sen tosiasian, että se voi olla kuka vaan kun parisuhteemme on kaikkea muuta kuin täydellinen.

Kuulostaa pikemmin siltä että mies haluaa loukata sinua, sillä että sinulla ei ole edes makua miesten ulkonäön suhteen. Voi olla että jonkun toisen miehen kohdalla keino tai syy loukata sinua olisi ollut joku muu kuin ulkonäkö.

Mies itse olisi valmis tarttumaan tilaisuuteen jos pääsisi pettämään nuoren kaunottaren kanssa. Onhan se hyvä syy jos kerrankin sellainen tilaisuus kohdalle tulisi, kuka jättäisi käyttämättä?

Olen joutunut seuraamaan vierestä kahden vatarun ihmisen suhdetta. Ja kyllä minä ainakin yllätyin miksi tämä pettäjä mies valitsi niin hmm...tavallisen näköisen naisen. Tämä oli siis minun ensireaktioni. Jotenkin ajattelin, että jos pettämään alkaa, niin valitsee sitten jonkun tosi kauniin ja hyvä kroppaisen naisen :)

Eli joo, ehkä se on helpompi ymmärtää pettämistä, jos se tapahtuu jonkun tosi kauniin tai komean ihmisen kanssa. Ja jos asiaa sitten miettii enemmän tai syvemmältä, niin tulee varmasti ihan erilainen näkökanta.

No eihän se siitä ulkonäöstä ole pelkästään kiinni....Kipinää voipi olla vaikka toinen olis ei-niin-komea (aika harva on...) Käytös, luonne ja sit seksuaalinen sopivuus.... voihan joku olla tosi kaunis ja komea, mut kun ei iske niin ei iske.

Tarve ja tarjonta kohtaa.
jossain satunnaisessa baaripanossa paremmin ymmärtäisin tuon ulkonäköasian niin että ulkonäön perusteella valitaan, tai mistä mä tiedän, en ole moista harrastellut.

Yhteistyössä