Onko muka totta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhtäkkinen muutos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhtäkkinen muutos

Vieras
Voikohan tosiaan olla näin että puolisoni ei muka petä vaan on kuulema vain muuttunut?????
Eli on alkanut sanomaan että ei koskaan saa olla rauhassa ja tarvii enemmän omaa aikaa. On ollut nyt muutaman kerran hieman oudolla reissulla ja muka ei puhelin mukana että voisi soittaa että menee pitempään, oli muka vaatekaupassa jossa ei todellakaan ole ennen viihtynyt. Ja minun ei pitäisi heti alkaa kysellä missä on ollut kun ei nyt tullut ajoissa. Ennen ei todellakaan ole myöhästellyt niin ettei olisi ilmoittanut saatika että olisi kiinnostanut jäädä johonkin notkumaan. Ennen ei viihtynyt baareissa aamun asti mutta nyt kyllä viihtyy ja käy vielä jatkoillakin kavereilla. NEUVOKAA MINUA MITÄ VOISIN TEHDÄ?
Olen yrittänyt sanoa että kertoisi jos on jotain virityksiä toisen kanssa. Minä nimittäin en inhoa mitään enemmän kuin valehtelua ja huomaan sen hyvin helposti toisesta. En ole sitä tyyppiä että alkaisin soitella pitkin maailmaa ja kysellä onko ollut missä ja kenen kanssa. VARSINKIN MIEHET KOMMENTOIKAA MITÄ TEIDÄN PÄÄSSÄ LIIKKUU TÄLLÄISESTA OLISIN HYVIN ENEMMÄN KUIN KIITOLLINEN!

voi ei! tuo on oikeasti miun yks pahimmista painjaisistani että mies muuttuu... ja olenkin pysrkinyt keskustelemaan miehen kanssa aina silloin tällöin että miltä hänestä tuntuu... niin no mitä miehenä yleensä vastaa.... eikai tuohon muu auta kuin asioiden setviminen ja mieki todella kans haluaisin tietää mitä miesten päässä liikkuu

Pelkäänpä pahinta... Tohon saattaa aika varmasti liittyä kiinnostus muita kohtaan... Jos ei ketään tiettyä, niin yleisesti muita naisia kohtaan. Sellainen vapauden halu, "metsästämisen" tarve, hauskuuden tavoittelu. En tarkoita satuttaa... :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2005 klo 22:32 a-k79 kirjoitti:
juu kuulostaa kyllä siltä että on luvattomilla teillä, kokemusta on :'(

Hei a-k79 kirjoita ja kerro enemmän kun sulla on kokemusta millaista sulla sitten oli noiden asioiden kanssa olisin tosi kiitollinen!

Meillä ei kyllä ole uutta naista kuvioissa, vaan mies on yksinkertaisesti päättänyt olla itsekäs ja tehdä omia juttujaan, koska 'tarvitsee oman tilansa' ja pakko olla omaa aikaa' ja 'olen kunnianhimoinen' ja 'painostaa kun vaaditaan muuttumaan'. Eli hän opiskelee, lukee, tutkii ja kirjoittelee omia juttujaan ihan silloin kun lystää. Viime perjantaista laskien esim. on valmistanut yhden lämpimän ruoan, muuten ei ole edes imuroinut tai leikkinyt, lukenut iltasatua. Meillä on edessä parisuhdeterapia, mutta jos totta puhun, enpä oikein usko, että arvomme kohtaavat. T. väsynyt alle kouluikäisten äiti. (Ja mies ansiosidonnaisella). :(

Joo mullakin on kokemusta... Siksi epäilenkin vahvasti... :ashamed:

Meillä mies tietenkin kielsi pitkään, ettei mitään muita ollut, mutta lukasinpa kerran yhden hänelle tulleen tekstarin ja tämä viesti oli selvä: jotain säpinää oli ilmassa. Tenttasin ja tenttasin ja edelleenkin mies kiisti kaiken. Vaadin ja huusin, raivosin ja mies alkoi kyllästymään minuun. Oli todella hälläväliä, ja lähti aina menemään kun yritin selvittää asioita. Kerran yhden riidan alkaessa hän sitten sanoi, että joo, on kiinnostunut toisesta ja on pari kertaa tavannut tätä. Olivat myös meilailleet. Kai hänelle alkoi varmistua se, että tunteet tätä toista kohtaan ovat varmoja ja aitoja, eikä vain ohimeneviä. Olin aivan lyöty. :'( Kyselin kaikken ja mies kertoi kaiken. Itkin ja raivosin, halusin eroon, mutta en halunnut. Todella ristiriitaisia tunteita. Olimme olleet tosi pitkään yhdessä, joten eroaminen ei minulle ollut, että ala vaan vetää...

Myös tuttavallani oli samantyyppinen tilanne: miehen yhtäkkinen välinpitämättömyys tarkoitti toista naista. Hän oli vaimonsa selän takana valmistellut toista suhdetta kolmisen kuukautta ja kun se oli pysyvää, uusi kotikin tiedossa, niin sitten vasta kertoi vaimolleen ja jätti tämän lähtien oikeestaan saman tien kotooltaan. Tosi raukkamaista, ettei antanut vaimolleen edes mahdollisuutta yrittää uudelleen ja korjata tilannetta. Oli vain tehnyt salassa kaiken valmiiksi... Tosi ikäviä juttuja... :(

Meillä tuo pako kohti omia juttuja ja omaa aikaa on tapahtunut salakavalasti pitkän ajan kuluessa, siksipä siihen on vaikea reagoidakaan, ja mies ei halua laskea irti omasta ajankäytöstään, koska pääsääntöisesti minä olen aina se, joka joustaa ja on paikalla. Homma oli sinetöity esikoisen syntymään, koska silloin mies sekä aloitti uuden ansiotyön että pääsi sisälle yliopistoon. Ja minähän hoidin kaikki, kun piti antaa opiskeluaikaakin. Aluksi uuden vauvan kanssa en edes huomannut, että metsään menee. Meillä on vielä ollut paljon lähisukulaisten hautajaisia näiden muutaman vuoden sisään, joka on lisännyt taakkaa (siis suru ja tukiverkoston häviäminen). Voimia kaikille leijonan työn tekeville äideille, ja muistakaa pitää huoli itsestänne! Alustuksen tehneelle sen verran, että monet miehet kyllä tarvitsevat myös reviiriä, joka ei sisällä lapsia ja kumppania. Kaikkea ei tarvitse tehdä yhdessä! (Sanoo äiti, jonka perheessä ei juuri mitään tehdä yhdessä :ashamed: )

Ymmärtäisin varmaan tuon oman ajan paremmin jos ennen oltaisi tehty asioita paljon yhdessä, mutta kun meillä ei myöskään olla tehty ennenkään juuri mitään yhdessä ei siis käydä missään yhdessä eikä ulkoilla porukalla. Ja hänellä on harrastuksia joissa käy ihan itsekseen. Ja silti tarvii vielä lisää omaa tilaa mistä hitosta minä sitä revin en kai voi lasten kanssa aina evakkoon lähteä kun Herra tulee kotiin ja en helkutti saa noita rauhoitettua lapset kun haluavat leikkiä myös isän kanssa. Väilillä kyllä sanoo että lapset ei häntä häiritse mutta sitten jää yksi vaihtoehto ja se olen MINÄ joka häiritsee siis varmaan läsnäololla ja että joskus vaadin puhumaan yhteisistä asioista kuten suhteestamme. Mitä enemmän tässä miettii sitä varmemmin alkaa tuntua että ehkä meitä sitten ei olekkaan tarkoitettu yhteen mutta tiedä häntä. Kun vaan se totuuden saisi esiin.....

Munkin mies on alkanu haluamaan omaa rauhaa ja aikaa. Joskus on oudoilla reissuilla kanssa. Väittää että on kaverinsa luona, mutta välillä olen saanu selville ettei se siellä ole ollu ollenkaan :/

Niin, ja me oltiin luvattu toisillemme ettei mennä yksinään baariin, jos menee, niin mennään yhdessä. Nykyään melkein joka vloppu baarissa ja juo. Ennen se ei juonu samanlailla kun nyt. Ennen ei myöhästellyt jos sanoi tulevan sillon, mutta tulee 3-4h myöhässä. Välillä sammuttaa puhelimen :/ Sitten kun kysyn miksi, vastaa että ei jaksanu kuunnella valittamistani.. Olen kanssa yrittänyt kysellä onko ketään toista, mutta aina kieltää ja sanoo että: "sinä olet ainoa, ei ole ketään muuta"...

yritäppä joku kerta ku on baariin lähdös sitä että sä lähdet mukaan tai rupea vaan tekemään sitä salapoliisi työtä hiukan, jos on pankkikortti niin kato että missä on maksettu millonkin ja minkäsuurusia ostoksia, mun mielestä jos ei voi vastata toiselle jos puoliso kysyy missä olit tai mitä teit suuttumatta niin on jo sen merkki ettei ihan puhtaat jauhot ole pussissa.. mä tiedän niin paljon ikävä kyllä omasta tuttavapiiristä niitä jotka käy yksin liikenteessä niin 90% niissä suhteissa petetään ja se on ikävä tosiasia.. Kyllä parisuhteessa kaikki pitäs olla toisen katsottavissa, minua ei ainakaan haittaa jos mies katsoo mun tekstiviestit yms. mut kyl mä itse epäilen jos on aina kaikki viestit poistettu ja puhelutiedot pois.. mut olenkin perheestä jossa isä on pettänyt äitiä ja nähnyt mitä se tekee parisuhteelle =) Kyllä sulla on oikeus tietää missä miehes liikkuu..

en nyt ota miehesi menoihin kantaa ,mutta kerron oman kokemukseni.
eli minulla on pari lasta ja olemme olleet mieheni kanssa yli 10 vuotta yhdessä. Nyt olen muutaman kerran käynyt ulkona ilman miestäni...kavereiden ja työporukan kanssa. Olen nauttinut siitä tosi paljon ja saanut uusia ystäviäkin. Ihanaa olla ulkona ilman miestä, josta huolehtia koko ajan ja saa vapaasti flirttailla muiden kanssa...minun kohdallani se jää siihen, mutta nautin muiden miesten huomiosta.

olen saanut miespuólisilta ystäviltä tekstiviestejä, joita en ole miehelleni näyttänyt (ei ehkä huumoria ymmärtäisi) eli olen poistanut tai piilottanut puhelimeni siksi aikaa. Mieheni epäilee minun pettäneen häntä, mutta näin ei ole.

Sain nuorena lapseni ja ehkä nyt iskenyt pieni menovaihe...ei se muutos siis aina tarkoita ¨pettämistä tai suhdetta toiseen!!

Meillä ihan sama juttu! Oli tuo sinun kertomasi niin kuin itseni kirjoittama! Meillä ei myös ole toista naista kuvioissa mutta mies on täysin muuttunut! On aivan eri ihminen mitä ennen oli! Mulla alkaa mitta olla täynnä, enkä edes tiedä mitä tehdä!
Voimia sulle koska tiedän miten vaikeelta se tuntuu kun toinen on itsekäs!!! :'(

Yhteistyössä