N
niinpä niin
Vieras
Esikoisen syntymän jälkeen minulle jäi ylimääräistä 10kg. Ennen raskautta olin hoikka enkä ikinä miettinyt mitä suuhuni pistin. No laihdutin joka tapauksessa tuon 10kg 5 viikossa. En syönyt juuri mitään, söin pelkkää salaattia ja hedelmiä jne. No nyt olen normaali painossa, pituutta on 163/58 mutta edelleen minulla on tuo maha, olen oikein hoikka muuten mutta mahani on iso, näyttää kuin olisin edelleen raskaana. Tosi on että silloin kun pudotin sen 10kg, eli kohta 3 vuotta sitten, olen laihduttanut jo 3 vuotta, saamatta mitään tuloksia. Olen ollut nälkäkuurilla, kiduttanut itseäni, välillä saanut painon alas sitten taas repsahtanut ja syönyt aivan hirveitä määriä ruokaa niin että oksettaa ja on tuntunut että maha räjähtää.
Tätä on jatkunut ainakin sen 2 vuotta että olen dieetillä, sitten taas ahmin ja ahmin kuin viimeistä päivää, jälleen dieetillä. Mielessäni pyörii ruoka koko ajan, ja en osaa laihduttaa enää normaalisti, jokin sanoo että vaikka söisin kotiruokaa ja terveellisesti, en laihtuisi vaan sen pitää olla kunnon rääkkiä. Viime maanantaina aloitin taas dieetin, tänään, tai äsken oikeastaan kävi vieraita ja söin ainakin 4 isoa pullaa kahvin kera, sekä 5 palaa jotain suklaakakkua ja pieniä keksiä meni varmaan toiset 5. Mitä tässä pitäis tehdä...