Onko mulla joku sukupuolitauti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kirvelee joskus pissatessa. Välivuotoja tullut, ihan verta siis. Mihinkään ei särje mutta ei mulla tälläistä ennen ole ollut. En ole harrastanut seksiä ilman kumia. Oltiin miehen kanssa puoli vuotta erossa ja nyt olen saanut näitä oireita.. MIstä muusta verenvuoto alapäästä voi kertoa kuin taudista, vai onko mulla joku vatsa tai kohtusyöpä?

Verinen vuoto

Naisilla verinen välivuoto voi olla ainoa oire klamydiatulehduksesta. Myös yhdynnän jälkeinen verinen vuoto voi viitata klamydiatartuntaan.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=tes00003&p_teos=tes&p_selaus=#s5

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei haise, ihan kirkasta verta ja ihan niin että välillä on saanut tampoonin laittaa. Miehellä ei ole mitään oireita. Voi helveddi, oisko mulla sitten klamydia??

Äkkiseltään kyllä oireet sopis klamydiaan. Sehän voi olla piilossa vuosia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei haise, ihan kirkasta verta ja ihan niin että välillä on saanut tampoonin laittaa. Miehellä ei ole mitään oireita. Voi helveddi, oisko mulla sitten klamydia??

Äkkiseltään kyllä oireet sopis klamydiaan. Sehän voi olla piilossa vuosia.

Me ollaan miehen kanssa oltu jo kauan yhdessä. Tosiaan oli se puolen vuoden tauko joka loppui juuri. Alkaako noi oireet kuinka nopeasti jos se on klamydia?