Onko mulla ny kaikki?!?! *todellakin turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tossa about kolmen tunnin päästä lähetään ajelee täältä etelästä kohti pohojos-pohojammaata.. Ja mä en yhtää tykkää tästä hetkestä, just ennen reissuunlähtöö!! Muu ei pyöri päässä ku pakkailut ja onko ny kaikki laitettu ja muistettu ja tehty ja ja ja ...... |O|O

Kai tää on sitä matkaressiä :D Mulla ku on viel ihan törkeen huono muisti.. Kaks listaa oon kyl tehny mut silti :D

Mut sit ku autoon pääsee istahtaan niin huoh!! Saa huokaista ja olla viikon ainaski ihan rauhassa! Onhan tuota sellanen 1,5 viikkoo takana et tarviiki vähän lepoo.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22722718:
kaikki mikä on unohtunu tulee mieleen suunnilleen puolessavälissä matkaa :D

Joo mä tiedän.. Ja siinä vaihees ku lähtee kaheks viikoks reissuun ja hoksaa lentokonees matkalla Ouluun et on unohtanu lompakkonsa eteisen pöydälle ni äkkiseltään alkaa pikkasen v***ttaan.. :laugh:

Nyt mä oon sen tarkistanu jo monta kertaa.. :D

Mieti ne tärkeimmät, eli lompakot, kännytkät, mahdolliset lääkkeet ja lasten lempilelut.

Kaiken muun saa varmasti sieltä reissustakin. Jos jotkut villasukat unohtuneet tms.

Tai tietty mahdolliset lahjat ja viemiset ovat myös aika tärkeitä näin joulunalla.

Sehän siinä onki ku jouluks mennään ni on niin paljo enemmän sitä muistettavaa! Mut luulisin et alkais oleen kaikki kasas..

Tai itseasiassa just muistin et en oo muistanukkaa niitä yhtiä joululahjoja vielä laittaa mukaan.. :snotty: :laugh: *juoksee varastoon*

Yhteistyössä