Onko mulla oikeesti vaan väärä mies, vai mikä mättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiina turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiina turhautunut

Vieras
En tunne _yhtään_ fyysistä vetoa miestäni kohtaan, en ole tuntenut noin viiteen vuoteen. Olemme viimeksi suudelleet varmaan 2 vuotta sitten, enkä tuntenut mitään. Mies kyllä haluaisi suudella, minä en. Seksi ei tunnu miltään enkä sitä edes halua, suuseksistä puhumattakaan. Olen itse muuttunut ja kasvanut ihmisenä näiden 7 vuoden aikana mutta mies ei. Tuntuu, ettei hän olekaan sellainen mies, jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni.

sopiiko kysyä, miksi olette vielä yhdessä, jos mitään pariskunnan välistä hellyyttä saati seksiä ei välillänne ole ollut vuosiin? Eikö ole hieman turhauttava suhde molemmin puolin...?

Mikä ehkäisy on käytössä? Mulla nämä hormonivalmisteet (ihan kierukka mukaan lukien) vaikuttaa t-o-d-e-l-l-a ehkäisevästi. Ei huvita, ei viitse. Ja kuivattaa limakalvot.

PMS on pysynyt poissa, mutta niin todellinen panetuskin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vappupallo:
Mikä ehkäisy on käytössä? Mulla nämä hormonivalmisteet (ihan kierukka mukaan lukien) vaikuttaa t-o-d-e-l-l-a ehkäisevästi. Ei huvita, ei viitse. Ja kuivattaa limakalvot.

joopa joo aina syy johtunee varmaa ehkäisy pillereistä.
Vaikka syy johtunee kun oma miehen naama ja olemus on alkanut ällöttää jo viisi vuotta.
Miksi komeat miehet kiihottaa mua kyllä häh? tuleekohan se tästä,.. kun oma mies on rupsahtanut ja jos se jyssää mua niin mua alkaa ihan jo yököttää sen olemus / kroppa, eli laiha ryppyinen kana-perse sillä, laihat ohuet kintut, vatsa vaan pullottaa kuin biafralaisella koko kroppa viittaa maata kohti, niskakin miehellä ihan kuin kutistunut vetää sitä korviin ylös? sellainen lädsähtänyt vanha kroppa sillä..
Kait on normaalia ettei enää huvita sen kanssa jyssää enää? halut menee ihan kaivoon jos se alkaa riisua...ja sit se kana- perse lähestyy ja haluaa minusta taas jotakin..
ei, ei, ei!!!! mä en jaksa enää, harrastaa seksiä tuollaisen kanssa, ajatus alkaa jo väsyttää nukuttaa, tuo on aika hyvä unilääke kyllä, kuulen toisiltakin naisilta joilla tuollainen äijä.. ;-D

fatamorgana: Hellyyttä on jonkin verran, halailua ja pieniä pusuja. Tykkään kyllä olla lähekkäin. Heti, jos mies alkaa viittaamaan seksiin, vetäydyn. Olemme kyllä molemmat turhautuneita. Meillä on pieniä lapsia, siksi olemme yhdessä. Seksihaluni häntä kohtaan loppuivat tosin jo ennen lapsia.

Vappupallo: En ole koskaan käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä. Kuparikierukka on nyt toisen lapsen jälkeen laitettu.

Mies tuntuu oikeastaan ystävältä, rakastan häntä mutta en ole rakastunut häneen enää.

Ihmisen seksielin on aivot. Vaikka olisi kuinka jättikulli (kuten nimim. 'Hietä' viittaa...) Ajattelen, että sinulla, AP, on kuitenkin alunalkujaan ollut haluja miestäsi kohtaan koska niiden perään kyselet.

Kaikkihan meistä antavat kimmoisan ihonsa ja pinkeät pakaransa ajalle, mutta jos vanhetaan yhdessä niin ihan pelkästään rupsahtaminen ei riitä syyksi sille, että seksi ei kiinnosta.

Sanot, että sinä ole kasvanut ja mies ei. Oletteko tehneet mitään yhteenkasvamisen eteen? Lapset muuttaa suhdetta. Tämä on ihan arvailua, mutta sinä olet kasvanut vanhemmuuteen ja vastuuseen, mies taas ei tajua että joku asia on muuttunut?

Seitsemäs vuosi on perinteisesti kriisivuosi. Siinä punnitaan arvoja ja motiiveja. Meillä se päättyi tuossa joku aika sitten ja ainakin ajatuksissa käytiin eron partaalla, vaikkei siitä puhuttukaan ääneen. Sitten ykskaks jokin kävi vaan yhteen ja homma on toiminut paremmin.

Seksi, no.... Eihän sitä ensimmäisen puolen vuoden huumaa saa takaisin enkä mä edes tiedä tykkäänkö oikeastaan suutelemisesta. Mikään ratkaisu ei ole väärä, jos te molemmat päädytte että se on hyvä. Oli se sitten ero, pariterapia tai joku mielikuvituksellisempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vappupallo:

Ihana kuulla että jollain muulla on sama ongelma kuin minulla! Nyt kun vielä ratkaisun keksisi. Lapsia ei toistaiseksi saa tulla joten sitä riskiä en ota että olisin ilman ehkäisyä ja kortsu on täysin mahdoton vaihtoehto myös. Minäkin luulin ensin että viehätys omaan mieheen on kadonnut mutta kun ei kiinnosta seksi kenenkään miehen kanssa. En haaveile muista, tunne vetoa muihin enkä ylipäätään ajattele seksiä ikinä. Joten vika ei taida olla omassa miehessä joka on kyllä sentään kaikinpuolin upean näköinen. Onneksi sitä seksiä sentään vielä pari kertaa viikossa on ja on hyvää silloin kun siihen viitsii ryhtyä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiina turhautunut:
fatamorgana: Hellyyttä on jonkin verran, halailua ja pieniä pusuja. Tykkään kyllä olla lähekkäin. Heti, jos mies alkaa viittaamaan seksiin, vetäydyn. Olemme kyllä molemmat turhautuneita. Meillä on pieniä lapsia, siksi olemme yhdessä. Seksihaluni häntä kohtaan loppuivat tosin jo ennen lapsia.

Vappupallo: En ole koskaan käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä. Kuparikierukka on nyt toisen lapsen jälkeen laitettu.

Mies tuntuu oikeastaan ystävältä, rakastan häntä mutta en ole rakastunut häneen enää.

Voiko pitkän suhteen jälkeen mies tuntua enää ennenkaikkea rakastetulta? Luulisin että tuo ystävyys osio valtaa alaa kun suurin alkuhuuma kutistuu alun jälkeen pois. Itselläni mies ainakin on paras ystäväni ja toinen puoliskoni. Eipä se seksi aina ole kovinkaan huumaavaan eikä jännittävää mutta yritämme pitää seksielämän elossa. Välillä silloinkin kun ei oikein huvita.

Mä oon kanssa todennu että miestä pitä vaihtaa seitsemän vuoden välein, jotta minä´pysyn onnellisena. Kai se on sitä tottumusta että kaikki pitää saada nyt ja heti eikä osaa rauhoittua nauttimaan siitä mitä jo on, sanovat se, jotka minut tuntevat. Silti olen taas vaihtamassa, kuin autoa.

Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Eikös ala tuntua rasittavalta alkaa kaikki alusta vaihtomiehen tai naisen kanssa.Ilmeisesti uusi rakkaus antaa energiaa alkaa taas alusta.

aivan. tuon takia sitä jaksaa vaihtaa ja ulkonäkökin ei mene perseleen yhden tyypin takia kun annat pilata elämäsi jos jää roikkumaan vaikka tiedät että suhde on jo loppueletty .
Kun vaihtaa , niin ulkomuotokin säilyy hyvin, silmä loistaa aina! ;D

En minä sitä alkuhuumaa kaipaa vaikka mahtavaa olikin, vaan sitä, että tuntisin edes jotain vetoa miestäni kohtaan. Tunnen kyllä vetoa muihin miehiin ja haaveilen seksistä, mutta en voi harrastaa sitä henkilön kanssa, joka ei sytytä millään tavalla. Mies painostaa ja seksi on pakkopullaa ja epätyydyttävää, mikä vähentää haluja entisestään. Enkä kyllä voi sanoa, että mieheni olisi paras ystäväni. En käänny hänen puoleensa, jos minulla on huolia. Hän ei ole yhtään kiinnostunut muiden murheista. Olenko aivan hakoteillä, jos kuvittelen, että puolison pitäisi olla paras ystävä JA rakastaja, johon todella tuntee vetoa. Että sanat "kiihkeä seksi" voi mainita samassa lauseessa miehen nimen kanssa. Voikohan sitä vetoa saada enää takaisin, kun se on ollut jo niin kauan poissa? En halua elää näin lopun elämääni.

Kyllä se aivoista lähtee.
Itse en ihan aluksi ollut niinkään seksuaalisesti kiinnostunut miesystävästäni, mutta pidin keskustelusta hänen kanssaan, ja vähitellen toisiimme tutustuttua alkoi seksikin innostamaan... Nyt pidän häntä aivan vastustamattomana (vasta 3 v yhdessä tosin).
En ihmettele jos mies ei nappaa, jos teillä ei ole muuten henkistä yhteyttä!

Yhteistyössä