Onko mulla oikeus loukkaantua ja olla vihainen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mie"

Vieras
Mies oli kyl kotona koko joulun, mutta vietti sen netissä notkuen. Ei osallistunut mihinkään eikä antanut aikaa minulle tai lapsille lainkaan. Lapset olis kaipaillu iskää mukaan touhuihin muttei sitä hetkauttanu asia mihinkään suuntaan.

Nyt sit on töissä ja menee sieltä suoraan kavereiden kanssa soittelemaan. Ja sitä rataa.

Mainitsin asiasta eilisiltana, ja kommentti oli että oisko vittu muka jotenki erityisesti sitä aikaa pitäny antaa...

Olen vihainen ja loukkaantunut, mutta iehen mielestä siihen ei ole aihetta.

Ei kukaan voi sanoa toisen tunteelle ettei siihen ole oikeutta. Jokaisella on oikeus tunteisiinsa, ne tulevat ja menevät. Sama oikeus miehellä on tuntea että sinä olet aiheetta vihainen.

Ja ikää oli miehelläsi? On sinulla minun mielestäni hyvä syy loukkaantua: joulun pitäis olla perheen yhteistä aikaa. Lapset varsinkin surettaa. Vakavan neuvottelun paikka.

[QUOTE="myö";22752390]Ja ikää oli miehelläsi? On sinulla minun mielestäni hyvä syy loukkaantua: joulun pitäis olla perheen yhteistä aikaa. Lapset varsinkin surettaa. Vakavan neuvottelun paikka.[/QUOTE]

Ikää on 37.

Tämä tietokoneaika tuntuu olevan nykyisin yleinen perheiden ongelma ....aiheuttaa paljon PALJON turhaa pahaa mieltä....ihmiset ei tunnu pystyvän kohta oikeisiin reali ihmissuhteisiin ollenkaan kaikki tapahtuu vaan bittielämässä seksistä alk loputtomiin ja lapset istuu omilla koneillaan ja perheetkin keskustelee vissiin verkossa kohta jos ollenkaan????:'(:O satunnaista huutoa ja haistattelua lukuunottamatta se kun on real malliin tehokkaampaa ja voi toki lyödäkin tarvittaessa:mad:

Yhteistyössä