Mä kyllä pystyn sairaana hoitamaan kotihommat yms. MUTTA paha hammassärky on sellainen kipu että se vie järjen mennessään joten ymmärrän täysin ap:n miehen käytöstä. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ap tahtoo, että hänellä on oikeus tuntea kuten tuntee ja käyttäytyä sen mukaisesti, mutta miehen vastaava oikeus? Mitä se on? Jotain syötävää?
Se on kipeä!?! Herran jumala mitä soopaa ihmisen pitääkään kestää. Hammassärky on niitä kipuja joita en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni, se täyttää koko maailman, ei pysty ajatella mitään muuta kuin että miten sen saa loppumaan. Mulla tulehtui hammas kun siitä vierestä nypättiin viisuri pois enkä yksinkertaisesti pystynyt tekemään yhtään mitään siihen asti että pääsin lääkäriin. Kun koko pää on yhtä sykkivää kipua, tai kun tulehdus leviää ja tuntuu kuin koko alaleuka olis täynnä pieniä kihiseviä matoja ei siinä paljon jutella tai tiskata. Vähän nyt sympatiaa keihiin nainen.
Äläs nyt tuolla tapaa.Mun mielestä mulla on oikeus tunteisiini, mutta en kyllä ole silti käyttäytynyt mitenkään sen mukaisesti, jonkun täällä pitää kuitenkin hommat hoitaa. Ja oon jopa jutellut miehelle ihan normaalisti, mistään hiiltymättä. Toki oon sanonut muutamaan otteeseen että tuntuu kurjalta kun mulle ei puhuta, mutta sen suurempaa draamaa en oo asiasta nostanut.
Miehellä on myös oikeus tunteisiinsa, ja kai sillä on oikeus elää ihana omaa elämäänsä muista välittämättä kun se on kipeä, mutta on toi musta silti epäreilua ettei selitä mitään tai edes koita jotenkin muuttaa käytöstään jos kuitenkin anteeksi pyytää. Mutta joo, mulkku vaimo täällä hei!![]()
Niin no, ehkä mä vaan sitten odottelen että mies tervehtyy ja muuttuu takas normaaliksi, ja sit jatketaan elämää ihan kuin mitään ei ois tapahtunut. Ärsyttää vaan hivenen toi ylireagointi, mä kuitenkin esim kärsin kahden viikon välein ihan kamalasta migreenistä sen yleensä kolme päivää putkeen, ja silti musta oletetaan että toimin ihan normaalisti sen aikana, enkä saa vapautusta mstään kotitöistä tms. Ja jos en voihki viiden minuutin välein sitä migreeniä niin mies kuvittelee että se on jo mennyt ohi.
Taidatte olla molemmat aika samanlaisia ihmisiä? Samanlainen suhtautuminen molemmilla toisen sairauksiin.Niin no, ehkä mä vaan sitten odottelen että mies tervehtyy ja muuttuu takas normaaliksi, ja sit jatketaan elämää ihan kuin mitään ei ois tapahtunut. Ärsyttää vaan hivenen toi ylireagointi, mä kuitenkin esim kärsin kahden viikon välein ihan kamalasta migreenistä sen yleensä kolme päivää putkeen, ja silti musta oletetaan että toimin ihan normaalisti sen aikana, enkä saa vapautusta mstään kotitöistä tms. Ja jos en voihki viiden minuutin välein sitä migreeniä niin mies kuvittelee että se on jo mennyt ohi.
Mutta silti sie pälpätät kuin papupata? Vaikka oisit kuinka kipeänä? Jos ittelläni ois puol päätä turvoksissa hammastulehduksen takia, niin ei varmasti hirveästi huvittais höpöttää jatkuvasti. Vaikka se kuinka loukkais toista. Tosin onneks oma mies ei noin turhasta asiasta loukkaantuiskaan...
Ja ihan samalla tavalla, ehkä miehenkin pitää käyttäytyä noin jotta sinä et kuvittelis että hammaskivut ja tulehukset ois menny jo ohi?