?
..
Vieras
[QUOTE="huh";23782784]mikä ihmeen kiertopalkinto sinä olet kun erilaisia kosintojakin ollut kuin makuja jäätelökioskilla!!!???
ei ihme jos mies ei kosi. tietynlaisia naisia ei vaimoksi oteta![/QUOTE]
Kun mua ei ole kosittu ollenkaan! Koskaan! Ikinä, vaikka olen naimisissa ollut.
Kai minä olen sitten lapsellinen haihattelija, yltiöromanttinen sekopäinen nainen kun haluaisin että mies kosii? Nykyaikana kaikki pitäisi olla niin älyttömän tasa-arvoista, en minä halua kosia miestä ja tehdä naimisiinmenosta vain minun juttuani. Nimenomaan se, että mies haluaisi mut vaimokseen, tuntuisi hienolta. Tai oikeastaan kyllä tiedän, että haluaa, ei vain kysy sitä sormuksen kera
Koko pointti tästäkin jutusta meni ihan hukkaan, kun alettiin moralisoimaan mun halua mennä naimisiin. Tyhmää. Ja joka väittää, että naimisiinmeno ei muuta mitään, puhuu paskaa. Tottakai se muuttaa, kuten täälläkin joku totesi, tuo se puolisolle ja perheelle aivan erilaisen turvan. Kun syntyy lapsia, niitä ei tarvitse tunnustaa vaan ne on tietenkin automaattisesti aviomiehen lapsia.. Tämmöisiä juttuja.
ei ihme jos mies ei kosi. tietynlaisia naisia ei vaimoksi oteta![/QUOTE]
Kun mua ei ole kosittu ollenkaan! Koskaan! Ikinä, vaikka olen naimisissa ollut.
Kai minä olen sitten lapsellinen haihattelija, yltiöromanttinen sekopäinen nainen kun haluaisin että mies kosii? Nykyaikana kaikki pitäisi olla niin älyttömän tasa-arvoista, en minä halua kosia miestä ja tehdä naimisiinmenosta vain minun juttuani. Nimenomaan se, että mies haluaisi mut vaimokseen, tuntuisi hienolta. Tai oikeastaan kyllä tiedän, että haluaa, ei vain kysy sitä sormuksen kera