E
että näin!
Vieras
olin pari vuotta sitten masentunut.kotona kaikki oli mun hommia ja apua en mihinkään saanu.tunsin olevani piika ja palvelija.tästä johtuen ei seksi kiinnostanut juuri olenkaan.tuntui ahdistavalta harrastaa seksiä ihmisen kanssa kuka ei halunnut läheisyyttä ja ketä aamusta iltaa tavallaan palvelin koska hän ei suostunut mihinkään kotihommiin.Mies vittuilu, naljaili, haukku yms. siitä kun en anna ja pihtaan.sanoi että harkitsee ja on harkinnut pettämistä.yritin selittää mistä asia johtuu ja haluaisin asiaan muutoksen.Asuimem erossa jonkun aikaa kosk aolin töissä muualla.suhde parantui mieheen ja pääsin masennuksesta eroon.seksi luisti kun yhteen muutettiin uudestaan.
nyt pikkuhiljaa seksi on taas vähentynyt.miestä ei kiinnosta..ei anna syytä miksi.muuta ku stressi.outoa sinänsä että stressiä ei pitäisi olla.kaiken pitäisi olla hyvin.suututtaa nyt se että hän vielä muutama kuukausi sitten auko päätään että kohta alan taas pihtaa ja tää on vaan jotain esitystä.muistutti minua pihtaamisestani.ja nyt hän ei anna! autan häntä joka asiassa.hän ei edelleenkää auta minua.et jumaliste sais ees sitä mulkkua antaa ku ei muuhun kykene!
sori purkaus, mutta ottaa päähän aika rankasti nyt! ja eilen tästä purkauduin miehellekin..meni toiseen huoneeseen ja ei halunnut puhua asiasta.
nyt pikkuhiljaa seksi on taas vähentynyt.miestä ei kiinnosta..ei anna syytä miksi.muuta ku stressi.outoa sinänsä että stressiä ei pitäisi olla.kaiken pitäisi olla hyvin.suututtaa nyt se että hän vielä muutama kuukausi sitten auko päätään että kohta alan taas pihtaa ja tää on vaan jotain esitystä.muistutti minua pihtaamisestani.ja nyt hän ei anna! autan häntä joka asiassa.hän ei edelleenkää auta minua.et jumaliste sais ees sitä mulkkua antaa ku ei muuhun kykene!
sori purkaus, mutta ottaa päähän aika rankasti nyt! ja eilen tästä purkauduin miehellekin..meni toiseen huoneeseen ja ei halunnut puhua asiasta.