K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Oli mykistävä tarina, en osaa sanoa oikein mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja bvcx:
Minulle tuli ihan ensimmäisenä tuon luettuani mieleen kysyä, että millainen mies mahtaa olla kaikkien muitten kuin ap:n seurassa? Hulvaton ilonpitäjä ja seuramies? Vai jäykkä törppö, kankea mutta luonnollinen? Vai jotain muuta, mitä?
Seuramies, puhuu paljon ja nauraa ja kaikki vaikuttas tykkäävän siitä. Itse en jaksa sen juttuja aina kuunnella, oon kuullut ne 1000 kertaa. Auttaa toisia mielellään eri asioissa.
Alkuperäinen kirjoittaja katsopas peiliin:Minusta mies oikeasti yritti! Minusta sinä olit reissussa törppö!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä en oikeasti nyt saanut ihan kiinni tuosta... mun mielestä tuo kuulosti siltä että mies tosissaan yritti, antoi hellyyttä ja läheisyyttä ja sanoi rakastavansa (ehkä se tuntui vaikealta kun ei tiennyt miten reagoit jos teillä ei usein niin sanota), sanoi että nauttii asioista ( esim. maisemasta) mistä sinäkin... kun ei saanut vastakaikua niin turhautui ja muuttui törpöksi. Onhan se inhottavaa yrittää lähestyä toista ja saada vastaukseksi pelkkiä syviä huokailuja... kyllä minäkin silloin vetäydyn helposti kun mut torjutaan. Mietitkö miltä miehestä mahtaa tuntua kun seksi hänen kanssaan on mielestäsi iljettävää? oletko sanonut siitä vai vaan näyttänyt elein? tiedätkö itse miksi se sinua ällöttää..?
Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:vinkki... sen sijaan että vietätte aikaa yhdessä, viettäkää enemmän aikaa erillänne.
Miten nyt töihin ym. sopii, molemmat tekee omia juttuja --> voi tuoda puhtia suhteeseen jos toista joutuu välillä jopa ikävöimään. Jatkuva yhdessä nuulaus on täysin yliarvostettua. Monikohan ero vältettäisiin jos puolisot lomailisivat erikseen ja omillaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lähetä linkki tähän purkaukseesi miehellesi vaikka sähköpostiin.
Kuulostaa siltä että te molemmat rakastatte toisianne mutta parisuhteenne on nyt solmussa siltikin.
Olisin ekan viestin perusteella todella yllättyny jos parisuhdeneuvoja sais ap:n näkökulman miehelle perille.Alkuperäinen kirjoittaja eip:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lähetä linkki tähän purkaukseesi miehellesi vaikka sähköpostiin.
Kuulostaa siltä että te molemmat rakastatte toisianne mutta parisuhteenne on nyt solmussa siltikin.
No ei missään tapauksessa tämmöistä purkautumislinkkiä miehelle! Jos haluat parantaa asioita, ne pitää ottaa esille diplomaattisesti. Parisuhdeneuvojalla, kenties? Mutta tajuan kyllä ap:n tilannetta. Seksi EI paranna munkaan mielestä paskaa parisuhdetta.