Onko mun mies ihan pimee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Ollaan kohta 7 v oltu, me ei olla edes suudeltu, voitteko kuvitella. Meillä on 12 v ikäeroo, minä olen 23 v, tämä on mun ensimmäinen mies. Voi olla se että se on haukkumalla saanu mun itsetunnon alas kun ei pussailla ym. Ois kiva sitäkin joskus tehä, miten kehtaa seuraavalle miehelle kertoa etten oo koskaan suudellu, ikääkin jo 23 v, hävettää jo valmiiks. Me ei olla koskaan käyty matkoilla, ei kun yks tallinnan laiva reissu. Ei tehdä mtn kivaa yhdessä.

Oon kysyny mieheltä että miks ei, ei sitä kuulemma kiinnosta, oon sanonu et erotaan, mut ei halua, kuulemma rakastaa mua, niimpä niin. Mä ainakin haluan miehen kenenkaa tehdäänkin välillä jotain kivaa, nyhvätään toisissamme kiinni. Mä rupeen oikeesti jo kaipaan läheisyyttä tosi paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja lohikäärme:
no ootteko ees pussannu? tai olleett yhdynnässä?

=)

Kyllä, 4 v poika siitä todisteena. Ollaa me pusuja annettu mut ei siis suudeltu, naurakaa vaan te joilla on hauskaa, mulla ei ole. Toki mies nyt on suudellu mua ennen muita mut me ei olla. Mä en varmaan kehtaa kun se haukkuu mua.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

=)

Kyllä, 4 v poika siitä todisteena. Ollaa me pusuja annettu mut ei siis suudeltu, naurakaa vaan te joilla on hauskaa, mulla ei ole. Toki mies nyt on suudellu mua ennen muita mut me ei olla. Mä en varmaan kehtaa kun se haukkuu mua.

just no eihän siinä sitten mitään jos lapsenki oote saanu aikasiks... ota vaikka koira tai kissa jota voit helliä

=)

miehesi kun ei ilmeisesti ole kauhean hellyyden kipeä

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
En mä naura,mutta ihmettelen miten olette saaneet aikaan yhdynnän ja muksun jos intohimoa ja suutelua ilmassa puuttuu

Kyllä sitä ihan muita keinoja on löytyny ku suutelu.

Mä suutelen miestä päivittäin,siksi en ymmärrä miksi ei sun mies sitä halua ,Teillä ei toimi toi suhde tai sitten sillä toinen

=)

just no eihän siinä sitten mitään jos lapsenki oote saanu aikasiks... ota vaikka koira tai kissa jota voit helliä

=)

No en kyllä lemmikkiä sen takia ota, kyl mä ihmistä haluan paijata, ei täs kohta muu auta kun heittää ukko pihalle.

Surettaa toi sun tarina. ...oottex te ees pussannu? ...tai jotain vielä mukavampaa?
Jokainen ansaitsee olla kumppaninsa silmissä kaunis ja ainutlaatuinen. Ihminen on laumaeläin ja tarvitsee läheisyyttä, lämpöä, rakkautta ja kauniita sanoja.
Kunnioita itseäsi ja oletko saamasi kohtelun arvoinen vai ansaitsetko jotain paljon parempaa.

Minulla on hyvä parisuhde ja tiedän että sen avulla kaikki maailman pahuus ja julmuus unohtuu. ...Siinä olemme vain me, lämmin halaus ja rakkautemme. Elä unelmaasi, älä uneksi elämääsi!

En mä naura,mutta ihmettelen miten olette saaneet aikaan yhdynnän ja muksun jos intohimoa ja suutelua ilmassa puuttuu

Kyllä sitä ihan muita keinoja on löytyny ku suutelu.

Mä suutelen miestä päivittäin,siksi en ymmärrä miksi ei sun mies sitä halua ,Teillä ei toimi toi suhde tai sitten sillä toinen

Ei ole toista, on sen verta uskollista tyyppiä, näkisin siitä heti jos sillä ois toinen, ollaan yhes niin usein ettei sillä ois aikaakaan tavata toista " naista ".

=)

=)

No en kyllä lemmikkiä sen takia ota, kyl mä ihmistä haluan paijata, ei täs kohta muu auta kun heittää ukko pihalle.

juu pistä pihalle vaan!

Yhteistyössä