onko mun mies ihan reilu :(

Ehjiä ja käytössäolevia on viitisen kappaletta.

Loppuunkuluneissa varastoin kuitteja tai vanhoja valokuvia. En laske niitä mukaan.

En ole laukkufriikki yhtään, mutta jokaisen, mitä olen ostanut, olen omalta tililtä maksanut. Mieheltä en ole koskaan pyytänyt niihin rahaa enkä lupaa. ;) =) :xmas:

Oiskohan jotain viitisentoista laukkua..niissäkin on kuulemma liikaa, mehen mielestä :whistle:
Sitten valitin miehelle, kun se kerää sarjiksia niin on sekin sit alkanut kirpparilla kattelee miulle laukkuja :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Sitten valitin miehelle, kun se kerää sarjiksia niin on sekin sit alkanut kirpparilla kattelee miulle laukkuja :D
:D :flower:

Jos mies mulle sanoo jotain poikkipuolista, niin mulla on aina vastaisku. Se harrastaa vanhoja moottoripyöriä ja keräilee rompetoreilta kaikenmaailman rautamoskaa, joka mun on helppo vetää mukaan, jos mainitsee vähänkin jostain mun omista mieliteoistani! :D

ei oo reilu. jätä se. :kieh: :laugh:
emmäkään saa...vaikkei oo niin monta. pitäiskö vaan mennä ostoksille. voidaa piilottaa ne johonkin. vuokrataan yhteinen halli. :laugh: :heart:

Mä rakastan kans laukkuja! Harvoin niitä tulee kyllä ostettua, mutta kun se oikea tulee kohdalle ni sitten se on menoa ;) Kyllä mulla on aina kuitenkin tapana kysyä mieheltä että haittaako jos siihen rahani pistän, kun ei meilläkään ne rahat kasva puussa, kun olen kotiäitinä. Sitte yhessä tuumaillaan riittääkö rahat. Eipä oo koskaan kieltäny :D

Yhteistyössä