Onko mun pakko ottaa miehen veljen tyttö tänne???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.pp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.pp

Vieras
Vittu ensin viikko anopin ja apin kans samalla mökillä 40neliötä siinä ja samasa huoneesaki vittu pitäny nukkua, ei edes vessaa,eikä kunnon peseytymis mahdollisuutta,siellä 3kk ikäsen vauvan kans...oon ihan varmaan hulluksi tulossa!!nyt sitte vielä miehen veli sopi miehen kans multa kysymättä että ne tuo seittemältä niitten ärsyttävän huutaja lelli kakaran tänne!!!joka kiusaa meijän 2vtä koko ajan ja jos sitä komentaa se märisee niin kauan et saa periksi,ai mut enhän minä saa sitä komentaa kun se saa traumoja, sain sitte oikeesti jonku seko kohtauksen,snaoin et käyn hakeen tupakka askin,justiin kotia tultii ja oon niin väsyny että en jaksa sitä kauhu kakaraa!!!! mies haukku veljellensä mut sekopääksi ja jakomielitautiseksi:( onko mulla oikeus sanoa etten jaksa ottaa tänne yhtään kettään ja oon väsyny siittä mökki reissusta? mies haukkuu et oon masenutunu ku aloin huutaan ja märiseen... ei vittu soitin jo omalle äitille et meen omien lasten kans sinne ja hoitakoot mies sen veljen kakaran!!!! niin ja pakko saada tulla yöksi et äiti ja isi pääsee juomaan... joo oon seko:D

meidän piti olla vaan yksi yö siellä mökillä mutta auto meni rikki jne...joo huomasin itekki et vähä seko viesti juu oli:D ikää om 15v vaan saa kait sitä vittuuntunu olla kun ensin anopin kans saatana mökillä viikko ja sitte vielä se kakara tänne:/

Ei minusta kummallakaan puolisolla ole asiaa luvata mitään toisen puolesta.

Mua ärsyttää aivan suunnattomasti miehet jotka sanoo että juu mun vaimo hoitaa sun lasta mielellään, leipoo mielellään teidän juhliin kakun, tuo tullessaan ja vie mennessään..

Ja ärsyttää myös ne naiset jotka sanoo että mun mies tulee juu korjaamaan teidän auton, leikkaamaan ruohot, mun mies voi asentaa teidän telkkarin, tietokoneen, mun mies tulee tuomaan ja viemään.

Omassa nykyisessä liitossani jouduin alkuun vähän kouluttamaan miestä tämän asian suhteen. Hän nimittäin kuvitteli voivansa luvata puolestani esim. että lapsenlapsensa voivat tulla meille, siis kysymättä minulta. Oppi muutamasta kerrasta, kun oli järjestänyt kolme tenavaa meille ja minä häippäsin talosta, että ei kannata lupailla rouvan puolesta mitään, kun tästä rouvasta ei ikinä tiedä mitä se on suunnitellut.

• Tykkää
Reactions: Sadana
eiku 25v :D juu vissiin vähä hermot pimeenä:D:D kirjotankin mitä sattuu... no sii joo ...en tajua miten sumeni niin paljon...en oo viikkoon nukkunu ja vielä se rääkyjä penikka tulee tähän kun ajattelin et saa rentoutua illalla rauhassa...

Taidat olla vaan ärsyyntynyt, mut hei kuka lähtee mökille ilman mukavuuksia 3kk ikäisen vauvan kanssa...ei nyt pahalla, mut jos se ei omalle luonteelle (eli ei eräihminen) sovi, niin ei vaan kannata.

Joskus varmaan se miehen veli ottaa teidänkin lapsen hoitoon...

joo on meillä vielä 6v ja 4v lapsetki... ja olen erä ihminen mut tänään on niin tympeä päivä etten jaksa edes ihtiä kunnolla... kotiin kun tultiin oli tullu melkein tonnin lasku yhestä jutusta ja koko viikko alkeellisissa oloissa... päätin just et olkoot mies sen kakaran kans ja minä lähen omien lapsien kans äitille!!! en jaksa...ja tuo mieski vaan tuota xboxia pelannu koko pvn.

• Tykkää
Reactions: narikka83
[QUOTE="heh";26474733]Ei minusta kummallakaan puolisolla ole asiaa luvata mitään toisen puolesta.

Mua ärsyttää aivan suunnattomasti miehet jotka sanoo että juu mun vaimo hoitaa sun lasta mielellään, leipoo mielellään teidän juhliin kakun, tuo tullessaan ja vie mennessään..

Ja ärsyttää myös ne naiset jotka sanoo että mun mies tulee juu korjaamaan teidän auton, leikkaamaan ruohot, mun mies voi asentaa teidän telkkarin, tietokoneen, mun mies tulee tuomaan ja viemään.

Omassa nykyisessä liitossani jouduin alkuun vähän kouluttamaan miestä tämän asian suhteen. Hän nimittäin kuvitteli voivansa luvata puolestani esim. että lapsenlapsensa voivat tulla meille, siis kysymättä minulta. Oppi muutamasta kerrasta, kun oli järjestänyt kolme tenavaa meille ja minä häippäsin talosta, että ei kannata lupailla rouvan puolesta mitään, kun tästä rouvasta ei ikinä tiedä mitä se on suunnitellut.[/QUOTE]

no kyllä mun mielestä voi omat lapsenlapset tulla käymään vaikka eis ulta kysykään, eri asia jos lupaa sun hoitavan niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;26474959:
no kyllä mun mielestä voi omat lapsenlapset tulla käymään vaikka eis ulta kysykään, eri asia jos lupaa sun hoitavan niitä.

Nimenomaan tästä kyse. Miehen omat hermot ei kestä hänen lapsenlapsiaan ollenkaan - itse taas tulen erinomaisesti lasten kanssa juttuun, mutta tietysti se vaatii aikaa, ennakointia ja keskittymistä, ja sitä että en tee silloin muuta.

Mutta alkuun miehen idea tosiaan oli, että hän "viettää aikaa lastenlasten kanssa" siten että makaa sohvalla ja katsoo lätkää, ja minä siinä sitten katson lapsosten perään. Mutta kun en ollut talossa, niin en ollut talossa - ja mies oppi vähän kysymään munkin mielipidettäni.

[QUOTE="heh";26475070]Nimenomaan tästä kyse. Miehen omat hermot ei kestä hänen lapsenlapsiaan ollenkaan - itse taas tulen erinomaisesti lasten kanssa juttuun, mutta tietysti se vaatii aikaa, ennakointia ja keskittymistä, ja sitä että en tee silloin muuta.

Mutta alkuun miehen idea tosiaan oli, että hän "viettää aikaa lastenlasten kanssa" siten että makaa sohvalla ja katsoo lätkää, ja minä siinä sitten katson lapsosten perään. Mutta kun en ollut talossa, niin en ollut talossa - ja mies oppi vähän kysymään munkin mielipidettäni.[/QUOTE]

Heh, oppiihan ne vanhatkin koirat jotain kun osaa oikein kouluttaa :)

Mene sinne äitisi luokse lepäämään ILMAN LAPSIA. Miehesi hoitakoon lauman plus kutsumansa vieraan.

Mikä ihme siinä on, että aina pitäisi miestä paapota ja ottaa lapset mukaan vaivaamasta. Ja kyllä, ymmärrän todella kettuuntumisen. Mielestäni ei väliä, onko helppo hoitoinen lapsi tai ei. Kyllä jokatapauksessa asiat sovitaan yhdessä

joo on meillä vielä 6v ja 4v lapsetki... ja olen erä ihminen mut tänään on niin tympeä päivä etten jaksa edes ihtiä kunnolla... kotiin kun tultiin oli tullu melkein tonnin lasku yhestä jutusta ja koko viikko alkeellisissa oloissa... päätin just et olkoot mies sen kakaran kans ja minä lähen omien lapsien kans äitille!!! en jaksa...ja tuo mieski vaan tuota xboxia pelannu koko pvn.

No kaipa teiltä löytyy vielä 8v ja 10v lapsetkin. Ja ehkä 12v ja 14 veekin. Ja kämppäkin vaan 20 neliötä, että se mökkiloma oli ihan luksusta, tilaa oli tuplaten se mitä kotona :D.

Kannattaako paskalla autolla liikkua...

Vahtikoot miehes sitä veljentyttöö ku kerran lupas, ei siun tarvia, kun kerran ei sulta kysyny
mitään.

Yhteistyössä