Onko muovituopit häissä ihan kamala juttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyn

Vieras
Alkumaljat ja ruokaviinit toki juodaan laseista, mutta illaksi oluelle ja siidereille olisi muovituoppeja. Ihan siksi että pitopalvelu lähtee 22:00 eikä kukaan enää siivoa mahd lasinsiruja ja jos olisi laseja meidän pitäisi OSTAA 100kpl tuoppeja...

Onko ihan älyttömän mautonta muovituopit siis? :(

Vieraille on varmasti ihan sama, mistä ne loppuillan juomat tarjotaan. Hirveesti muovituoppeja vaan. Varmastikaan kaikki ei käytä samaa tuoppia uudestaa....
Ja jos joku jälkeenpäin kehtaa valittaa, niin oma on häpeänsä ja voisi ottaa oppia...

No on se nyt perseestä maksaa kalliit lahjat ja juoda sitten jostain kertakäyttö mukista! Jos pitää hienosti juhlia niin juhlikaa sitten hienosti lasien kera tai menkää maistraattiin

[QUOTE="wee";23890502]No on se nyt perseestä maksaa kalliit lahjat ja juoda sitten jostain kertakäyttö mukista! Jos pitää hienosti juhlia niin juhlikaa sitten hienosti lasien kera tai menkää maistraattiin[/QUOTE]

Älä oo niin hienoperse :D

Totta hitossa muovituopit, kuka sen sotkun siivoo kun osa porukasta tötöilee kännissä oikein lasien kanssa?+ kaikki vaaratilanteet mitä voi niiden sirujen kanssa tulla..

Ja ihan turha tulla sanoo et ei kukaan juo itteensä humalaan, jos viinaa on tarjolla niin takuulla juo.. ;)

[QUOTE="wee";23890502]No on se nyt perseestä maksaa kalliit lahjat ja juoda sitten jostain kertakäyttö mukista! Jos pitää hienosti juhlia niin juhlikaa sitten hienosti lasien kera tai menkää maistraattiin[/QUOTE]

No meillä on lahjalista jonka lahjat maksavat suurin osa 10-25e joten. ;)
Ja viinit+alkumaljat on toki oikeista laseista.

Ja siis ei tässä nyt mistään säästämisestä ole kyse jos joku siksi nyrpistää nenäänsä, ihan hyvin voitaisiin ostaa lasit hinnan puolesta, ei ne normitupit ole edes kalliita, mutta mitä hittoa me tehdään 100kpl lasituoppeja?!?? :D Se on se suurin juttu, epäkäytännöllisyys.

[QUOTE="a.p";23890555]Ja siis ei tässä nyt mistään säästämisestä ole kyse jos joku siksi nyrpistää nenäänsä, ihan hyvin voitaisiin ostaa lasit hinnan puolesta, ei ne normitupit ole edes kalliita, mutta mitä hittoa me tehdään 100kpl lasituoppeja?!?? :D Se on se suurin juttu, epäkäytännöllisyys.[/QUOTE]

Niitä sais varmaan vuokrattua. Mutta meille tulee kans muovituopit, kunhan päästään juhlimaan. Ei niitä lasinsiruja siivoa kukaan nurmikolta. Siinä on kaks kesää rikki koirien tassut ja lasten varpaat... Tai jos juhlitte sisällä, niin lattian siivous lasinsiruista... ei kiinnostais mua :D

[QUOTE="mä";23890608]Niitä sais varmaan vuokrattua. Mutta meille tulee kans muovituopit, kunhan päästään juhlimaan. Ei niitä lasinsiruja siivoa kukaan nurmikolta. Siinä on kaks kesää rikki koirien tassut ja lasten varpaat... Tai jos juhlitte sisällä, niin lattian siivous lasinsiruista... ei kiinnostais mua :D[/QUOTE]

Olet oikeassa. Juu me otetaan ne muovituopit illalle. :)

Tiedäks mä olin häissä, joissa vihittiin maistraatissa ja juhlittiin kuitenkin hienosti lasien kanssa. Tapahtuks nyt pahempikin etikettivirhe?