Onko muut huomanneet h&m:n vaatteissa että ovat menneet huonompaan suuntaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenni87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jenni87

Aktiivinen jäsen
05.04.2005
5 405
0
36
Liekö vaan huonoa tuuria nyt, mutta... Oon paljon tilaillut h&m:ltä, tai sitten ostanut ihan kauapasta. Melkeen kaikki meidän perheen vaatteet on h&m:ää.

Nyt oon tän syksyn aikana hankituissa vaatteissa huomannut sellasen, että tosi monissa kerääntyy nukkaa siihen pintaan. Ei siis mitään normaalia nukkaa, vaan jotenkin se materiaali on sellasta, että pesukoneessa pyöriessä niihin vaan tarttuu sitä nukkaa muistakin vaatteista. Mm. samettihousut lapsilla on kokenut tämän, samoin se yks ilmaistoppi + neuletakki, ja muutama minun t-paita. :o Ja yks lasten neulepaita.

Toinen ikävä huomio on, että lasten vaatteista missä on painautus, esimerkiksi esikoisella sellainen keijukaispaita ja kuopuksella omppubody niin nämä kuvat ovat alkanee halkeilemaan ja ihan ekan pesun jälkeen.

Harmittaa hirveästi. Onko muilla tapahtunut samaa?

Mä oon siis huomannut tän ongelman nyt tän syksyn vaatteissa. Aiemmin ei ole ollut mitään ongelmaa. Ja myös on vaatekohtasia eroja. Toiset kestää ja säilyy ja toiset on heti huonona.

En ole huomannut. Meidän lapsilla on H&M-vaatteet pysyneet edelleen hyvinä. Postimyynnistä en tilaa, vaan ostan myymälästä, joten ehkä siksi ne "räteimmät" karsiutuu pois heti kättelyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Liekö vaan huonoa tuuria nyt, mutta... Oon paljon tilaillut h&m:ltä, tai sitten ostanut ihan kauapasta. Melkeen kaikki meidän perheen vaatteet on h&m:ää.

Nyt oon tän syksyn aikana hankituissa vaatteissa huomannut sellasen, että tosi monissa kerääntyy nukkaa siihen pintaan. Ei siis mitään normaalia nukkaa, vaan jotenkin se materiaali on sellasta, että pesukoneessa pyöriessä niihin vaan tarttuu sitä nukkaa muistakin vaatteista. Mm. samettihousut lapsilla on kokenut tämän, samoin se yks ilmaistoppi + neuletakki, ja muutama minun t-paita. :o Ja yks lasten neulepaita.

Toinen ikävä huomio on, että lasten vaatteista missä on painautus, esimerkiksi esikoisella sellainen keijukaispaita ja kuopuksella omppubody niin nämä kuvat ovat alkanee halkeilemaan ja ihan ekan pesun jälkeen.

Harmittaa hirveästi. Onko muilla tapahtunut samaa?

jos ekan pesun jälkeen kuva halkeilee niin kannattaa viedä takaisin tai jos on netistä tilannut niin soittaa ja tehä reklamaatio. kuvien tulee kestää enemmän kuin yhden pesun (mikäli ne on pesty ohjeiden mukaan)

t:myyjä :D

laadussa en niinkään ole vielä huomannut, mutta koot mun mielestä pienentyneet, ennen sai ottaa just sen koon mikä onkin, mutta nyt pitää
ottaa isompia, ettei jää pesun jälkeen pieneksi

Olen huomannu saman omissa en lapsen vaatteissa, sama ongalma on Lindexin naisten vaatteissa... Myyjä sano huomanneensa saman ja käski lähettää spostia asiasta...

Yhteistyössä