Onko muuta vaihtoehtoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ENKELIN SIIPIEN HAVINAA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ENKELIN SIIPIEN HAVINAA

Vieras
Ei vissiin.
lisse...piparminttu..päivienviemää..enkelin siipien havinaa.
Nää oli mun nikit , ei aleksandra,vaik niin väitettiin.

Mitä tein niin pahaa jotta mun oli nikit vaihdettava ?

Olen ammatiltani lähihoitaja/vanhustentyöntekijä .
Myöskin kuulokojetta käyttävä 4 tytön äiti.

Kuulokojeenkäyttöä en oo salannut teiltä,vaan henkilöt joil oon kertonut ,oli heil palava halu kertoo teille.

Muu mitä oon itestäni kertonut on tääl totista totta.Nimimerkkii vaihdoin paosta -pakoon .Ainakin esim. Hyytikyppynen ja keittis,tietää,myöskin päätön . Mä poistun keskuudestanne ,en kirjoita mitään,SAA NANNAIHANAKIN rauhan,vaik sä puolustit toisia et tiennyt et mä olin se hlö,VOIKAA HYVIN ,MUISTAN TEIDÄT AINA LEIKILLÄ :laugh: :laugh: :laugh: Me eletään vain kerran ,ja mä oon kuulovammaisena tyytyväinen,et mun tytöt kuulee.Ötysii :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Nikin vaihtaminen harvoin hyödyttää mitään. Ole vaan reilusti sellainen kuin olet :)

Olenkin ollut kokoajan =) Mut kun mut yhdistetään joihin nikkeihin joden kaa oon tekemisissä tai kirjoiten.Heti paukkaa oon feikki ,tai muu vastaavaa

Alkuperäinen kirjoittaja ENKELIN SIIPIEN HAVINAA:
Olenkin ollut kokoajan =) Mut kun mut yhdistetään joihin nikkeihin joden kaa oon tekemisissä tai kirjoiten.Heti paukkaa oon feikki ,tai muu vastaavaa
Johtuisiko nikin vaihtamisesta?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ENKELIN SIIPIEN HAVINAA:
Johtuisiko nikin vaihtamisesta?

En usko.Vaan mun kuulovammastani.Tein virheen kun heti sitä kertonut.Nyt kyl tajuun parempi kertoo totuus.Mut tiiän täl palstal tää ihan turha.
Mut sen tiiän,mut tääl monikin tietää mun nikin jol aloitin,en mä oo mikään kamala ihminen

mistä näitä pönttöjä riittää? ei ketään voi oikeesti niin paljon kiinnostaa uskooko joku palsta et nikin kertomat jutut on tosia? :headwall:
Nyt vois sanoo,et ois aika hommata ihan oikeekin elämä

Yhteistyössä