Onko nää harjotus supistuksia vai ei?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arghd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arghd

Vieras
SIIS onko nää nyt niitä harjotus supistuksia vaiko ei !!! Vai onko jotain kohdun kasvukipuja tms????? ELI siis välillä vatsa menee kovaksi ja tulee sellasia menkkakivun olosia kipuja ( EI siis mitää kauheeta kipua ole, ihan sellasta menkkakipua vaan). Sitten pitääkin juosta vessaan kun on pakki sekasin.

Näitä tullut jo useemman viikon ajan. nyt viikkoja siis 36+4 .. Viime lääkärikäynnillä viikko sitten ei ollut mitään tapahtunut tuolla kohdunsuulla..

Ärsyttää kun ei tiedä onko nää niitä harjotus supistuksia vai ei.

On harjoitussupistuksia. Mulla ollut kivuliaita supisteluita jo pari-kolme viikkoa (menkkakipumaisia, välillä kovempiakin), etenkin iltaisin. Viime lääkärikäynnillä todettiin kohdunsuu pehmentyneen, mutta ei se silti sitä tarkoita että pian/enneaikaisesti syntyy. Edellisetkin lapset mulla syntyneet rv40+.
Nyt rv 37+3 Varsinaiset synnytyskivut ovat sitten säännöllisempiä ja niitä tulee tiheämmin.

Harjoitussupistuksilta kuulostavat.

Mulla tuollaiset "harkkarit" (ns. menkkakivuilla tai ilman, yleensä ilman) on avanneet kohdunsuuta pari senttiä tähän mennessä. Laskettu aika on 10 päivän päästä.

availisko nuo sitä kohdunsuuta :) mulla oli harjoitussuparit täysin kivuttomia ja sitten kun alkoi tulemaan juurikin menkkamaisia kipuja mukaan niin olikin seuraavana päivänä vauva sylissä..

Yhteistyössä