Onko nainen susi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks vaan_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks vaan_

Vieras
Miesystäväni ex-vaimo on alkanut soitella miehelle, ja haluaa tavata eli kutsui itsensä kylään miehen luo. vaimo lähti pari vuotta sitten toisen miehen matkaan, nyt ilmeisesti yksin. miksi vonkaamaan ex-miestään juuri kun se on päässyt yli ja löytänyt toisen? exvaimo on ehkä saanut selville että miehellä on toinen. jospa siksi on haluamassa takaisin? Nainen on susi?
Ystäväni on nyt ihan sekaisin tunteidensa kanssa, varmaan tunteita exää kohtaankin vielä.
"Varoitin" häntä että jos valitset exän voi kohta taas olla edessä sama kuin muutama vuosi sitten. ja mies on herkkä, tuskin kestäisi kaikkea uudelleen. vaimo on levoton ihminen, avioliiton ulkopuolisia suhteita oli ennenkin.
Mutta mies tekee itse valintansa, en ala tappeleen ja olen "varoittanut" exästä ja sanonut että minun perääni on sitten turha tulla parkumaan jos jää taas yksin.
Ihmettelen ex-vaimoa että eikö se ajattele miehen tunteita, juuri kun haavat on arpeutuneet, miksi repiä niitä auki? vai olisiko siinä jotain "kilpailumeininkiä"(ex haluaa olla "voittaja", tai on mustis) jos on kuullut miehen uudesta? olen kuullut tällaisistakin tapauksista.

On taitanut alkaa miesystäväsi exää vanha suola janottaa. Jos kuviossa ei ole lapsia joiden takia pitäis jostain neuvotella niin kuulostaa kyllä siltä, että haluaa tunkea taas miehesi elämään ja sekoittaa vähän pakkaa. Häpeäkseni täytyy myöntää, että nuorena (joskus parikymppisenä) syyllistyin itse vähän samanlaiseen toimintaan. Jätin itse poikaystäväni mutta en halunnut toisaalta että hänellä olisi ketään uuttakaan. Pilasin miehen monta uutta orstavaa suhdetta sotkemalla exäni ajatuksia ja "vihjaamalla", että mahdollisesti meillä vielä olisi toivoa palata yhteen. Tämä toiminta loppui vasta kun aloin itse seurustelemaan vakituisemmin. Melko pian sen jälkeen exäni löysikin tyttöystävän, jonka kanssa on nyt naimisissa. Jälkikäteen hävettää todella paljon lapsellinen käytökseni pitää mies "varalla". On todella väärin ja julmaa sotkea toisen ajatuksia ja leikkiä tunteilla vain oman egon pönkittämisen vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kohtalotoveri:
On taitanut alkaa miesystäväsi exää vanha suola janottaa. Jos kuviossa ei ole lapsia joiden takia pitäis jostain neuvotella niin kuulostaa kyllä siltä, että haluaa tunkea taas miehesi elämään ja sekoittaa vähän pakkaa. Häpeäkseni täytyy myöntää, että nuorena (joskus parikymppisenä) syyllistyin itse vähän samanlaiseen toimintaan. Jätin itse poikaystäväni mutta en halunnut toisaalta että hänellä olisi ketään uuttakaan. Pilasin miehen monta uutta orstavaa suhdetta sotkemalla exäni ajatuksia ja "vihjaamalla", että mahdollisesti meillä vielä olisi toivoa palata yhteen. Tämä toiminta loppui vasta kun aloin itse seurustelemaan vakituisemmin. Melko pian sen jälkeen exäni löysikin tyttöystävän, jonka kanssa on nyt naimisissa. Jälkikäteen hävettää todella paljon lapsellinen käytökseni pitää mies "varalla". On todella väärin ja julmaa sotkea toisen ajatuksia ja leikkiä tunteilla vain oman egon pönkittämisen vuoksi.

Ei ole lapsia, asuvat pois kotoota jo.
Sitä minäkin, että taitaa vanha suola janottaa, ja mies on sinisilmäinen, luulee että ex tulee "muuten vain" kyläilemään. ärsytin miestä kun sanoin että kuinka helposti käy sänkyyn hyppääminen jos ex vain vähän vihjaa, miehet on aina valmiina. jos olisi toistapäin että ex-miehet tunkisi ex-vaimojensa luo kylään ja vihjaisi sänkyyn menosta niin tuskin naiset olisi heti valmiina? mene tiedä..riippuu siitäkin kumpi jätti kenet.
Ja jos hyppäävät sänkyyn saanko sitä koskaan selville? tiedän että kiusaan itseäni ajattelemalla mitä he tekevät siellä kaksistaan. vaikka luotan mieheen(?) ja tiedän hänen tunteensa minua kohtaan.
Sinä "kohtalotoveri" olet ollut vielä nuori toimiessasi noin, nuorilla ko. käytös onkin varmaan yleisempää, mutta kun kyseessä on nyt jo noin viisikymppiset.
Tässä nyt kärvistelen, mietin pitäisikö minun tehdä jotain vai antaa kaiken olla, puuttumatta heidän asioihinsa ja odottaa että mies kertoo(jos kertoo)jos jotain on tapahtunut ja kenet hän haluaa?
Alkaisiko itsekin "sudeksi" ja lähettäisi vaikka mukavan pikku tekstarin juuri kun ovat kaksistaan? tai soittaisin?

Oletko kysynyt miesystävältäsi miksi ex-vaimo haluaa tavata ja miksi pitää oikein tavata, eikö asiaa voi puhua/sopia esim. puhelimitse? jos heillä on kaikki asiat eron suhteen jo sovittu, eli omaisuus jaettu jne. niin en ymmärrä mikä voi olla niin tärkeää että tavata pitää? Oletteko olleet miehen kanssa kuinka kauan kimpassa? Onko sinulla sellainen asema miehen elämässä, että voisit kieltää miesta tapaamasta exäänsä vedoten suhteeseenne?

Omasta mielestäni voit kyllä ihan selvästi ilmaista miehelle mitä mieltä olet tapaamisesta. Älä kuitenkaan vajoa ex-vaimon tasolle "sutena olossa", oman itsesi takia kannattaa hoitaa tämä asia mahdollisimman tyylikkäästä kertomalla miehelle, miksi et tapaamista x-vaimo kanssa katso hyvällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kohtalotoveri:
Oletko kysynyt miesystävältäsi miksi ex-vaimo haluaa tavata ja miksi pitää oikein tavata, eikö asiaa voi puhua/sopia esim. puhelimitse? jos heillä on kaikki asiat eron suhteen jo sovittu, eli omaisuus jaettu jne. niin en ymmärrä mikä voi olla niin tärkeää että tavata pitää? Oletteko olleet miehen kanssa kuinka kauan kimpassa? Onko sinulla sellainen asema miehen elämässä, että voisit kieltää miesta tapaamasta exäänsä vedoten suhteeseenne?

Omasta mielestäni voit kyllä ihan selvästi ilmaista miehelle mitä mieltä olet tapaamisesta. Älä kuitenkaan vajoa ex-vaimon tasolle "sutena olossa", oman itsesi takia kannattaa hoitaa tämä asia mahdollisimman tyylikkäästä kertomalla miehelle, miksi et tapaamista x-vaimo kanssa katso hyvällä.

Olen kysynyt eikä hän oikein itsekään tiedä, oli vain ihmeissään ja selvästi levoton. soittaessaan exänsä oli kai puhunut siihen suuntaan mikä sai miehen "levottomaksi",selvästi jännittää tulevaa tapaamista. riitoja heillä ei ole, erot hoidettu. sitä minäkin ihmettelen mikä voi olla nyt juuri niin tärkeää että pitää päästä kyläilemään kun ei ole sitä koskaan tehnyt eron jälkeen. minun mielestäni juttu haiskahtaa tai sitten ylireagoin?
Voi olla että ex käy ihan kiltisti nyt kylässä mutta ehkä kyläilyt tulevat jatkumaan ja sitä myöten homma on selvä, mies menee halpaan. en haluaisi että miestä loukataan enää, ero oli raskas hänelle. vaikka enhän sitä tiedä miten heillä onni kukoistaisi, jos ex-vaimo vaikka olisi muuttunut täydellisesti.
Yli vuoden ollaan oltu kimpassa, ensin ystäviä pitkään, olen yrittänyt olla tukena hänen erossaan, ei olla hoppuiltu mitenkään, tunteet vahvenivat pikku hiljaa kummallakin, hän on sanonut että on päässyt jo erosta yli, onkohan sittenkään? yhdessä emme asu. enkä voi kieltää heitä tapaamasta toisiaan, ei ketään voi määräillä, mutta mielipiteeni olen sanonut. en siis kiellä tapaamasta exää, ystäviä saa olla ja pitääkin, onhan yhteiset lapsetkin, mutta kun eivät ole pitäneet yhteyttä lainkaan aikoihin kunnes viime aikoina ex on alkanut soitella. ehkä ex vain haluaa juttukaveria tms. mutta kuinka lyhyt matka ystävyydestäkin on sinne sänkyyn jne.
Kai olisi järkevintä hoitaa tyylillä oma osuuteni, kiukuttaa vaan välillä niin vietävästi, ja sille en sitten voi mitään jos he päättävät palata yhteen. kysyin joskus mieheltä pitääkö hän minua "varalla" koska aistin että hällä voi olla tunteita vielä exään, ja jos ex haluaisi takaisin niin hän valitsisi sen ja minä jäisin kuin nalli kalliolle. hän ei antanut kunnon vastausta joten sekin vähän mietityttää. taitaa mies olla kahden naisen loukussa?

Olette olleet yhdessä vuoden,sinulla on perusteet vaatia mieheltä selvä vastaus kysymykseen: Sinä tai exä? Hänen on se päätettävä ja tiedettävä.Nyt.Hän ei voi syödä ja säästää kakkua.

Et voi oman itsekunnioituksesi tähden olla epävarmassa tilanteessa ja hermoilla,mitä mies aikoo ja tekeeköhän hän sitä tai tätä.Tuntemuksesi ovat aivan ymmärrettäviä ja oikeutettuja,mutta sinun ei todellakaan tarvitse kärvistellä epävarmuudessa.Senkin uhalla että ero tulee,vaadi vastaus,huonompi tämä tilanne kuitenkin on.

Kokemuksesta tiedän,että tämän kaltainen tilanne on selvitettävä mahdollisimman pian.Voimaa sinulle!

Alkuperäinen kirjoittaja selvät sanat:
Olette olleet yhdessä vuoden,sinulla on perusteet vaatia mieheltä selvä vastaus kysymykseen: Sinä tai exä? Hänen on se päätettävä ja tiedettävä.Nyt.Hän ei voi syödä ja säästää kakkua.

Et voi oman itsekunnioituksesi tähden olla epävarmassa tilanteessa ja hermoilla,mitä mies aikoo ja tekeeköhän hän sitä tai tätä.Tuntemuksesi ovat aivan ymmärrettäviä ja oikeutettuja,mutta sinun ei todellakaan tarvitse kärvistellä epävarmuudessa.Senkin uhalla että ero tulee,vaadi vastaus,huonompi tämä tilanne kuitenkin on.

Kokemuksesta tiedän,että tämän kaltainen tilanne on selvitettävä mahdollisimman pian.Voimaa sinulle!

Olet oikeassa, vastaus pitää saada. en vaan ole saanut häneen yhteyttä, mitä sekin kertoo asiasta? hän ei vastaa mihinkään viestiini, ajattelin odottaa huomiseen ja sitten soitan. jos hän olisi yksin vastaisi kyllä viesteihini, eli..... ??

Kamalaa, sydäntä riipii kun ajattelen tuollaista tilannetta omalle kohdalle. Järkevä ja paras tapa on toimia juuri noin, kuten olet toiminut. Et oikeastaan voi nyt tehdä mitään. Miehen pitää tehdä päätös. Soita tänään ja kysy mikä on tilanne. Jatkossa en hyväksyisi tuollaista että mies tapailee exiään ja on vastailematta viesteihin jne.

Mielestäni sunulla on nyt oikeuskin saada tilanteeseen selvyys, sinä vai exä. Selvittäköön välinsä ja mies tehköön päätöksensä. Asiat ovat aina monimutkaisia, etenkin jos pelissä on vielä vanhoja tunteita jne. Mutta todella mies tehköön päätöksensä, ja jatkossa ei enää tuollaisia, jos mies päättää jatkaa kanssasi. Järkevin vaihtoehto on nyt selkeä valintilanne miehelle, todellakin joko sinä tai exä.

Niin, itse en voisiajatella tilannetta, että panostaisin suhteeseen tunteeni ja sydämmeni ja mies "vaakuuttaisi" tekevänsä samoin. Jos tilanne todellisuudessa olisi vain miehen exän "mieleialasta" riippuvainen.

En pystyisi panostamaan suhteeseen jos tietäisin, että exän yhtäkkiä halutessa "kyläilemään" tai mitä tahansa, mies menisi kuin pässi narussa. Tuollainen tilanne repii palasiksi, itse en lähtisi en pystisi tuollaiseen. tuollaisessa tilanteessa repii vain itsensä hajalle.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen 30+ orig:
Niin, itse en voisiajatella tilannetta, että panostaisin suhteeseen tunteeni ja sydämmeni ja mies "vaakuuttaisi" tekevänsä samoin. Jos tilanne todellisuudessa olisi vain miehen exän "mieleialasta" riippuvainen.

En pystyisi panostamaan suhteeseen jos tietäisin, että exän yhtäkkiä halutessa "kyläilemään" tai mitä tahansa, mies menisi kuin pässi narussa. Tuollainen tilanne repii palasiksi, itse en lähtisi en pystisi tuollaiseen. tuollaisessa tilanteessa repii vain itsensä hajalle.

Sama tuli mieleen, miestä viedään kuin pässiä narussa.
Laitoin hänelle sähköpostia, pitkän kirjeen, ihan asiallisen ja kysyin missä mennään ja vaadin rehellisen vastauksen. mitään vastauksia ei ole kuulunut. tekstareihinkaan ei vastaa.
Kyllä on ollut pitkä pääsiäinen, olen aika hajalla. hirvittää kuulla totuus, sitten kun sen joskus kuulen, olen varautunut pahimpaan mutta jos kuulen sen pahimman hajoan kai kokonaan. sentään vuosi oltu yhdessä, puhuttu tulevaisuudesta, olen ollut tukenaan. ymmärrän kyllä että jotain tunteita exää kohtaan on mutta jos ovat olleet sängyssä, en hyväksy mitään selityksiä että "se vain tapahtui" tms. Se on silloin ohi meidän juttumme.siinäpä sitten on miehen vuoro kärvistellä, tiedän että hän välittää minusta paljon, mutta molempia hän ei voi saada, pahimmassa tapauksessa jää ihan yksin, jos ovat esim. "muuten vaan" harrastaneet seksiä eivätkä aio tapailla enää. sitä en siis anna anteeksi, en hyväksy vaan lähden lopullisesti.

Niin siinä sitten kävi kuin epäilinkin. soitin ja kysyin, ei meinannut ensin kertoa. loppujen lopuksi kertoi melkein yksityiskohdatkin! :(
Eikä ollut edes pahoillaan .."niin vain pääsi tapahtumaan", eikä hän kuulemma tehnyt aloitetta (muttei voinut kieltäytyäkään!). mene tiedä mikä on totuus, kuka teki aloitteen ja montako kertaa naivat. mukamas vain kerran, vaikka ex oli siellä koko pääsiäisen.
Miehet on sikoja!!!!!!!!!!!

Voi kun tuntuu pahalta sinun puolestasi :( Minä luulin ensin että sen exän oli vain tarkoitus piipahtaa kylässä kahvilla tms. mutta että sitten koko pääsiäisen vietti siellä... Kyllä minäkin jättäisin miehen heti tuossa tilanteessa. On todella repivää elää suhteessa joka on epävarma, tai siis niin että sinä sitoudut ja mies ei koska hän hyppää ihan täysin exänsä pillin mukaan. Noin vähän selkärankaa omaavaa miestä en edes huolisi!

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh...:
Voi kun tuntuu pahalta sinun puolestasi :( Minä luulin ensin että sen exän oli vain tarkoitus piipahtaa kylässä kahvilla tms. mutta että sitten koko pääsiäisen vietti siellä... Kyllä minäkin jättäisin miehen heti tuossa tilanteessa. On todella repivää elää suhteessa joka on epävarma, tai siis niin että sinä sitoudut ja mies ei koska hän hyppää ihan täysin exänsä pillin mukaan. Noin vähän selkärankaa omaavaa miestä en edes huolisi!

Niin minäkin jossain sisimmässäni toivoin vaikka kokoajan pelkäsin, ei kahvittelu sitten riittänyt.
Lemppasin miehen jo, annoin tulla täydeltä laidalta. olen niin kiukkuinen ja tietty surullinenkin, kokoajan muistot palaa mieleen.
Käsittäisin jos oltaisiin teinejä mutta että aikuinen mies. :( alkuun syyttelin exäänsä mutta yhtä syyllisiä ovat molemmat tapahtuneesta. ei ketään väkisin sänkyyn viedä.
Huonosti nukutun yön jälkeen pitäisi jaksaa lähteä töihin hymyilemään. kai tämä tästä, ainakin selvisi mikä oli miehiään. niin kultainen kun hän oli ja tuollaisen tempun teki.

Voi paska. Tuon sikamaisempaa temppua ei voi toiselle tehdä. Aivan kuvottavaa.

Nainen vaan siis tuli ja otti omansa ja mies pomppi perässä kuin kumipallo. No, voi olla että se arki iskee ja kovaa jonkun ajan päästä. Ihminen ei muutu, eikä se niiden alkuperäisen eron syykään miksikään muutu. Samat ongelmat tulee eteen.

Tsemppiä aloittajalle!
Olen itse ollut hieman vastaavanlaisessa tilanteessa.
Vuoden verran seurustelua, toisen tukemista, pyrkimystä rakentaa yhteistä.
Mies ei oikein tiennyt mitä edes elämältä haluaa. Vaikeuksiakin, halusin pitää taukoa ja ottaa etäisyyttä, kokeilla uudestaan ystävyyspohjalta.
Meitä häiritsi koko ajan kolmas pyörä. Minä päätin että tämä nainen ei suhdettamme katkaise, mutta mieheni meni hänen kanssaan sänkyyn, eikä päätökselläni ollutkaan enää mitään merkitystä...

Voimia sinulle! Yritä jättää heidät ja tapahtunut omaan arvoonsa. Mies ei selvästikään arvosta sinua eikä ymmärrä hyvän päälle. Luulen että heidän juttunsa kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Mutta silloin sinä olet jo "muissa maisemissa".
Itsekin täällä taistelen vielä (lähinnä itseni kanssa).

Alkuperäinen kirjoittaja voimia aloittajalle:
Voi paska. Tuon sikamaisempaa temppua ei voi toiselle tehdä. Aivan kuvottavaa.

Nainen vaan siis tuli ja otti omansa ja mies pomppi perässä kuin kumipallo. No, voi olla että se arki iskee ja kovaa jonkun ajan päästä. Ihminen ei muutu, eikä se niiden alkuperäisen eron syykään miksikään muutu. Samat ongelmat tulee eteen.

Siinä se työpäivä sitten meni, itkiessä välillä, välillä kiroillen itsekseni.
Ja oksetti kun muistelin miten hän puhelimessa kertoi vielä niitä yksityiskohtia, miten ex sai nopeasti orgasmin, hän ei muka lainkaan, jota en usko. kysyin onko se olevinaan lieventävä asianhaara kun et saanut orgasmia. nainti mikä nainti. ja samassa sängyssä missä me viimeksi juuri ennen pääsiäistä, eli puutteessakaan mies ei voinut olla.
En voi millään uskoa että sama mies jonka olen tuntenut yli vuoden, kiltti ja rauhallinen, mutta näköjään muna vie miestä!
Varoitin häntä jo että arki iskee. ja onko hän valmis kestämään jos taas on sama edessä, ero ja kaikki tuska mikä siihen liittyy, juuri kun on päässyt siitä yli. eivät he silti aio (kuulemma) mitään yhteiseloa jatkaa, se nähdään sitten... kuulemma ex on tulossa jo taas ensi viikonloppuna. sanoin että se käy viikonloppusin naimassa siellä ja näköjään se molemmille maistuu.
Voi helvetin helvetti..

Alkuperäinen kirjoittaja minttu_koo:
Tsemppiä aloittajalle!
Mies ei oikein tiennyt mitä edes elämältä haluaa. Vaikeuksiakin, halusin pitää taukoa ja ottaa etäisyyttä, kokeilla uudestaan ystävyyspohjalta.
Meitä häiritsi koko ajan kolmas pyörä. Minä päätin että tämä nainen ei suhdettamme katkaise, mutta mieheni meni hänen kanssaan sänkyyn, eikä päätökselläni ollutkaan enää mitään merkitystä...

Voimia sinulle! Yritä jättää heidät ja tapahtunut omaan arvoonsa. Mies ei selvästikään arvosta sinua eikä ymmärrä hyvän päälle. Luulen että heidän juttunsa kaatuu omaan mahdottomuuteensa. Mutta silloin sinä olet jo "muissa maisemissa".

Tuokin kävi mielessä että jos sittenkin, otettaisiin etäisyyttä. ajateltaisiin tahoillamme mitä haluamme. mutta kun luottamus meni, en voisi koskaan enää luottaa mieheen.
Toivoisin että se ex löytäisi ihan toisen miehen, tai voi jossain ollakin jo. siinä tapauksessa petturimies jäisi täysin yksin. ahneilla on kakkanen loppu.

Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan_:
Alkuperäinen kirjoittaja minttu_koo:
Tsemppiä aloittajalle!

Tuokin kävi mielessä että jos sittenkin, otettaisiin etäisyyttä. ajateltaisiin tahoillamme mitä haluamme. mutta kun luottamus meni, en voisi koskaan enää luottaa mieheen.
Toivoisin että se ex löytäisi ihan toisen miehen, tai voi jossain ollakin jo. siinä tapauksessa petturimies jäisi täysin yksin. ahneilla on kakkanen loppu.

No niin, minä täällä taas. lähes vuosi tapahtuneesta. otettiin sitten etäisyyttä, jätin miehen mutta muutaman kuukauden päästä oltiin taas yhdessä, ne tunteet, ne tunteet, kuitenkin. loppuvuoteen asti seukattiin, tapeltiin, erottiin ja seukattiin. uutenavuotena tapasimme pitkähkön eron jälkeen, muutama päivä meni hyvin kunnes..
Jotenkin olin aavistellut pitkin vuotta että jotain on vielä, ja siten aloin kyselemään, pitkiä riitoja enkä saanut vastauksia kuin väkisin. sitten tipahti pommi..eli sain vastauksen..
He olivat tapailleet ennenkin, ennen tuota keväistä juttua, viettäneet monta päivää ja yötä yhdessä. mies sanoi että pelkäsi minun jättävän sen jos kertoisi, heidän ensimmäisen tapaamisensa jälkeen, mutta kuitenkin jatkoi koska ei jäänyt kiinni silloin.
He olivat taas vuoden lopulla tavanneet, viettäneet öitä yhdessä. koskaan tuskin saan selville kuinka usein ovat tapailleet, enkä enää välitäkkään, meidän juttu loppui nyt, totaalisesti.
Ihmettelen tuollaisia ihmisiä, voiko niitä edes ihmisiksi sanoa? molemmat yhtä paskoja, aivottomia.

Miksi exällä ei voisi olla tunteita miestä kohtaan yhtä lailla kuin Sinulla. He ovat kuitenkin olleet yhdessä kauemmin. Ex tuskin haluaa hankaloittaa elämääsi tai olla Sinulle susi - ei vain päässyt miehestä irti, vaikka yritti.

Ole kuitenkin iloinen, jos nyt pääsit valehtelevasta miehestä eroon ja etäälle, tuuliviiristä ei koskaan tule luotettavaa.

Oli kyllä liian törkee temppu munkin makuun. Mäkää en tollasesta antais tippaakaa armoa vaikka kyllä liian hyvin tiedän miltä tuntuu kun sattuu niin..
Teit ihan oikein ja pysykin vahvana päätöksessäs. Sinä et ole mikään lelu, jota voi pompottaa mielensä mukaa hätävarana!!

Alkuperäinen kirjoittaja suentassu:
Miksi exällä ei voisi olla tunteita miestä kohtaan yhtä lailla kuin Sinulla. He ovat kuitenkin olleet yhdessä kauemmin. Ex tuskin haluaa hankaloittaa elämääsi tai olla Sinulle susi - ei vain päässyt miehestä irti, vaikka yritti.

Ole kuitenkin iloinen, jos nyt pääsit valehtelevasta miehestä eroon ja etäälle, tuuliviiristä ei koskaan tule luotettavaa.

Tiedän sen exän ja sillä ei ole kuin yksi elin mielessä (miehen). sillä on muitakin miehiä mutta tunkee vaan sekoittamaan ex-miehensä elämää, ja miestä viedään kuin pässiä narussa. En puolustele miestä, yhtä paskoja ovat kumpikin.
Tunteita saa olla ja varmaan monella eronneella onkin, mutta pitää ajatella tarkkaan ennen kuin hakee eroa, nainen haki. ja jos erotaan se tarkoittaa mun käsittääkseni että molemmat jatkavat omaa elämäänsä eikä naiskennella enää. eihän sillä tavalla erotyö tule koskaan valmiiksi. aina vaan revitään haavat auki uudelleen.

Entäs jos...

- ex on kuullut mieheltä vain sen version, että mies deittailee satunnaisesti jotakuta/joitakuita, mitään vakavaa ei ole menossa... "Säännöllisesti ja pitkiä aikojakin on vietetty öitä yhdessä, tunteita on ei kai mies olisi yhä kanssani, jos sillä olisi muuta vakavaa, onhan se rehellisen oloinen mies".

- Mies haluaa nyt vain vähän katella tilannetta (ja samalla nyppiä rusinat pullasta, tai kaikista pullista).

Sinun ehkä kannattaa myös nyt viileästi silmäillä, mitä se mies oikein tahtoo (paitsi kaikki rusinat). Tuskin se ex tätä kaikkea on järjestänyt pelkästään harmiksesi. Jos mies on vietävissä, hetken päästä exän tilalla on Seuraava, ja se voi olla vielä pahempi nakki.

Yhteistyössä