Onko Nalle Puh -teema liian lapsellinen 7-v synttäreille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ghu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

ghu

Vieras
7-v täyttävä poikani yksinkertaisesti vaan rakastaa Nalle Puh -juttuja ja Puolen hehtaarin metsä -juttuja. Hän olisi ihastuksissaan Nalle Puh -synttäriteemasta. Mutta onko se liian lapsellinen? Kun etsin netistä Nalle Puh -synttärijuttuja, mainostetaan monessa niitä n 2-3-vuotiaille....

No saattaahan ne kaverit vähän kieroon katsoa.. Itse saattaisin miettiä pari kertaa tuota teemaa. Lapset, kun kiusaavat helposta:/ On "vauvamainen" teema tuon ikäselle.

No voi jeesus, jos se lapsi siitä tykkää, niin hyvä teema on. Jos toiset lapset katsoo jotenkin kieroon, niin niiden kasvatuksessa on mennyt jokin pieleen. 7-vuotias on pieni lapsi sentään.

Jos lapsi haluaa, niin lapsi saa :D En näe niin mitään syytä olla pitämättä Nalle puh-kekkereitä jos lapsi moiset haluaa.

Meillä oli juuri 8v Prinsessasynttärti ja kivasti oli vieraatkin pukeutuneet prinsessaksi, eli ei ollut yhtään liian lapsellista :)

Jos lapsi haluaa, niin lapsi saa :D En näe niin mitään syytä olla pitämättä Nalle puh-kekkereitä jos lapsi moiset haluaa.

Meillä oli juuri 8v Prinsessasynttärti ja kivasti oli vieraatkin pukeutuneet prinsessaksi, eli ei ollut yhtään liian lapsellista :)

Yleensä en pidä siitä, että erotellaan tyttö-juttuja ja poika-juttuja, mutta kyllä mä ihan OIKEASTI yrittäisin saada 7-vuotiaan poikani innostumaan jostain muusta teemasta kuin Nalle Puhista synttäreilleen. 7-vuotiaat ON lapsia joo, mutta voisin vaikka vannoa, että 95% 7-vuotiaista pojista katsoisi aika kieroon, kun huomaisivat tulleensa Nalle Puh synttäreille. Muuten kyllä 7-vuotian poikani saisi ihan rauhassa tykätä Nalle Puhista ja kotona vaikka pukeutua Nalle Puhiksi tai mitä vain, mutta hiukan ehkä täytyy ajatella jo näissä synttäreissä sitäkin, mitä MUUT ajattelevat.

8-vuotiaille tytöille prinsessateema ei ole verrattavissa kuitenkaan 7-vuotiaiden poikien Nalle Puh teemaan...

[QUOTE="vieras";23171428]Mun kolmikymppisellä siskolla oli ihan sama teema omilla 30-vee synttäreillään, tietty pidät sellaiset kuin lapses haluaa, ei ole ikä kysymys.[/QUOTE]

Asia on kuitenkin mielestäni aika eri, kun kysymyksessä on aikuiset, jotka ymmärtävät jo tämän eri tavoin kuin lapset :)

[QUOTE="mie";23171448]Yleensä en pidä siitä, että erotellaan tyttö-juttuja ja poika-juttuja, mutta kyllä mä ihan OIKEASTI yrittäisin saada 7-vuotiaan poikani innostumaan jostain muusta teemasta kuin Nalle Puhista synttäreilleen. 7-vuotiaat ON lapsia joo, mutta voisin vaikka vannoa, että 95% 7-vuotiaista pojista katsoisi aika kieroon, kun huomaisivat tulleensa Nalle Puh synttäreille. Muuten kyllä 7-vuotian poikani saisi ihan rauhassa tykätä Nalle Puhista ja kotona vaikka pukeutua Nalle Puhiksi tai mitä vain, mutta hiukan ehkä täytyy ajatella jo näissä synttäreissä sitäkin, mitä MUUT ajattelevat.

8-vuotiaille tytöille prinsessateema ei ole verrattavissa kuitenkaan 7-vuotiaiden poikien Nalle Puh teemaan...[/QUOTE]

Lähinnä ajattelin Nalle Puh -synttäreitä siten, että koristeet ja tarjottavat olisi aiheeseen liittyviä. Mutta ohjelma kuitenkin olisi ihan tavallista synttäriohjelmaa.

Minun poikani 7v. synttäreillä oli astiat Nalle Puhia ja jotkut vieraat toivat lahjat käärittynä Nalle Puh-paperiin, eikä KUKAAN vieraista siis luonnollisestikaan katsonut kieroon. Pidä ihmeessä NallePuh-synttärit, jos poika sitä rakastaa. :)

meidän 10 vuotiaalla pojalla oli nalle puh synttärit.
eli koristeet ja pöytäliinat ja juhlahatut oli nalle puhia.
sitten oli ihaa aasi ja sille sai laittaa hännän :D
ja myös oli tiikeri hyppy littaa :)

Mun kaverilla oli 14-vuotiaana mcdonald's-synttärit kun oli 7 vuotta niitä kinunnut. Kyllä sitä vähän kieroon katottiin alussa, mutta ihan hauskaa meillä oli ja kaikki kutsutut tuli paikalle.

Yhteistyössä