Onko naurerrattava syy erota kun saa liian vähän seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian vähän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se voisi olla ihan hyvä syy erota, mutta jos suhde muuten ihan hyvä niin sitten on etsittävä joku kultainen keskitie. Meillä seksiä 1-2 krt/kk ja mua vituttaa, miehelle tilanne ihan ok.

Ettet olisi vaan ruman näjöinen ja onneton sängyssä, menee itselkullakin halut jos nainen vaan läähättää sängyssä eikä vastaa työntöihin tai ota suikkeliin =)

Mitä jos yrittäisitte rakentaa suhdettanne ihan uudelta pohjalta. Hellisit miestä pitkin päivää pienillä kosketuksilla, kauniilla sanoilla jne. Etkä edes yrittäisi mitään viettely-juttuja. Ennemminkin pyrkisit viemään suhdettanne pois siitä seksi-kipupisteestä. Jos mies kokee ettet arvosta häntä enää omana itsenään, vaan ainoastaan sinun tarpeittesi tyydyttäjänä.

Jos oletetaan, että miehellä ei ole ketään toista, niin luulen hänen olevan vähän lukossa tässä seksiasiassa ja vetäytyvän kuoreensa aina painostuksen alla. Ja siitä noidankehästä tulisikin päästä pois. Ehkä sinun kannattaa hankkia se dildo itsellesi ja hoitaa sillä omat tarpeesi, jotta et tarvitsisi miestäsi siihen, vaan voisit keskittyä paremmin hoitamaan suhdettanne.

Kannattaa erota, jos se vaivaa paljon. Itse samassa tilanteessa ollu jo vuosia. En enään jaksa edes haluta omaa miestä, niin vastenmieliseksi on leikki muuttunut. Meillä ei ole mitään hellyyttäkään ikinä. Olen päättänyt, että kun saan tarpeeksi itseni kasaan niin jätän miehen.

Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän;23354029:
No ei sillä silloin kun haluaa seksiä niin näytä erektio-ongelmia olevan.

Voi niitä olla silloin muulloin. Aiheuttajana juuri stressi ja jonkulainen väsymys. Jos onkin sillä stressillä ja väsymyksellä vähän viitannut tuohon ettei pysty.
Jotkut lääkityksetkin voi viedä seksihaluja ja potenssia.

Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän;23353997:
aika epätodennäköistä, ollaan melkein aina yhdessä, ei käy baareissa tms.

Kyhjää kotona aina sun kanssa eikä koskaan pääse rentoutumaan. Tylsistynyt elämäänsä. ja ennen kuin vastaat ettei se halua mennä minnekään baariin niin miks ihmeessä se sit haluais hengata vaan kotona jos ei kerran sun läheisyyttä kaipaa millään tasolla...?

[QUOTE="vieras";23354055]Kannattaa erota, jos se vaivaa paljon. Itse samassa tilanteessa ollu jo vuosia. En enään jaksa edes haluta omaa miestä, niin vastenmieliseksi on leikki muuttunut. Meillä ei ole mitään hellyyttäkään ikinä. Olen päättänyt, että kun saan tarpeeksi itseni kasaan niin jätän miehen.[/QUOTE]

Tuntuu vaan pahalta tällaisen syyn takia rikkoa lapselta koti, kun mies muuten kunnollinen, hyvä ja osallistuva isä, käy töissä, ei alkoholi-ongelmaa, ei väkivaltaa tms.

[QUOTE="Minä";23354064]Kyhjää kotona aina sun kanssa eikä koskaan pääse rentoutumaan. Tylsistynyt elämäänsä. ja ennen kuin vastaat ettei se halua mennä minnekään baariin niin miks ihmeessä se sit haluais hengata vaan kotona jos ei kerran sun läheisyyttä kaipaa millään tasolla...?[/QUOTE]

Saa se mennä baariin ja on se joskus kavereiden kanssa jossakin en mä sitä mitenkään kotona pidättele.

Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän;23354076:
Tuntuu vaan pahalta tällaisen syyn takia rikkoa lapselta koti, kun mies muuten kunnollinen, hyvä ja osallistuva isä, käy töissä, ei alkoholi-ongelmaa, ei väkivaltaa tms.

Älä sitten riko ! Jos nyt ensin työntäisit ne omat himosi sivuun ja keskittyisit miehesi huomioimiseen ihan ilman taka-ajatusta seksistä. Mä luulen kanssa, että miehesi ei jaksa hellyyttäkään, koska sinulla on siinä aina ajatuksena mahdollinen seksi.

Meillä sama tilanne, tosin seksiä vielä harvemmin. Olen ajatellut ratkaista asian niin, että hankin salarakastajan niin sillähän tämäkin ongelma selviää...

Heti, kun löydän hyvän ja "luotettavan" niin se on sitten menoa...;)

Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän;23354076:

Niin tuntuukin pahalta. Mullakaan ei mies ikinä käy baareissa ym.. on lasten kanssa yhteisissä harrastuksissa, hoitaa heitä, siivoaa kotia ym.. työt hoitaa hyvin, ei polta, ei juo silti suhde mättää enkä jaksa olla ilman hellyyttä. Kaipaan niin kosketusta, seksille sinänsä ihan sama mutta missä hellyys ja välittäminen on meiltä aikuisilta.. niin vaikeaa.. olen vaan niin yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän;23354012:
Olen kysynyt, sanoo että on liikaa stressiä on liian väsynyt yms.

Saanko kysyä miksi nämä eivät olisi hyväksyttäviä syitä? Itse voin kyllä uskoa, että välillä sitä vaan on niin stressaantunut/väsynyt, että seksi on viimeinen mitä mieleen tulee.

Lisäisin vielä, etten olisi niinkään huolissani seksin hiipumisesta, vaan läheisyyden. Jos läheisyyden antaa hiipua, niin kohta huomaa elävänsä miehensä kanssa vain kämppäkavereina.

[QUOTE="lll";23354046]Mitä jos yrittäisitte rakentaa suhdettanne ihan uudelta pohjalta. Hellisit miestä pitkin päivää pienillä kosketuksilla, kauniilla sanoilla jne. Etkä edes yrittäisi mitään viettely-juttuja. Ennemminkin pyrkisit viemään suhdettanne pois siitä seksi-kipupisteestä. Jos mies kokee ettet arvosta häntä enää omana itsenään, vaan ainoastaan sinun tarpeittesi tyydyttäjänä.[/QUOTE]

Samaa olin tulossa sanomaan. Jos vielä oikeesti haluaa korjata tilannetta. Nyt alkuun sinäkin unohdat seksin kokonaan ja olette muuten vain lähekkäin.

Vaikea kyllä neuvoa, jos kerran mies ei välittäisi minkäänlaisesta läheisyydestä. Itse en vois elää suhteessa jossa ei minkäänlaista läheisyyttä, seksittömyys vielä menee juuri ja juuri, mutta jotain on oltava mikä tekee teistä parin ja mikä pitää sitä rakkautta ja välittämistä yllä.

[QUOTE="Minä";23353908]Kannattaa kurkata myös sinne peiliin MIKSI se mies ei seksiä halua...[/QUOTE]
No, aina ei ole siitä kiinni, vaikka olis millainen missi kyseessä.

Mites jos itse hoitelisit itseäsi? Vaikka meillä miehen kanssa onkin seksiä ihan sopivasti niin silloin tällöin minulla itselläni tekee mieli ja mies on aivan poikki. Hoitelen sitten itseni enkä stressaa jos mies ei tällä kertaa jaksa. Nyt raskausaikana se on loppukohden jotenkin tullut niin varovaiseksi seksinkin suhteen, että varmaan pelkää suunnilleen käynnistävänsä synnytyksen jos työntää liian kovaa. Onkin sitten hoidellut minut muuten, mutta sekin aika vähäistä kun itselläni olisi suuret himot ja päivällä tuo ukon ketale on töissä. Itse olen sitten loput himoni tyydyttänyt joskus sen 4krt/päivässä.

[QUOTE="vierailija";23354146]No, aina ei ole siitä kiinni, vaikka olis millainen missi kyseessä.[/QUOTE]

Tarkoitin lähinnä että sinne peiliin voi katsoa ja miettiä itseään ja omaa käytöstään myöskin.

Alkuperäinen kirjoittaja puutteessa myös;23353983:
Täällä kohtalotoveri. En silti ole koskaan harkinnut eroavani. Kymmenen vuotta olen nyt vain tyytynyt kohtalooni. Tiedän... aika säälittävää.
Mutta myönnän että mietin asiaa aika usein mitä tehdä, surullista ja varmaan säälittävääkin...

Puhut miehelle asiasta ja sovitte että läheisyys ei johda seksiin ja pidätte siitä kiinni sovitun ajan. Ehkä mieskin taas muistaa miten ihana asia läheisyys on ilman seksiäkin ja mitä luultavimmin se seksikin alkaa taas maistua. Puhun kyllä nyt naisen näkökulmasta ja meillä oli samanlainen ongelma eli mies halusi ja minä en. Alkoi aina ahdistaa kun mies tuli lähellekkään kun tiesin sen haluavan seksiä. Joten teimme tosiaan niin että yhteisestä sopimuksesta lähellä olo (haalaminen,suutely ym.) ei johda seksiin. Meillä toimi ja ongelma ratkaistiin.

Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän;23354012:
Olen kysynyt, sanoo että on liikaa stressiä on liian väsynyt yms.

Oletko kysynyt mistä tämä stressi johtuu? Raha? työ? lapsiperheen arki?

Voisitko auttaa miestä pääsemään stressistään? Keskustelkaa... Kysy onko mies muuten onnellinen ja kerro samalla omistä mielipiteistäsi.

Vietättekö te kahdenkeskistä aikaa ollenkaan? Onko jälkikasvu aina matkassa?

Jos ehdotat miehelle yhteistä reissua vaikkapa kylpylään, keilaamaan jne?

Käykö mies harrastuksissa? Kavereiden kanssa touhuamassa?

Esim. jos elämässä on vain koti ja työ tulee siitä puuduttavaa puuroa ja väsyttää.....

(yleistetysti sanottu mutta miehet kyllä purkavat paineita stressistä omaan käteen... sekin voi olla syy miksi seksi ei maistu, mutta ei selitä sitä miksei muuta hellyyttä ole)

[QUOTE="Minä";23354173]Tarkoitin lähinnä että sinne peiliin voi katsoa ja miettiä itseään ja omaa käytöstään myöskin.[/QUOTE]
Okei. :) Vähän hätäisesti vastasin sen kummemmin ajattelematta. Mutta usein just syyllistetään nainen, että tämä ei pidä ulkonäöstään huolta ja antaa itsensä rapistua, vaikka oikeasti voikin olla ihan nätti muiden mielestä. Kun kyseessä on tosiaan usein monen asian summa miksi on tuota seksiä niin vähän.

Jos olisit kysynyt, onko naurettava syy erota, koska et saa läheisyyttä, taitaisi yleinen mielipide olla, että se on ihan hyvä syy. Kyllä minusta seksin puutekin on hyvä syy, jos et saa tältä suhteelta sitä mitä kaipaat.