V
viiras
Vieras
Se voisi olla ihan hyvä syy erota, mutta jos suhde muuten ihan hyvä niin sitten on etsittävä joku kultainen keskitie. Meillä seksiä 1-2 krt/kk ja mua vituttaa, miehelle tilanne ihan ok.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No minusta se on naurettava syy jos rakastat kuitenkin miestäsi ja suhteessa on muuten kaikki hyvin. Mutta jos seksin hiipumisen myötä on rakkaus ja muunkinlainen läheisyys hiipunut niin kyllä se on ihan "hyvä" eron syy.
Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän;23354029:No ei sillä silloin kun haluaa seksiä niin näytä erektio-ongelmia olevan.
Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän;23353997:aika epätodennäköistä, ollaan melkein aina yhdessä, ei käy baareissa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän;23354076:Tuntuu vaan pahalta tällaisen syyn takia rikkoa lapselta koti, kun mies muuten kunnollinen, hyvä ja osallistuva isä, käy töissä, ei alkoholi-ongelmaa, ei väkivaltaa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän;23354076:Tuntuu vaan pahalta tällaisen syyn takia rikkoa lapselta koti, kun mies muuten kunnollinen, hyvä ja osallistuva isä, käy töissä, ei alkoholi-ongelmaa, ei väkivaltaa tms.
Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän;23354012:Olen kysynyt, sanoo että on liikaa stressiä on liian väsynyt yms.
Mutta myönnän että mietin asiaa aika usein mitä tehdä, surullista ja varmaan säälittävääkin...Alkuperäinen kirjoittaja puutteessa myös;23353983:Täällä kohtalotoveri. En silti ole koskaan harkinnut eroavani. Kymmenen vuotta olen nyt vain tyytynyt kohtalooni. Tiedän... aika säälittävää.
Alkuperäinen kirjoittaja liian vähän;23354012:Olen kysynyt, sanoo että on liikaa stressiä on liian väsynyt yms.