Onko nauta-sika jauheliha teistä hyvää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--

Vieras
Hyi susta :D Hyvä kun koirallekkaan kelpaa.. Siitä ei saa mausteillakaan hyvää. Sama on naudan jauheliha, no on se nyt vähän parempaa mutta maistaa kyllä että naudan jauhelihaa jos aattelisi että paistijauhelihaa :D

Ei, sianliha ylipäänsä haisee kamalalle ja nautasikajauheliha on ällön harmaata.
En osta oikeastaan ikinä, elukoille joskus. Tai vahingossa.

Jotkut väittää että nautasiasta tulee paremmat lihapullat, mutta en allekirjottais.

Kyllä se joihinkin ruokiin sopii hyvin. Mun mielestä kyllä ne lihapullatkin tulee maukkaampia, kuin pelkästä naudasta. Ja kaalikääryleisiin sopii hyvin. Jauhelihakastike tulisi parempaa naudasta, mutta hinnan vuoksi käytän yleensä nauta-sikaa.

Tänäänkin käytin hirven jauhelihaa ruuan laitossa. Mä en ylipäätään tykkää minkäänlaisesta jauhelihasta, mutta lasta varten laitan joskus nauta-sikaa, joskus paistijauhelihaa tai hirven lihaa. Joskus myös sika-nautaa. Itekin sitten syön ettei tarvis hukkaan heittää.

Mä ottasin mieluummin kalaruokaa tai kunnon pihviä ;)

[QUOTE="vieras";25902130]Naudan jauheliha on suoraan sanottuna PAHAA!

Nauta-sika taas helevetin hyvää[/QUOTE]

ihranen sika on helevetin pahaa, en osta sitä edes meidän koiralle.
ostan AINA naudan paistijauhelihaa, joskus naudanjauhelihaa lihapulliin.

[QUOTE="vieras";25902158]ihranen sika on helevetin pahaa, en osta sitä edes meidän koiralle.
ostan AINA naudan paistijauhelihaa, joskus naudanjauhelihaa lihapulliin.[/QUOTE]

Harmi, ettet tajua hyvän ruuan päälle. tsemppiä!

ostan aina nautaa, tai anduan paistia. olen lapsea jo oppinu inhoamaan sika-nautaa ja nauta-sikaa. naudan jaheliha on vähän kalliimpaa, mut selkeesti paremman makusta. tosin, muaarveluttaa jotneki valmis jauheliha niin paljon et oon miettiny josko ostaisiin vaan kokolihaa ja lihamyllyn... tietäis ainakin mitä syö.

Yhteistyössä