Onko nauta-sika jauheliha teistä hyvää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="oli karkki";25902174]ostan aina nautaa, tai anduan paistia. olen lapsea jo oppinu inhoamaan sika-nautaa ja nauta-sikaa. naudan jaheliha on vähän kalliimpaa, mut selkeesti paremman makusta. tosin, muaarveluttaa jotneki valmis jauheliha niin paljon et oon miettiny josko ostaisiin vaan kokolihaa ja lihamyllyn... tietäis ainakin mitä syö.[/QUOTE]

Joku eksoottinen afrikkalainen eläin? :O Mä en voi syödä nauta-sikajauhelihaa, se hajukin on niin etova, eikä maku ole yhtään hajua parempi :x Ostan aina joko naudan tai sit paistijauhelihaa. Ostan jauhelihaa aika harvoin nykyään, olen siirtynyt vuosien varrella enenevässä määrin soijarouheeseen :)

Sika-nautaa käytetään nykyisin melkein pelkästään. :) Ennen en tykännyt, mutta nyt olen tottunut ja oppinut valmistamaan sen oikein. Ei siis riitä että sen paistaa kypsäksi, vaan pitää rauhassa antaa sen paistua miedolla lämmölllä kunnolla ruskeaksi, parasta se on hetkeä ennen kuin melkein palaisi. :D

[QUOTE="Lissu";25902307]Sika-nautaa käytetään nykyisin melkein pelkästään. :) Ennen en tykännyt, mutta nyt olen tottunut ja oppinut valmistamaan sen oikein. Ei siis riitä että sen paistaa kypsäksi, vaan pitää rauhassa antaa sen paistua miedolla lämmölllä kunnolla ruskeaksi, parasta se on hetkeä ennen kuin melkein palaisi. :D[/QUOTE]

Totta. Mun tyttö juuri viime viikolla paistoi sika-naudan tuollaiseksi ja valitti, että nyt se taisi palaa. Mutta sehän olikin ihan tajuttoman hyvää. Käytän aina vain sika-nautaa laatikkoruuissa.

Pääasiassa käytän sika-nautaa. Ei maistu paskalta tms. Taitaa monen kokkaustaidoissa olla pahasti vikaa jos ei saa edes jauhelihasta maistuvaa.

Ei, mun makuaistissa ei ole mitään vikaa ja kyllä syön naudanlihaakin.

• Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä