Onko ne Nutrilett ja vastaavat ateriankorvike- patukat itsensä huijaamista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä olen nyt kuukauden verran taas jaksanut kiltisti katsoa mitä laitan suuhuni. Kokeilin piruuttani yhtenä päivänä tollasta patukkaa (suklaista) ja yllätyksekseni makeanhimo lähti kokonaan, samoin nälkä.

Olenkin nyt useampana päivänä korvannut päivällisen tuollaisella patukalla ja sitten syönyt seuraavaksi iltapalan. Nälkää en ole tuntenut yhtään, joten mun mielestä toimii odotetulla tavalla.

Nyt vaan aloin miettimään, että olisko sittenkin järkevämpää syödä päivällinen? Tai siis nythän mä en ole ehtinyt syödä kun olen painanut illat raksalla. Mutta jatkossa. Vai onko tuollainen patukka ihan hyväkin vaihtoehto?

Jotenkin se patukka on vaan niin hyvää että sen syöminen tuntuu syntiseltä :snotty:

jonka aikana en syö mitään muuta kuin pikastartin tuotteita. Välillä meinaa nälkä vaivata, mutta nyt kun 3 pv on lopuillaan on jo helpompaa. Jos tää on huijausta, toimii ainakin mulla.
Sitten kun tämä on ohi, aion jatkaa reilusti kevennetyllä ruokavaliolla(siis entiseen verrattuna).
Tämä sopii siis mulle, ei varmaan kaikille. Mutta, olen kokeillut kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja aina tähän palaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
näköjään sulla toimii koska pitää nälän loitolla ja e varmaankaa iltapalkas ahm sitte :D onks sulla kuukaudes paljo paino tippunu?

Mä en ole nyt käynyt punnitsemassa, mutta kolmen viikon jälkeen painoa ei ollut tippunut yhtään. Toisaalta, järjettömän mässäyskauden jäljiltä ei ollut noussutkaan.

Ja makeanhimon olen saanut melko hyvin selätetyksi, oloni on virkeä ja kaikin puolin parempi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Labamba:
jonka aikana en syö mitään muuta kuin pikastartin tuotteita. Välillä meinaa nälkä vaivata, mutta nyt kun 3 pv on lopuillaan on jo helpompaa. Jos tää on huijausta, toimii ainakin mulla.
Sitten kun tämä on ohi, aion jatkaa reilusti kevennetyllä ruokavaliolla(siis entiseen verrattuna).
Tämä sopii siis mulle, ei varmaan kaikille. Mutta, olen kokeillut kaikki mahdolliset vaihtoehdot ja aina tähän palaan.

Mulla oli ekan viikon aivan järkyttävää päänsärkyä, nälkää, huimausta ja vaikka mitä :(. Mutta sen jälkeen helpotti. Noita patukoita olen nyt syönyt joku 1,5 viikkoa aina yhden päivässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
MUN mielestäni on, mutta jos itselle tuntuu että toimii niin mikä jottei. Eikös ne patukat yms ole aika täynnä ties mitä E-juttuja? :snotty:

Siis ensinnäkin. Mä luin aivan selvästi että sä olit BUBO. Siis miten mä saan Jätkästä BUBON :ashamed: ??

Ja toisekseen: noloudekseni täytyy tunnustaa etten ole pahemmin tuotesisältöä lukenut :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
MUN mielestäni on, mutta jos itselle tuntuu että toimii niin mikä jottei. Eikös ne patukat yms ole aika täynnä ties mitä E-juttuja? :snotty:

Siis ensinnäkin. Mä luin aivan selvästi että sä olit BUBO. Siis miten mä saan Jätkästä BUBON :ashamed: ??

Ja toisekseen: noloudekseni täytyy tunnustaa etten ole pahemmin tuotesisältöä lukenut :ashamed:

Sala bubo :D kyllä mä uskon, että jos sulla on noista hyvä mieli ja olokin loistava, niin toimii. Anoppikin käyttää jotakin samanlaista ja hänellä sentään on kaiken näköistä vaivaa esim ruoansulatuksen, refluksin ja diabeteksen kanssa ja kuitenkin noilla ei ole mitään pahaakaan tapahtunut. =)

Mun mielipide on, että ainoa tie PYSYVÄÄN painon pudotukseen ja hallintaan on se, että muuttaa ruokailutottumuksia PYSYVÄSTI sillä tavalla, että pystyy koko loppuelämänsä noudattaa niitä. Jollain nutriletilla voi kyllä saada painoa alas, mutta miten pysyvä tila on? Aiotko syödä niitä vielä 20 vuoden päästäkin pitääksesi painon alhaalla? KOska jos painon pudottua alat taas syödä kuten ennenkin, oot ennenpitkää entisissä mitoissa takaisin.

Mun mielestä järkevintä on syödä kohtuullisia määriä terveellistä perusruokaa (paljon kasviksia ja juureksia), sallia itselleen silloin tällöin pieni herkku ja liikkua säännöllisesti. Sillä tavoin paino putoaa hitaasti, mutta pysyvästi, kun rakentaa ruokavalion ja liikunnan sellaiseksi, että voi kuvitella noudattavansa niitä koko loppuiän.

No jos noilla todella korvaa aterian, niin eiköhän ne toimi tälleen ainakin väliaikaisesti, vaikka tietty oikeasta ruuasta saa vitamiineja paremmin. Varmasti ainakin tavallisen suklaapatukan ateriankorvikkeena voittavat! Sensijaan jos niitä syö muun ruoan lisäksi, niinkuin yksi mun kaveri, niin tuskin ne sitten laihduttaa vaan päinvastoin :)

Mä otin kerran töihin tollasen patukan, ja mun ruokatauko (20 min.) meni kokonaan siihen kun söin sitä :laugh: . Oli siis jotenki niin sitkeetä ja vaikeesti syötävää, että sen jälkeen en ole niitä ostanut.

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
Mun mielipide on, että ainoa tie PYSYVÄÄN painon pudotukseen ja hallintaan on se, että muuttaa ruokailutottumuksia PYSYVÄSTI sillä tavalla, että pystyy koko loppuelämänsä noudattaa niitä. Jollain nutriletilla voi kyllä saada painoa alas, mutta miten pysyvä tila on? Aiotko syödä niitä vielä 20 vuoden päästäkin pitääksesi painon alhaalla? KOska jos painon pudottua alat taas syödä kuten ennenkin, oot ennenpitkää entisissä mitoissa takaisin.

Mun mielestä järkevintä on syödä kohtuullisia määriä terveellistä perusruokaa (paljon kasviksia ja juureksia), sallia itselleen silloin tällöin pieni herkku ja liikkua säännöllisesti. Sillä tavoin paino putoaa hitaasti, mutta pysyvästi, kun rakentaa ruokavalion ja liikunnan sellaiseksi, että voi kuvitella noudattavansa niitä koko loppuiän.

mä olen samaa mieltä ja tällä tavalla ite oonkin tiputtanut neljänneksen painostani.

mutta ei kai noita Nuttriletteja ostettaisi käsittämättömiä määriä elleivät ne toimisi, toki joko starttina tai väliaikaisena ratkaisuna.

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Mä otin kerran töihin tollasen patukan, ja mun ruokatauko (20 min.) meni kokonaan siihen kun söin sitä :laugh: . Oli siis jotenki niin sitkeetä ja vaikeesti syötävää, että sen jälkeen en ole niitä ostanut.

Mä just tykkään kun siinä on työ saada se patukka syödyksi :D. Mietin just että tollasia vois joskus ostaa ihan tavis suklaapatukankin sijasta, riittäis vähemmän kuin normaalisti :saint: . Siis sitten joskus kun ehkä uskallan jotain karkkia ostaa...

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:

mä olen samaa mieltä ja tällä tavalla ite oonkin tiputtanut neljänneksen painostani.

mutta ei kai noita Nuttriletteja ostettaisi käsittämättömiä määriä elleivät ne toimisi, toki joko starttina tai väliaikaisena ratkaisuna.

Tästä hitaammin ei paino voi enää tippua kuin mitä mulla on tähän mennessä....

Mutta joo, samaa mieltä olen noista pysyvistä muutoksista kyllä. Olen vaan nyt toistaiseksi kovin tykästynyt noihin patukoihin :)

Mutta joo, samaa mieltä olen noista pysyvistä muutoksista kyllä. Olen vaan nyt toistaiseksi kovin tykästynyt noihin patukoihin :)

maistuuko ne hyvältä? ikinä en ole maistanut, joskus pyörittelin sitä pakettia kyllä kädessä...

eikai se oo pahasta joskus niitä syödä kun muistaa pitää perusruokavalion terveellisenä perusruokana.

maistuuko ne hyvältä? ikinä en ole maistanut, joskus pyörittelin sitä pakettia kyllä kädessä...

Aivan syntisen hyvää ainakin se patukka jota mä olen ostanut :p . Se on joku kinuskisuklaa tai vastaava.

täydellinen vastaus :flower:

Aivan syntisen hyvää ainakin se patukka jota mä olen ostanut :p . Se on joku kinuskisuklaa tai vastaava.

täytyy kattoa jos joskus testaisi :D sisko syö niitä Nutrilettin jauhejuttuja ja ne on kuulemma ihan jees.

eikai se oo pahasta joskus niitä syödä kun muistaa pitää perusruokavalion terveellisenä perusruokana.

Aika hyvin olen nyt pystynytkin :). Ja samalla huomannut että se on yllättävän helppoa syödä säännöllisesti kun ei koko ajan napostele jotain. Ainoastaan välipala multa unohtuu usein. Aamiaisen, lounaan, päivällisen ja iltapalan syön kuitenkin aina ja suht samaan aikaankin jopa :)

Mulla ne patukat auttaa myös siihen makeanhimoon.
Silloin tällöin korvaan lounaan patukalla eikä kyllä loppupäivänä tee mieli makeaa. Mulla kun pahin kompastuskivi on juuri herkut, niin auttaa mulla =)

Alkuperäinen kirjoittaja Niina:
Onhan niissä kaloreita n.250 eli voisi sitä terveellisemmänkin aterian syödä.

No tuota mä just mietin. Siis että onko tuo kalorimäärä paljon vai vähän? Kun en noista kaloreista ymmärrä mitään. Että mahtaakohan tuohon patukkaan mahtua useampi päivällinen...

Yhteistyössä