Onko netissä olemassa pdf-tiedostoille samantyylistä lataus ja linkityspalvelua, kuin esim. aijaa.com kuvatiedostoille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siinäpä se kysymys sitten tulikin. Mulla on ns. "kotisivut" sellasen ilmaisen kotisivupalvelun kautta, mutta sinne ei saa ladattua pdf-tiedostoja, kuvia kyllä. Joitain juttuja mulla on vain pdf:nä ja kuitenkin haluaisin niitä jakaa ko. asiayhteydessä. Kuviksi en osaa noita pdf:ä muuttaa, etenkin, jos se tarvitsee jonkun adopen erillisen ohjelman siihen trakoitukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27820188:
Kannattaisi varmaan koodata ihan oikeat kotisivut, niin ei olisi tuollaista ongelmaa.

Let me google that for you

Mua ei kiinnosta pätkän vertaa alkaa opettelemaan mitään html-koodausta.. :( Mutta jos osaat suositella ilmaista tai edullista ja helppokäyttöistä editoria tyyliin frotpage (ja vielä mahdollisuudella suomenkieliseen versioon) tuohon tarkoitukseen, niin otan vinkit vastaan. Edellytys on tietty, että sivut toimii sitten muuallakin kuin explorerissa... Eli frontia en suostu käyttämään.

[QUOTE="vieras";27820314]Mua ei kiinnosta pätkän vertaa alkaa opettelemaan mitään html-koodausta.. :( Mutta jos osaat suositella ilmaista tai edullista ja helppokäyttöistä editoria tyyliin frotpage (ja vielä mahdollisuudella suomenkieliseen versioon) tuohon tarkoitukseen, niin otan vinkit vastaan. Edellytys on tietty, että sivut toimii sitten muuallakin kuin explorerissa... Eli frontia en suostu käyttämään.[/QUOTE]

Ei kannata mitään frontpagea käyttää. Tekee sivuista turhan raskaat ja hitaat, kukaan ei halua selailla sivujasi. Adoben dreamweaver on paras, mutta aika lailla saman asian ajaa sinun tapauksessasi Microsoftin sharepoint designer. Jos en aivan omiani puhu, niin muistaakseni 2010 version sai ladattua ilmaiseksi. Lainaa kirjastosta joku suomenkielinen kirja, niin pääset alkuun. Loppujen lopuksi perus nettisivujen tekeminen on hyvin yksinkertaista.

Yhteistyössä